Ul. Topolowa w Mierzynie ma być nieprzejezdna niemal do końca lipca. Fot. Tomasz TOKARZEWSKI
Znaki owinięte folią i taśmą przykuły w czwartek uwagę mieszkańców Mierzyna. Stanęły w ul. Topolowej, przed skrzyżowaniem z ul. Nasienną i z drugiej strony, przed skrzyżowaniem z ul. Macieja. Wyjaśnienie jest proste, ale oznacza spore utrudnienia w ruchu.
Główna droga z Mierzyna w kierunku szczecińskiej ul. Łukasińskiego ma być zamknięta od poniedziałku 13 marca niemal do końca lipca. W tym czasie (etapami) prowadzona będzie budowa kanalizacji deszczowej. Możliwy ma być jedynie dojazd do posesji.
W tym czasie na odcinku od ul. Nasiennej do ul. Macieja będzie trwała budowa kanalizacji deszczowej na głębokości do 4,5m ze zbiornikiem retencyjnym i urządzeniami do podczyszczania wód deszczowych. Prace mają być podzielone na odcinki robocze między zjazdami na drogi dojazdowe do posesji (ul. Jerzego, Leszka, Mileny, Jagny). W czasie prac wyłączony z ruchu będzie cały odcinek i wprowadzony objazd ul. Nasienną, Łukasińskiego.
Na każdym etapie robót wykonawca zapewni dojście do posesji położonych wzdłuż zajętego pasa drogowego. Prace mają potrwać do 24 lipca.
A dlaczego 10 lat temu nie zbudowali deszczówki z wiekrzą przepustowością rozkopią drogi a za 5 lat znów roskopią bo prowadzą tory tramwajowe
Wieśniak z Mierzyna
2023-03-11 15:54:02
Kto jest zameldowany w mieście nie powinien mieć możliwości kupienia działki w naszej wspaniałej wsi :) . Przez to nie narzekał by na to że nasz wójt chce u nowocześnić i z urbanizować naszą okolice .Abyśmy nie musieli się kąpać w deszczówce a nie w łazienkach :)
Korkotrampki
2023-03-11 14:46:48
Jedni stoją w korkach a inni w trampkach.
@FIGO
2023-03-11 07:48:08
Niestety rząd warszawski ma sporo do Szczecina (tak Polacy piszą nazwę naszego miasta). A to zabierze 400 mln zł z podatków aby wspierać swoich w Polsce B, a to opóźni budowę kolei metropolitalnej po złości, bo ich miejscowych kacyków nie dopuszczono do zarządzania miastem, a to nie wybuduje zachodniej obwodnicy, bo przecież hitler wybudował już autostradę, nieważne że nie w tej części miasta. Rząd sporo psuje i jest w tym dobry. Tak jak w sztucznym wsparciu dla Rzeszowa, Lublina i innych dziur
Tytka
2023-03-10 22:43:17
Super.
Im mniej gratów wjedzie do Szczecina tym lepiej.
FIGO
2023-03-10 20:38:59
Co rząd ma do Ciecina ? Mamy przygotowany plan geodezyjny ?.Tu rządzi Piotrek .Podobnie jak Rafał, im bardziej dokuczy swoim mieszkańcom ,tym będzie szanowany !!! . To jest nowa metoda !. Jeszcze do chleba dosypią Ci zmielonego chrabąszcza, zjesz sztuczną wołowinę i będziesz eksperymentem jak jeszcze bardziej bez mydła zrobić z Ciebie coś na kształt b...a ! Niedługo wybory ! Ponownie głupio obstawisz ! Lepiej siedź w domu jak masz głupio zdecydować !
Oby jak najdłużej
2023-03-10 20:04:26
Niech się zajmą rozrzucaniem obornika na polach a nie jazdą ze wsi do miasta. W tych swoich waciakach i kaloszach nie pasują do miasta i jakoś wolę na nich nie musieć patrzeć. A tak przy okazji to po co im na wsi kanalizacja ? Przecież i tak nie potrafią korzystać z łazienki i toalety.Całe życie kąpali się pod rynną jak był deszcz i teraz chcą im to zabrać .
wiocha ZPL
2023-03-10 18:40:24
A kogo obchodzi wiocha Mierzyn ? .Najlepiej jakby z tej swojej wsi wogóle nie wyjeżdżali , bo tylko korki w Szczecinie powodują .Dla mnie mogą zaorać wszystkie drogi dojazdowe do tej wsi
@Bezrzecze pozdrawia
2023-03-10 18:19:37
Gdyby w jednym miejscu roboty się kończyły a w drugim zaczynały - to jeszcze dałoby się strawić. Ale zazwyczaj jest tak: w jednym miejscu roboty się nie skończyły bo pół roku obsuwy ale w drugim już się zaczynają. W 2012 na przykład było tak: przebudowa Łukasińskiego z objazdem przez Derdowskiego miała pól roku opóźnienia, ale już rozpoczęto remont tejże Derdowskiego a na to wszystko nałożyło się opóźnienie remontu na Bramie Portowej i odcięcie Gumieniec od tramwajów.
Sid
2023-03-10 15:23:40
Ten rząd ma gdzieś mieszkańców naszego regionu. Od wielu lat, co wybory, obiecywali Zachodnią Obwodnicę Szczecina i do tej pory nic nie zrobili.
@Grzech
2023-03-10 14:23:59
problemem podstawowym jest to, że nawet jeśli roboty są zaplanowane jako kolejne, to zazwyczaj ta wcześniejsza łapie obsuwę (najczęściej z powodu podziemnych niespodzianek) i jej końcówka nakłada się na początek roboty następnej. Efekt - jak na Krzywoustego: normalny ruch + objazd rozkopanej Wojska Polskiego + objazd objazdu rozkopanej Kolumba a wszystko na jezdni do połowy zwężonej z powodu rozkopania Placu Zwycięstwa. Jeśli więc na rozgrzebanie Mierzyna coś w tamtej okolicy się nałoży :-(
niestety
2023-03-10 13:51:23
Rząd Morawieckiego od kilku lat nie jest w stanie zbudować kilkunastu kilometrów drogi S-10 do granicy Państwa.
@ ala i Bezrzecze
2023-03-10 13:23:36
Jakie miasto i jaki prezydent? Mierzyn jest wsią w gminie Dobra, powiat Police. Mają starostę, wójta i sołtysa, a nie prezydenta. A na tablicach ZPL a nie ZS.
Grzech
2023-03-10 12:55:08
Helikoptery sobie kupcie…
Jak chcecie mieć w przyszłości porządne drogi, to bez zrobienia rozpierduchy i utrudnień się nie da…
„Łapiesz”?
Bezrzecze pozdrawia
2023-03-10 12:51:43
W jednym miejscu roboty o tak dużym zakresie się kończą-w drugim zaczynają.Wykopki trwają w najlepsze.Większość w tych samych częściach miasta.Mam wrażenie,że miasto uczyniło sobie klasyczny poligon doświadczalny dla niektórych firm,by te w warunkach zbliżonych do realu szkoliły się,szkoliły pracowników podziemnej inżynierii.No cóż-współczuję mieszkańcom Mierzyna i okolic że tym razem to oni padli ofiarą losu urzędników.
ala
2023-03-10 12:03:44
no to może nasz prezydent pomyśli coby tu jeszcze przebudować w okolicy bo zatwardeń w Szczecinie mało
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.