Wtorek, 23 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Na styku: plac, kultura, polityka

Data publikacji: 19 marca 2019 r. 12:17
Ostatnia aktualizacja: 09 lipca 2019 r. 12:35
Na styku: plac, kultura, polityka
 

Nie chodzi o to, żeby pieszy mógł swobodnie przejść chodnikiem. Ale o to, żeby samochód się zmieścił na nim. Tyle w praktyce, bo w teorii przecież: „Szczecin jest miastem dla ludzi!"
Tymczasem Centrum Informacji Miasta - w sprawie pl. Orła Białego, jak na zdjęciu - przekazało: „Kolejnym działaniem podjętym przez miasto w najbliższym czasie będzie zainicjowanie prac nad opracowaniem modelu komunikacyjnego dla całego miasta. Model będzie w sposób kompleksowy badał możliwości rozwoju komunikacyjnego w mieście oraz rozwiązywał kwestie parkowania. Efektem powstania modelu będzie wskazanie kierunków zmian komunikacyjnych w obszarze całego miasta, rozwiązanie kwestii parkowania w tym wskazanie miejsc do powstania obiektów parkingowych".

(an)

Fot. Mirosław WINCONEK

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

addam
2019-03-20 10:37:28
Najlepszy biznesplan dla miasta: 1.Rejestrować masowo samochody bez ograniczeń. 2. Likwidować parkingi a tam gdzie można stawiać znaki zakazu postoju . 3. Opłata parkingowa w miejscach dozwolonych powinna być maksymalna np. 9 zł/godz. 4. Zatrudnić więcej patroli Straży miejskiej i zakładać masowo blokady (każda blokada to min 100 zł opłaty) 5. Wynająć laweciarzy i wywozić źle zaparkowane samochody na parking miejski i na pusty parking (P+R) opłata ok. 500zł. 6. Sprawdzić konto miejskie na koniec miesiąca. 7. Wypłacać mi 1% z wpływów za świetny pomysł.
zuzu
2019-03-19 22:00:39
@Barnim X - dobrze gada, dać mu wódki.
HogoFogo
2019-03-19 17:16:39
Są dwa ogromne parkingowce w Szczecinie: jeden nazywa się Galaxy a drugi Kaskada. Urząd Miasta pilnuje, aby nie miały one konkurencji. Albowiem każda złotówka wydana poza tymi dwoma centrami handlowymi to strata dla ich operatorów.
słupkuf
2019-03-19 15:03:09
wincyj słupkuf
Barnim X (wulgarny)
2019-03-19 14:48:31
"Szczecin miastem dla ludzi" - a ci w autach to kto? Jeśli ma być to miasto dla ludzi to jak najbardziej trzeba też zadbać o tych co mają auta. Gdzie podziały się pieniądze z ze strefy które miały iść na garażowce? Słucham Panie Krzystek, siedzisz już tyle przy żłobie, że za całej Twojej kadencji nie jeden i nie dwa byłyby już zbudowane za ten szmal. Ulice mogłyby być wtedy wolne od aut dla tych którzy tak lubią piesze przechadzki po połamanych chodnikach między obskurnymi kamienicami które nie pamiętają co to farba na elewacji oraz pustymi dziurami po sklepach które zabił brak miejsc parkingowych. Choć co dzień przeklina się i Galaxy i Kaskadę, to gdyby nie te dwa molochy parkowalibyśmy chyba w niedziałających fontannach.
Szkoda gadać
2019-03-19 12:39:06
Rozwiązywanie parkowania przez miasto zawsze kończy się stawianiem słupków blokujących lub stawiania zakazu parkowania. Nie ma mowy o poszerzaniu ulic, budowaniu parkingów itp.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA