Czwartek, 19 grudnia 2024 r. 
REKLAMA

Dziki Zachód pod Barlinkiem. Myśliwy zastrzelił psy

Data publikacji: 18 grudnia 2024 r. 07:21
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2024 r. 10:11
Dziki Zachód pod Barlinkiem. Myśliwy zastrzelił psy
W Mostkowie, jak się okazuje, trzeba bardzo pilnować zwierząt, by nie padły łupem myśliwych… Fot. archiwum  

Spokojna, na ogół, wieś pod Barlinkiem tym razem była świadkiem wydarzeń rodem z dzikiego zachodu. Lokalny myśliwy odstrzelił dwa psy twierdząc, że mógł to zrobić, bo działał w obronie własnej. Właściciele zwierząt, które uciekły im z posesji, są w szoku, że w XXI wieku w Polsce - tak rozwiązuje się problemy. Sprawę, czy faktycznie nie doszło do nadużyć, wyjaśnia teraz prokuratura.

Do zdarzenia doszło we wsi Mostkowo pod Barlinkiem. O tym, że ich psy zniknęły z posesji, właściciele zorientowali się w czwartek po południu. Szybko mieli wszcząć poszukiwania między innymi za pośrednictwem portali społecznościowych.

- Nie zamknąłem bramy, wyjeżdżając do pracy, po powrocie zorientowałem się, że psy wyszły. Zaczęliśmy z żoną poszukiwania, niestety nigdzie w okolicy nie było już naszych psów - mówi właściciel psów Grzegorz Kropiwnicki.

Chodzi o dwa psy, owczarka niemieckiego i cane roso.

- Następnego dnia otrzymaliśmy telefon od weterynarza, że został wezwany do jednego z naszych psów. Zostawiłem żonę, dziecko w domu, pojechałem na miejsce, gdzie zobaczyłem swojego psa zastrzelonego -

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 77% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 18-12-2024

 

