Środa, 24 lipca 2024 r. 
REKLAMA

Zrobione w Szczecinie. Przedsiębiorcy przed szansą na otrzymanie certyfikatu

Data publikacji: 29 lipca 2022 r. 19:13
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2022 r. 09:16
Zrobione w Szczecinie. Przedsiębiorcy przed szansą na otrzymanie certyfikatu
W zaszczytnym gronie wyróżnionych od 2018 r. znalazło się 80 przedsiębiorców. Fot. ARMS  

Już 80 przedsiębiorców znajduje się w gronie wyróżnionych marką „Zrobione w Szczecinie”. Przed szansą dołączenia stają kolejne podmioty. Trwa nabór nowych wniosków.

To już 6. edycja projektu. Firmy otrzymują wyróżnienia za wysoką jakość usług i produktów, a przy okazji promują region. Tytuł przyznawany jest od 2018 r., ubiegało się o niego ponad 200 firm. Uhonorowano jak dotąd 80.

Certyfikat jest przyznawany oryginalnym szczecińskim produktom lub usługom wyróżniającym się wysoką jakością oraz kreującym pozytywny wizerunek miasta. Celem marki jest promowanie działań kreatywnych, gospodarczych i innowacyjnych. Certyfikat to także wzmacnianie szczecińskiej tożsamości, podniesienie jakości produktów i usług, a także promocja przedsiębiorców i zwiększenie lojalności klientów wobec lokalnych marek.

– Jednym słowem, chcemy wyróżniać te firmy, które w pozytywny sposób działają w Szczecinie i przyczyniają się do jego rozwoju oraz promocji. Korzyści są obopólne i można je podsumować hasłem: Szczecin promuje firmy – firmy promują Szczecin – mówi Piotr Krzystek, prezydent Szczecina. – Zachęcamy przedsiębiorców do udziału w kolejnej edycji projektu. Jestem przekonany, że jest jeszcze wiele firm, które śmiało mogą pochwalić się dokonaniami i być w zacnym gronie marek „Zrobione w Szczecinie”.

Tytuł może otrzymać podmiot lub przedsiębiorca także spoza Szczecina. Musi jednak należeć do Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego, a jego produkty znajdują się na szczecińskim rynku przez co najmniej rok przed zgłoszeniem.

Marka ma charakter honorowy i nie przysługują z tego tytułu żadne gratyfikacje finansowe czy ulgi podatkowe. Korzyścią dla przedsiębiorców, wynikającą z przyznania znaku, jest możliwość udziału w działaniach promocyjnych prowadzonych w Szczecinie oraz możliwość umieszczenia logotypu marki w materiałach promocyjno-informacyjnych.

Obecny nabór wniosków potrwa do 31 sierpnia. Można je składać w formie elektronicznej na adres e-mailowy: sekretariat@arms-szczecin.eu lub w biurze Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej sp. z o.o. pod adresem: ul. Niemierzyńska 17A, 71-441 Szczecin.

(t)

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Staszek Gie
2022-07-30 09:04:27
Ja bym PO_stawił na "Frygę"; "wertykalną, a jednak nie falliczną, pozbawioną podstawy, przez co niezwykle lekką, bardzo kobiecą, kuszącą każdym swoim elementem." Taki "towar" kupi każdy drag queens!
Myślę, że
2022-07-29 22:19:31
Szczecin powinien produkować takie białe (śpiczaste) filharmonie. Zalejemy Afganistan, Zakaukazie, Maroko (mam sentyment). Uuuu!

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA