niedziela, 15 lipca 2018.
Strona główna > Kultura > Jak dorosnę zostanę...

Jak dorosnę zostanę...

Jak dorosnę zostanę...
Data publikacji: 2015-12-28 16:52
Ostatnia aktualizacja: 2017-05-16 12:57
Wywietleń: 312 75180

Fryzjerka, tancerka, płetwonurek, malarka, projektantka mody, stomatolog weterynarz - oto zawody, o jakich marzą współcześni gimnazjaliści. Tak przynajmniej wynika z konkursu plastycznego Stowarzyszenie Synergia - pn. „Jak dorosnę zostanę...”.

Na swoich pracach gimnazjaliści mieli pokazać swoją przyszłość zawodową za pomocą dowolnego stylu plastycznego (z wyłączeniem prac przestrzennych). Metoda tworzenia prac obejmowała wszystkie formy, które można zastosować na papierze w formacie A4 – m.in. malowanie farbą, kredką, wydzieranka, itp.

Pierwsze miejsce w konkursie otrzymała Julia Krasowska z Gimnazjum Towarzystwa Salezjańskiego, drugie - Małgorzata Lewandowska z Gimnazjum nr 16, trzecie - Julia Miernik z Gimnazjum nr 7 oraz Julia Łubniewska z Gimnazjum Towarzystwa Salezjańskiego. Przyznano też wyróżnienia, dostały je uczennice wspomnianego już Gimnazjum Towarzystwa Salezjańskiego: Wiktoria Kuszaj, Aleksandra Sperska, Gabriela Wietecka, Oliwia Szuber, Natalia Roślić, a także Wiktoria Nowaczyk z Gimnazjum nr 7. ©℗

(MON)

Na zdjęciu: Prace nadesłane na konkurs „Jak dorosnę zostanę...”

Fot. Ryszard Pakieser

 

Komentarze

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
15
na godz. 00:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
LESEN SIE MEHR

Filmy

Flis przypłynął do Szczecina
Zjazd Młodych Gwiazd 2018 i „Siedem życzeń”
Różankowe urodziny Szczecina
Poprzedni Następny

Nekrologi

W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy