Pokolenie Z, czyli osób urodzonych po 1995 r., powoli wchodzi na rynek pracy. Młodzi pracownicy, wychowani w dobie nowych technologii, Internetu i mass mediów, nierzadko stanowią duże wyzwanie dla pracodawców. Jak z nimi rozmawiać, motywować do działania i skutecznie zarządzać ich pracą? O tym m.in. będzie mowa podczas spotkania „Nadążyć za pokoleniem Z”, które się odbędzie 27 listopada w szczecińskim Technoparku Pomerania.
Przedstawiciele pokolenia Z urodzili się po 1995 r. i obecnie zaczynają stawiać pierwsze zawodowe kroki. Swobodnie posługują się technologią, która towarzyszy im od najmłodszych lat. Dorastali w cyfrowym świecie, który w dużej mierze ich ukształtował.
– Różnice pokoleniowe wynikające z wieku istniały od zawsze, jednak w przypadku pokolenia Z pogłębia je dodatkowo rewolucja technologiczna. Zauważamy, że coraz częściej przysparza to niemałych problemów w relacjach pracownik-pracodawca. Dlatego chcemy zbliżyć do siebie te dwa światy – wyjaśnia Jakub Gibowski z Technoparku Pomerania.
Podczas spotkania Dawid Hamera ze stowarzyszenia Szczecin 2.0 opowie m.in. o światopoglądzie i wartościach wyznawanych przez przedstawicieli pokolenia Z oraz o tym, co ich motywuje i jak efektywnie z nimi współpracować. Przedstawi także ich preferencje i zachowania zakupowe, których zrozumienie jest podstawą dla reklamodawców i marketingowców.
– Muszę przyznać, że trudno nas ogarnąć. Mam to coś kupić? Sorry, ale Chajzer w reklamie jakoś mnie nie rusza. Mam dla Ciebie harować? Czemu? Korpo jest straszne, a te wasze gajerki śmieszne. Urodziłem się w Internecie, mam trochę inne zasady. Nie tak łatwo mnie oszukać, a już w ogóle zatrudnić. Chcesz zrozumieć moje pokolenie? Nadążyć za nami? Wpadnij, może załapiesz – zaprasza na spotkanie Dawid Hamera.
Spotkanie „Nadążyć za pokoleniem Z” odbędzie się we wtorek (27 listopada) o godz. 18 w Technoparku Pomerania (budynek F2, sala Castanea). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
(g)