Pliki do pobrania:
- Cennik - reklamy drukowane
- Cennik - reklamy internetowe
- Specyfikacja techniczna - reklamy drukowane
- Formaty
- Druk - zlecenia
- Regulamin
Przyjmowaniem ogłoszeń i reklam do "Kuriera Szczecińskiego" zajmuje się Biuro Reklamy oraz Przedstawiciele Handlowi. Klienci otrzymają tam pełną i wyczerpującą informację oraz pomoc na temat zamieszczenia reklamy w "Kurierze Szczecińskim".
Biuro Reklamy "Kuriera Szczecińskiego".
pl. Hołdu Pruskiego 8
70-550 Szczecin
tel. 91 442 91 80 fax 91 442 91 89/90
e-mail: biuroogloszen@24kurier.pl
Żurawska Wiesława - wieslawa.zurawska@24kurier.pl
Cackowska Mariola - mariola.cackowska@24kurier.pl
Siewierska Sylwia - sylwia.siewierska@24kurier.pl
Szulga Agnieszka -
Wyczółkowska Katarzyna - katarzyna.wyczolkowska@24kurier.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek: 8.00 - 16.00
Wtorek: 8.00 - 16.00
Środa: 8.00 - 16.00
Czwartek: 8.00 - 16.00
Piątek: 8.00 - 16.00
Menedżer ds. projektów biznesowych "Kuriera Szczecińskiego"
Andrzej Szymkiewicz
tel. kom. 601 165 440
tel. 91 4429 178 fax 91 4429 169
e-mail: andrzej.szymkiewicz@24kurier.pl
Menedżer ds. Reklamy
Waldemar Dzimiński
kom. 510 39 78 99
tel. 91 44 29 179, fax 91 44 29 169
e-mail:waldemar.dziminski@24kurier.pl
Menedżer ds. Reklamy
Piotr Pilch
kom. 691 204 470
tel. 91 44 29 175, fax 91 44 29 168/169
e-mail:piotr.pilch@24kurier.pl
Zamówienia na publikację ogłoszeń drobnych w "Kurierze Szczecińskim" można ponadto składać poprzez stronę ogloszenia.kurier.szczecin.pl
Nie jest to czynność skomplikowana, a ułatwia kontakt z redakcją, oszczędza czas. I nie jest droższa od tradycyjnego trybu zlecania ogłoszeń.
Zasięg
Kurier Szczeciński ukazuję się w powiatach:
Pogoda
|
||
5℃ na godz. 18:00 | ![]() | Zobacz prognozę na trzy dni |
Polub nas na Facebooku
Komunikaty
Nekrologi
Sonda

Przejdź do eKuriera
Najczęściej czytane
Najczęściej komentowane

- MSZ: Spotkanie ministrów spraw zagranicznych Europy i Azji (ASEM) w Madrycie (komunikat)
- MSZ: Wizyta Ministra Jacka Czaputowicza w Doha (komunikat)
- CIS: zjazd działaczy opozycji antykomunistycznej i osób represjonowanych z powodów politycznych (komunikat)
- Konferencja „Media Przyszłości”: pluralizm oraz współpraca mediów - to recepta na fake newsy
- Polska społeczność biznesowa wspiera inicjatywę w sprawie utworzenia Rady Biznesu „Kazachstan-Polska”