Wtorek, 16 lipca 2024 r. 
REKLAMA

Sześć filarów kampanii

Data publikacji: 19 września 2018 r. 17:53
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 12:20
Sześć filarów kampanii
 

– Dzisiaj trzeba rozmawiać, słuchać i ustalać plan działania – powiedział w środę prezydent Koszalina Piotr Jedlinski. Ubiegający się o reelekcję włodarz ratusza w otoczeniu radnych i kandydatów do samorządu z listy wyborczej Koalicji Obywatelskiej przedstawił pierwszy z sześciu filarów nowego otwarcia.

Sektor ten nazwano „Bliżej ludzi”. Według prezydenta to współpraca i tworzenie wspólnoty. Pierwszym krokiem było pięć lat temu wprowadzenie budżetu obywatelskiego razem z organizacjami pozarządowymi. Kolejne to: bezpłatna komunikacja, lokalne karty seniora czy dużej rodziny. Te ostatnie niebawem zostaną zastąpione przez jeden dokument dla mieszkańca miasta. Ogólnodostępny Internet ma sprawić, żeby urząd był bardziej przyjazny obywatelom. Pojawi się też aplikacja SOS, aby koszalinianie mogli informować o nieprawidłowościach, np. dziurawych drogach i chodnikach do pilnego remontu czy dzikich wysypiskach śmieci. W planach także cykliczne wizje lokalne na osiedlach.

– Nie wszędzie dojadę na rowerze – uzasadniał ich potrzebę prezydent Piotr Jedliński.

Za rewolucyjne rozwiązania, które Koszalin będą stawiać za wzór w skali kraju, uważa zmienione zasady kształtowania przestrzeni publicznej. Dopomóc w tym mają organizowane warsztaty architektoniczne.

Sektorów działań prezydenckich w tej kampanii wyborczej jest sześć. Inne to: II – Gwarancja rozwoju, III – Edukacja procentuje, IV – Dobre życie, V – Plan dla osiedli, VI – Centrum Pomorza. ©℗

(m)

Fot. Wiesław MILLER

Na zdjęciu: Bliżej ludzi, a ludzie blisko miasta – tak chce tworzyć wspólnotę mieszkańców w nowej kadencji samorządowej ubiegający się o reelekcję prezydent Piotr Jedliński razem z kandydatami Koalicji Obywatelskiej.

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

obserwator
2018-09-20 05:49:43
kombinatorzy dalej pchaja sie do koryta POco oni nam potrzebni

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA