Wciąż nie wiadomo, kiedy zakończą się prace w rejonie ul. Dworcowej i Nowej.
Fot. Dariusz GORAJSKI
W ramach przebudowy ul. Kolumba prace odbywają się także na ul. Dworcowej i Nowej. Po ich zakończeniu kierowcy pojadą nowymi jezdniami, a tramwaje po nowych torowiskach. Niestety, wciąż nie wiadomo, kiedy inwestycja się zakończy. Podobnie jak w przypadku innych przebudów, wykonawca napotyka instalacje, których nie było w planach, co zwiększa zakres prac i je opóźnia.
- Na ul. Dworcowej, Nowej i Owocowej prowadzone są obecnie roboty drogowe oraz sieciowe, w ograniczonym zakresie z uwagi na napotkane kolizje - przyznaje Kacper Reszczyński, rzecznik prasowy spółki „Tramwaje Szczeciński". - Na przełomie sierpnia i września rozpoczną się roboty dodatkowe związane z przebudową kanału w ul. Dworcowej kolidującego z projektowaną konstrukcją układu drogowo-torowego. Po przebudowie kanału wykonawca przystąpi do robót drogowych oraz torowych na tym odcinku.
Przez kolizje odkryte podczas prowadzenia prac, w tym m.in. kolizje z kanałem teletechnicznym w ul. Dworcowej i ul. Rybackiej, gazociągiem średniego ciśnienia w ul. Nowej, istniejącym fundamentem pylonu kanału ciepłowniczego SEC na
...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 58% treści.
Pełna treść artykułu dostępna w eKurierze z dnia 23-08-2023
"Nie będzie kabaretu, będzie chór". mówił Stanisław Anioł. Może My się dowiemy, że nie będzie drogi , będzie deptak
Alicja
2023-08-23 14:26:48
Panie krzystek zlikwidowałeś pan szerokie ulice w Szczecinie a teraz likwidujesz komunikację miejską. Brawo ty
Olek
2023-08-23 14:24:45
Długo końca nie zobaczymy bo tam nic sie nie dzieje, nikt tam nie pracuje...
kasa się kręci
2023-08-23 14:12:07
Trzeba zrobić kolejny ekspertyzy , które zostaną zlecone jak myślę zaprzyjaźnionym firmom . Wiadomo, że firmy tego za darmo nie zrobią , więc kolejne wydane pieniądze .A Urzędnicy za wzmożoną wymianę papierków dostaną solidne premie .
Gość
2023-08-23 12:14:21
Torowa Rewolucja pożera własne dzieci, tj. tramwaje :(
Vivat Piotr!!! Bravo
2023-08-23 11:25:29
Jak zwykle im, zdtim i spółka inwestycje miejskie, nie zawiedli. Klapa i ściema na całej linii. Wszystko rozryte jak po nalotach aliantów w sierpniu 1944!!. Ile partacze będą jeszcze udawać że coś tam niby nadzorują, a ile jeszcze drudzy partacze będą rozwlekać maxymalnie, zwykła przebudowę?!!! To nie żadna rewolucja, tylko przebudowa, w większości ostatecznie spowalniającą ruch, zamiast go usprawniać. Vivat Piotr!!! Płyniemy dalej....kasa też płynie, wszyscy są zadowoleni tylko nie mieszkańcy!!
Przechodzień
2023-08-23 11:16:25
Przechodząc codziennie ulicą Dworcową, o różnych porach dnia, chyba od roku nigdy nie widziałem tam żadnych robotników. Aż się zastanawiam kiedy pojawiają się nowe dziury w ziemi...
Alicja
2023-08-23 11:00:17
Kto robił inwentaryzację przed przystąpieniem do projektu? Na pałę ktoś to robił? To teraz tego ktosia pociągnąć finansowo bo chyba kasę już wziął z bubel
Torowa Rewolucja
2023-08-23 10:46:47
Torowa Rewolucja trwa i trwać ma
beli
2023-08-23 10:21:02
Rozumiem jak bym przejeżdżał koło inwestycji i widać by było pracowników... ale jak wszyscy widzą na wszystkich remontach w Szczecinie ulice rozgrzebane i nic się na nich nie dzieje... Termin opóźnienia idzie zgodnie z placem...
oservator
2023-08-23 10:03:56
Czy naprawdę nikt tego nie dostrzega iż to co się dzieje w Szczecinie, to jest kalka działań we wszystkich dużych miastach. Te duże miasta są w szponach nieoficjalnej koalicji, prezydentów tych miast. Przeciągające się remonty, w dodatku wykonywane byle jak . To jest klasyczne dojenie publicznych pieniędzy przez firmy znajomego królika. Dla przykładu włoska mafia robi swoje biznesy w temacie śmiecie. No i miasta włoskie toną w śmieciach. Nasi "capo" robią biznesy w remontach miast :)
cesio
2023-08-23 09:56:40
@Z okolic - zakładnikami "miasta" ? jakiego miasta?? miasto to jego mieszkańcy, którzy padają ofiarą nieróbstwa magistrackich gryzipiórków.
$$$
2023-08-23 09:23:42
Torowa Rewolucja w pełnej okazałości .Im dłużej tym więcej zarobią osoby powiązane z projektem
Z okolic
2023-08-23 09:22:51
Czyli staliśmy się jako mieszkańcy zakładnikami miasta i wykonawcy.Miasta z powodu wadliwie przygotowanego projektu całej inwestycji,niekompetencji urzędników ją nadzorujących,a wykonawcy bo ten będzie "szantażował" miasto odwlekając terminy,schodząc-wchodząc z/na inwestycję uzależniając decyzje od renegocjacji kontraktu.Tym sposobem przygotujmy się na naprawdę długie lata trwania tej"rewolucji" pewnie równe temu ile wynosiło czekanie na jej rozpoczęcie.
Ponawiam pytanie
2023-08-23 09:20:15
Czy mając świadomość kolizji z instalacjami, nie lepiej było podzielić inwestycję na pododcinki i rozgrzebywać zwyczajnie mniej miasta? Poza tym uwzględnić to również w profilu urzędniczym tzn załatwiać sprawy urzędowe związane z inwestycją w trybie 24h tak by minimalizować przestoje?
Wszyscy mamy świadomość że takie rzeczy jak kolizję z instalacjami są normą w takich inwestycjach. Mozna odnieść wrażenie że inwestor czyli miasto nie ma tej świadomości.
cesio
2023-08-23 09:14:59
czy zgraja nierobów od utrzymania dokumentacji miasta słyszała o takim urządzeniu jak GEORADAR jak i o metodach jego wykorzystania w inwentaryzacji sieci instalacji podziemnych? Te niezidentyfikowane instalacje stają się pomału 'tradycją" godną zainteresowania prokuratorskiego
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.