O tym, czy wschodnia nitka alei Niepodległości będzie ponownie przejezdna po 14 listopada, czyli w uzgodnionym między Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego i Energopolem Szczecin S.A., wydłużonym terminie danym na jej przebudowę, rozstrzygną najbliższe dni. Nieoficjalny, ten czarny, scenariusz mówi o realnym kolejnym poślizgu. Scenariusz bardziej optymistyczny, kompromisowy, zakłada, że być może nitka jezdni zostanie otwarta dla samochodów, a roboty na poboczach jeszcze jakiś czas potrwają ponad wyznaczony drugi termin.
- Harmonogram jest napięty, ale robimy wszystko, by wywiązać się z narzuconego terminu do 14 listopada. Bardzo dużo czasu brukarzom zajmuje teraz układanie kostki i krawężników na poboczach, gdzie będą nowy pas do parkowania i ścieżka rowerowa, przyległe do chodnika, znajdującego się wzdłuż budynków. Musi być ona idealnie dopasowana. Nie może być krzywizn. Trzeba jednocześnie właściwie ustalić wymagane pochyłości i spadki nowej nawierzchni tak, by potem woda nie spływała np. do piwnic pobliskich kamienic - tłumaczy Jarosław Gaszyński, rzecznik prasowy spółki Energopol, generalnego wykonawcy inwestycji.
Więcej w czwartkowym "Kurierze Szczecińskim" i e-wydaniu
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
pisland
2015-11-06 08:05:22
Który to już raz mamy problem z tą firmą?.
Typowa sprawa dla prokuratury i CBA - do roboty.
Rambo
2015-11-06 07:30:58
Rodzinka Raubo...
pafnuc
2015-11-05 20:34:38
Mam pytanie. Potulicka już odebrana?
witek
2015-11-05 13:42:48
zmiany gruntowne w UM zmienia na lepsze--wszyscy na wybory
Obserwator
2015-11-05 10:32:43
Energopol pcha się wszędzie, nie mając odpowiedniego personelu, chciwość właścicieli tej firmy nie zna granic. Na budowie zatrudnieni są ludzi bez przygotowania fizycznego - chudzi, cherlawi, a powinny być przypakowane byczki.
Codzienne widoki z budowy: nastawianie kręgosłupa, czy dwóch chudych chłopaków (chudszych ode mnie, mimo, że daleko mi do dobrze zbudowanego) nie mogących na spółkę podnieść bloku krawężnika.
Tam się powinna przejść Inspekcja Pracy, może wtedy znalazłby się pretekst do skutecznego wykluczania tej firmy z przetargów
Dobrze,że...
2015-11-05 10:14:57
...że ENERGOPOL nie rozpoczął remontu ul.ul.Cukrowej i Wiosennej...
Do końca wieku zapewne trwałyby wykopki, rozkopki i,zakopki i "a piat' od nowa"!!!
To "firma" z duuuużym" doswiadczeniem w kiiwaniu się z magistrackimi kasjerami.
łubu dubu
2015-11-05 10:11:41
Panowie z Energopolu. Ciekaw jak naprawicie drogę w Dziwnowie, bo fuszera po całości. Oby wam nie odpuścili, a wtedy dostaniecie w końcu po kieszeni. Zobaczymy co po zimie wyjdzie z tej waszej dokładności na Niepodległości.
Poślizg
2015-11-05 07:40:43
Przecież każde dziecko wie, że Szczecin jest nazywany "miastem poślizgu". Szkoda, że niekontrolowanego...
marian
2015-11-05 04:02:43
Nikt kary nie zaplaci i wszyscy wiedza ze juz kasa rozdana a raczki umyte a ty obywatelu sobie poradzisz. wladza sie wyzywi a ty sobie radz sam!!!
Po za tym narzekacie a sami obywatele tych ludzi do samorzadu wybrali!!!!!!
HogoFogo
2015-11-04 21:25:54
Zalecam ostrożność w wypowiedziach na forum.
Podważanie nadrzędności ruchu rowerowego nad każdym innym może być ścigana.
...podobnie jak narzekanie na kompetencje władz naszego miasta.
Gargamel
2015-11-04 21:01:23
Podaje się jakieś nierealne terminy, a potem robota na hura... i jest byle jak, byle szybko, byleby było. Jak skończą przed świętami BN to będzie dobrze.
ROBO
2015-11-04 20:36:23
zdrowo se w ciula lecicie !!! nie dość ,że zwężacie ulicę przy tak dużym nasileniu ruchu ,bo przecież tak bardzo potrzebna jest ta cholerna ścieżka rowerowa to jeszcze każecie ludziom zapierdzielać przez całe miasto objazdami . !!! żal mi was ...
Jo
2015-11-04 20:09:45
W trakcie realizacji nieustannie jest korygowany projekt... do rzeczywistości. Gdyby porównać projekt przed realizacją i po - to będą dwa różne i to poważnie. Opóźnienie jest wynikiem natrafienia podczas prac ziemnych na nieplanowane instalacje gazociągu i inne, które trzeba było usunąć, a w tym celu potrzebne były nowe projekty. Nie było ich w planach. Teraz układany jest bruk i będzie wykładana ścieżka rowerowa. Kolejny etap, to chodniki i wtedy trzeba będzie skorygować spadki i zrobić korekty do istniejących schodków przed sklepami, których nie ma w projekcie, bo nie ma ich w żadnym planie.
sedina2008
2015-11-04 19:15:32
Inżynier Jarosław Gaszyński oraz jego szefowie nie wiedzieli przód złożeniem oferty, że parkingi i chodniki muszą być równe i posiadać spadki w stronę jezdni, a nie do piwnic budynków?Przecież to był przetarg publiczny, inni oferenci powinni złożyć protest. PS.Czy ktoś wie, jakie kary zapłacił ENERGOPOL za poślizgi na Gdańskiej i Warcisława?
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.