Pasażerowie mają dość. Awarie pociągów na trasie Szczecin – Poznań
Pasażerowie mają dość. Awarie pociągów na trasie Szczecin – Poznań
Data publikacji: 18 sierpnia 2022 r. 15:37
Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2022 r. 23:39
Bywa, że na modernizowanej trasie pociągi stają w szczerym polu. Nim ekipa dojedzie na miejsce i naprawi usterkę, może minąć nawet kilkadziesiąt minut. Fot. Wioletta MORDASIEWICZ
Pasażerowie kolei podróżujący modernizowaną linią Szczecin - Poznań skarżą się na częste w ostatnim czasie awarie pociągów. Bywa, że podróżni nawet ponad godzinę czekają na to, by pociąg ruszył w dalszą trasę.
Z interwencją zadzwoniła do nas mieszkanka Stargardu, która często jeździ pociągiem na trasie Stargard - Choszczno.
- Ostatnio to norma, że dwa, trzy razy w tygodniu pociągi stają w miejscu - opowiada (dane do wiad. red.) - Bywa, że w szczerym polu. Pociągi są poopóźniane o pół godziny, godzinę, a nawet więcej. Nie tak dawno osobowy stanął między Ziemomyślem a Choszcznem, niedaleko wioski Stawin. Pasażerowie nie wytrzymywali. W pociągu zrobiło się bardzo gorąco. Ktoś otworzył drzwi i wysiedliśmy w polu. Jedni szli na piechotę do Choszczna, inni wzywali taksówki, by dojechać do celu. Co chwilę odnotowywany jest brak napięcia na remontowanej linii i pociągi po godzinie stoją, a to
...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 61% treści.
Pełna treść artykułu dostępna w eKurierze z dnia 18-08-2022
za pkp odpowiada żont, tam skierowac swoje pretensje, kasy z KPO i innych dotacji nie ma to i nie ma nowych inwestycji , gdyby nie to juz byla by tu druga bialorus, bez nato i bez ue, wszyscy w pl by juz po rosyjsku bredzili, tak dziala ruski mir , narodowy socjalizm , i wszelakie konfederosje
Wojtek
2022-08-19 07:17:12
Modernizują tę linie już kilkanaście lat, nie zdążyli przygotować zgód środowiskowych w poprzednim okresie unijnej kasy 2007-2014 (mimo tego że w dziale środowiskowym tego molocha pracuje 1000 osób), obniżyli prędkość maksymalną modernizowanej linii z optymalnej 200 km/h na 160, bo nie potrafili stworzyć projektu (co w XXI w. jest prędkością żenującą). No i nadal nie są w stanie dokończyć modernizacji tej najważniejszej dla nas linii. To jest patologia i skandal, a nie inwestycja
Dobrewiadomosci
2022-08-18 21:09:05
Brawo wykonawcy! Taki duet jak SBM i Trakcja (tak to ta firma buduje od 2019 SKM w Szczecinie) to prawdziwi fachowcy na miarę naszych możliwości. O losie...
@Karol
2022-08-18 19:52:11
A kto zniszczył pafawag i cegielskiego? Kto sprzedał wszystkie ZNTK? Dlatego pociągi stoją i stać będą.
@Karol
2022-08-18 19:21:38
nie nazywaj kleropachołków i kruchtokomuchów z pisu narodowcami, bo to obraza dla prawdziwych narodowców
Ekolożka
2022-08-18 18:56:29
Popełniono błąd. Na dachach pociągów powinna być zamontowana fotowoltaika, która z całą pewnością pozwoliłaby uruchomić awaryjnie pociąg i dojechać do najbliższej stacji.
Karol
2022-08-18 18:10:24
PiS nie ma czym jeździć, do tego brakuje maszynistów, których za lepsze stawki przejmują firmy prywatne. Lokomotywy pożyczane z Czech i Niemiec, wagony ze Słowacji, te które nie spełniają standardów, żeby jeździć u nich. Intercity nie ma czym jeździć. PKP Cargo, jako drugi pod względem wielości, notuje rekordowe straty rzędu 0,5 mld zł. Narodowysocjalizm (NSDAD) zbiera żniwa. Ale za to możemy ciągle jeździć wypierdzianymi przez Niemców Passatami w TDI ;)
czytelnik
2022-08-18 17:12:26
Ale kogo to w ogóle interesuje z PiSowskiej spółki zarządzającej PKP-? Oni naprawdę mają na to wywalone.Co dzieje się w Szczecinie i regionie z SKM-? dokładnie to samo.PiS ma na to wywalone i tyle.Najważniejsze że za 12 miesięcy są wybory-to naprawdę koniec władzy PiS.Zdemolowali Kraj jak Putin Ukrainę.
Skoro nie ma wiatru
2022-08-18 16:47:53
To wiatraki się nie kręcą i nie robią prądu a jak nie ma prądu to pociąg nie jedzie. To proste zależności na poziomie szkoły podstawowej. Nowy zielony ład wita nas...
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.