Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, od środy, 1 czerwca, spółka Strabag, wykonawca inwestycji na ulicach Modrej i Koralowej w Szczecinie, wprowadziła kolejną reorganizację ruchu. Kierowcy mogą ponownie przejechać odcinkiem tej pierwszej w obu kierunkach między rondem od strony ulic Szerokiej i Władysława Szafera do wysokości skrzyżowania z ul. Wronią. Stanęły jednocześnie nowe blokady, tymczasowe znaki i drogowskazy.
Na całej szerokości jezdni odcinka ul. Modrej od strony osiedla Zawadzkiego-Klonowica do krzyżówki z ul. Wronią do końca maja wylana została nowa nawierzchnia. Od środy można swobodnie nią przejechać, ale trzeba jednak nadal uważać na czasowe zajęcia fragmentów nowej jezdni przez drogowców, bo ci z ciężkim sprzętem wykonują nadal prace w pasach poboczy. Wlot w ul. Żyzną nadal jest nieprzejezdny. I na pieszych, którzy często wybierają trasę przejścia właśnie po asfaltowej nakładce, a nie po czekających wciąż na uporządkowanie, rozkopanych i bez nawierzchni obrzeżach, gdzie urządzane są po obu stronach nowe chodniki.
Utrzymany jest ruch wahadłowy sterowany sygnalizacją od stacji paliw Circle do styku ul. Modrej z ul. Koralową. Stosowne znaki informują również nadjeżdżających od strony Bezrzecza o wyłączeniu z ogólnego ruchu m.in. skrzyżowania ulic Koralowej i Rozmarynowej. A blokada objęła również odcinek do wysokości skrzyżowania z ul. Nowowiejską. Tamtędy na czas robót dopuszczony jest teraz tylko ruch aut z wystawionymi przepustkami oraz autobusów komunikacji miejskiej, służb komunalnych i ratunkowych. Ponadto zachowany został przejazd dla samochodów dostawczych w godz. 18-6.
Na czas prowadzenia robót od strony ulic Rozmarynowej i Środkowej zmotoryzowani natkną się też na zamknięte wjazdy w ul. Koralową. Dla kierowców wyjeżdżających z obszaru takich ulic, jak Zaściankowa, Kaperska, Kirasjerów sugerowany objazd do Szczecina wyznaczony jest przez Wołczkowo, a dalej ul. Hieronima Kupczyka i węzłem Głębokie. ©℗
(M)