Wtorek, 16 lipca 2024 r. 
REKLAMA

W BOK Enea. Obsługa miła, ale pracowników za mało?

Data publikacji: 15 grudnia 2021 r. 18:32
Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2021 r. 18:32
W BOK Enea. Obsługa miła, ale pracowników za mało?
Należą się słowa krytyki za problemy z dostępnością BOK Enea – uważa nasz Czytelnik. Fot. Dariusz GORAJSKI  

Nasz Czytelnik skarży się na problemy z dostępnością Biura Obsługi Klienta Enea przy al. Wojska Polskiego w Szczecinie. Jak twierdzi, kiedy był tam ostatnio, czynna była tam tylko połowa stanowisk, są też ogromne problemy, żeby umówić się na wizytę. Narzeka również na brak dostępu do toalety. I dopytuje o kwestie przepisów przeciwpożarowych.

- W ubiegłą środę byłem w BOK Enea przy al. Wojska Polskiego - opisuje nasz Czytelnik. - Na czternaście okienek czynnych jest siedem. Kolejka emerytów, z pretensjami, nieumiejących odczytać ze zrozumieniem swoich rachunków za energię elektryczną. Ogromne problemy z umówieniem się. Przez internet nie można, bo zajęte są terminy. Podczas zwykłej wizyty z samego rana może kilku osobom się uda. Pani z Enei przy drzwiach sprawdza numerki i robi, co może. Wielu klientów nie wie, czy ma pójść do działu technicznego, czy do działu umów i sprzedaży. Brak tam toalety. Drzwi otwierają się do wewnątrz, coś nie tak z przepisami przeciwpożarowymi. Obsługa miła, ale pracowników jest za mało. Należą się słowa krytyki za problemy z dostępnością.

Co na to Enea?

- Wizyty w naszych biurach obsługi klienta odbywają się z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego - odpowiada Luiza Trocka z Enei. - Dlatego w punkcie obsługi może przebywać jeden klient na 15 mkw. W tej chwili w każdym naszym stacjonarnym biurze obsługiwane są osoby rezerwujące wcześniej wizytę, ale również te nieumówione, w miarę dostępności konsultantów. Coraz więcej jednak klientów korzysta z systemu rezerwacji jako wygodnej formy zaplanowania wizyty w BOK w dogodnym dla siebie terminie. Obecnie system internetowy wskazuje możliwość umówienia wizyty w szczecińskim BOK-u przy al. Wojska Polskiego we wszystkich dniach do 16

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 66% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 15-12-2021

 

(gan)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Jezuu
2021-12-15 20:56:06
Co ma rząd do kolejek w instytucji gdzie kolejki były zawsze i będą zawsze. Enea to monopolista i nie ma potrzeby inwestować w obsługę, PR itp.
@STETTIN
2021-12-15 20:13:34
Od 30 lat znacznie więcej kasy znajduje się na Żymian ale jakoś ci to nie wadzi... skoro dla ciebie jest ok to dla mnie na tych z Torunia też jest ok.
Stary
2021-12-15 19:58:18
Z powodu obostrzeń COVIDOWYCH można obsłużyć określoną ilość klientów. Klienci umawiani są na określone godziny. Brak toalety? A na poczcie jest? A w banku? Może pobiegną do pobliskiego radia, tam im pozwolą: i jedynkę, i dwójkę. W dwudziestym pierwszym wieku klient ma problemy ze zrozumieniem rachunku. Po szkole nowego ministra pewnie będą mieli problemy z czytaniem. Tylko "durkowane". Masz dostęp do licznika czytaj co miesiąc i sam oblicz czy cię nie oszukują!
STETTIN
2021-12-15 19:18:22
a na darmozjada i złodzieja z Torunia rząd kasę znajduje.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA