„W roku 2018 strażacy w Polsce interweniowali około 470 tysięcy razy. Wielokrotnie strażacy ochotnicy odegrali w tych zdarzeniach kluczową rolę…".
Tak się zaczyna teledysk rapera Soboty i jego przyjaciół pt. „Nim świat spłonie", który z powodzeniem promuje Ochotniczą Straż Pożarną wśród młodych ludzi, potencjalnych kandydatów do tej ochotniczej formacji, do której w ostatnim czasie zaczyna brakować kandydatów.
Sukces inicjatorów tej społecznej kampanii - strażaków ochotników z Choszczna - przeszedł ich najśmielsze oczekiwania. W ciągu zaledwie dziesięciu dni (nagranie udostępniono 19 grudnia 2019 r.) klip na YouTube obejrzano ponad 200 tysięcy razy.
Utwór stał się w ciągu zaledwie kilku dni hitem Internetu, a organizatorzy są już niemal pewni, że teledysk nie tylko skutecznie zachęci kandydatów do służby w OSP, ale i zarobi w sieci na sprzęt strażacki dla jednej z ochotniczych jednostek.
Na stronie PSP z Choszczna można przeczytać między innymi: „Strażacy z powiatu choszczeńskiego wraz z artystami polskiego rapu podjęli się realizacji wspólnego projektu, którego głównym celem jest
...