(km)
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

@@@wird
2024-12-19 12:21:58
Masz jakieś chore teorie. Jakoś do tej pory nie słyszałem nigdy żeby myśliwi strzelali do ludzi, pomijając rzadkie przypadki pomyłek czy wypadków. Na pewno nigdy nie słyszałem o przypadku celowego strzelania do obcych ludzi, zwłaszcza dzieci. Natomiast o przypadkach zagryzienia ludzi, zwierząt czy dzieci właśnie, przez bezpańskie psy, słyszę bardzo często. Tu masz przykład tego, co potrafi psy zrobić człowiekowi: https://www.youtube.com/watch?v=3qhfASHa5i0
@@@Costa
2024-12-19 12:18:53
"użył broni na bezbronnych psach" - bezbronnych? Bezbronny to jest człowiek w kontakcie z psią szczęką. Ty wiesz jaki kły ma cane corso? A jaki nacisk szczęk ma owczarek niemiecki? Wiesz co takie psy potrafią zrobić człowiekowi? Masz poczytaj: https://www.rmf24.pl/regiony/lublin/news-48-latek-zagryziony-przez-psy-wlasciciel-zwierzat-stanie-prz,nId,6470398#crp_state=1
@Anna
2024-12-19 12:09:24
Nie, nie mogły być to moje psy, bo ja swojego psa pilnuję. A w drugą stronę, jak myślisz, co te psy zrobiły by z moim psem i ze mną, gdybyśmy akurat przechodzili obok spacerując na smyczy? Rozszarpałyby mojego przyjaznego, łagodnego, ciapowatego blabladora na strzepy. To ni były yorki, tylko owczarek i cane corso - oba średnio 40 kg wagi i bardzo duży poziom agresji. Zastanów się trochę. Sam mam psa i jestem wielkim obrońcą zwierząt, ale w tym przypadku uważam ze myśliwy dobrze zrobił.
Ten czarny potwór
2024-12-19 11:43:25
to przecież bandycki pies. Właściciel powinien ponieść wysoką karę za dopuszczenie go do opuszczenia ogrodzenia.
Obywatel
2024-12-19 11:41:37
Takie zachowanie powinno być potępione a tu jeszcze komentarze że mogły kogoś pogryźć.Teraz niech zastrzeli człowieka bo będzie się bał !!! To jest chory człowiek który strzela do zwierząt !!! I powinien mieć cofnięte prawo do posiadania broni.
@Anna
2024-12-19 10:50:51
Pogryzione mogło zostać każde dziecko i każdy z nas. Myśliwi po raz kolejny ocalili ludzi i zwierzęta leśne
broniący głupcy
2024-12-19 10:45:29
- wiem z osobistych oględzin co takie dwa psy potrafią zrobić człowiekowi. Zwłaszcza dziecku. Właściciel tych psów powinien ponieść dużą odpowiedzialność za to co się stało.
@ Anna
2024-12-19 09:46:01
Nie, pośród nas są również ludzie inteligentni. Do czego się przyklejarz?
Anna
2024-12-19 07:45:09
Ludzie opanujcie się. Wydarzyła się potworna tragedia, a Wy plujecie jadem. Przecież to mogły być psy każdego z nas.
Paradoks
2024-12-18 21:48:50
Z jednej strony rozczulają się nad dolą psów a z drugiej strony domagają się powszechnej aborcji. Taki to paradoks
@ przestroga.
2024-12-18 21:23:08
Matołku uformowany na matołkowatych filmikach i artykulikach. Jesteś nie do uratowania.
Ten wielki czarny -
2024-12-18 21:14:39
to jakaś mordercza rasa. Przecież taki w pojedynkę może zagryźć dorosłego a co dopiero dziecko! Jak można bezkarnie stwarzać zagrożenie życia, czy kalectwa ludzi przez swawolne niedopilnowanie takiego potwora ?! Autor tego tendencyjnego artykułu może taż się przykleja do asfaltu na drodze ?
KM53
2024-12-18 21:04:44
Jaki Dziki Zachód? Psy takich groźnych ras, w dodatku biegające luzem bez nadzoru, są śmiertelnym zagrożeniem dla postronnych osób i innych zwierząt. Myśliwy dobrze zrobił zabijając te psy, a właściciele takich psów powinni wziąść pod uwagę konsekwencje jakie czekają ich "pupilów" jeśli puszcza się je samopas.
@ Aneta
2024-12-18 20:53:54
Jak ci następne takie porozrywają twoją (wytatuowaną?) d... to może zmądrzejesz. Chociaż nie wiem.
@ wird
2024-12-18 20:47:44
a kto ciebie półgłówku postrzelił ?
@ Aneta
2024-12-18 20:45:47
tobie cofnąć pozwolenie na przebywanie w społeczeństwie cywilizowanym.
Myśliwy miał 100%
2024-12-18 20:43:38
racji. Wszyscy znamy doniesienia o potwornych ranach zadanych przez nie pilnowane psy. Mało tego znamy przypadki śmierci z tego powodu. Na pól dnia zostawił dwa groźne psy nie zamknięte!!
przestroga
2024-12-18 19:43:50
Pamiętajcie że taki człowiek, bez żadnych zahamowań, nie mający żadnych skrupułów, który nie waha się strzelać do psów na terenie miejscowości, następnym razem może pójść pod przedszkole i zapolować na jeszcze ciekawszy cel...Wasze dzieci.
@jolcia
2024-12-18 19:24:02
No właśnie działal jak najbardziej zgodnie z prawem, warti się douczyć. Ponadto myśliwy działal w słusznym interesie publicznym.
Prawo jest za łagodn
2024-12-18 19:21:11
Nie dochodziło by do takich przypadków gdyby w polskim prawie zabójstwo psa zrównać z zabójstwem człowieka. Gość za podwójne morderstwo miałby gwarantowane dożywocie i 100 razy by się zastanowił czy warto pociągać za spust.
Jolcia jolka
2024-12-18 19:03:02
Co kolwiek się stało ,nie miał prawa strzelać,powinien zadzwonić na policję a nie samemu wymierzać sprawiedliwość.Też ma psa ,jak by się czuł,gdyby to jego spotkało,no ale jak się ma broń,to wszystko wolno . Zresztą ten pan do cwaniaków należy i nie jest lubiany.
@@Costa
2024-12-18 18:51:48
Czy ty nie rozumiesz że to ten człowiek stanowi zagrożenie dla otoczenia? To on użył broni na bezbronnych psach, które nikomu nie robiły krzywdy. Mam nadzieję że skończy w więzieniu.
@@wird
2024-12-18 18:49:03
Wyobraź sobie że zza rogu wychodzi myśliwy i strzela do twojej rodziny, do twoich dzieci. Myśl!
Biedne pieski
2024-12-18 18:44:21
Wieczne spoczywanie racz im dać Panie. Będę się modlić za ich dusze.
Człowiek
2024-12-18 18:37:44
Bardo dobrze. Szkoda zwierzat ale teraz za ich smierc powinni odpowiadac wlasciciele i poniesc konsekwencje. Jak posesja jest nieszczelna to nie wypuszcza się na niej psa. Ciekawe co by się działo gdyby przez takiego psa zginął ktoś na drodze i co wtedy ludzie by pisali bądź taki pies pogryzł by czyjeś dziecko
Do@@Aneta
2024-12-18 17:56:58
No nie wierzę, jak można być takim ignorantem bez mózgu i refleksji... zwłaszcza nad sobą 🤯 Ja chodzę z pałką metalową w nieznane....
psychopata
2024-12-18 17:14:35
Ten pan juź dawno celował do psów i kotów i straszył ludzi
psiarz
2024-12-18 17:05:37
A potem przez takich kretynów normalni, porządni właściciele psów spotykają się z hejtem i obwinianiem o wszystko co złe. Choć sam mam psa i bardzo bym przeżył gdyby stała mu się krzywda, to i tak uważam ze myśliwy dobrze zrobił, a jedynym winowajcą w całej tej sytuacji jest bezmyślny właściciel. Posiadanie psa, zwłaszcza rasy agresywnej, to przede wszystkim odpowiedzialność. Jak właściciel(i niektórzy komentujący) tego nie rozumie i wini myśliwego, to znak ze nie powinien mieć żadnych zwierząt.
@Costa
2024-12-18 17:01:52
Mam nadzieję e to nieodpowiedzialne bydle, które mając TAKIE psy, zapomina o zamknięciu bramy, trafi do paki za sprowadzenie zagrożenia dla zdrowia i życia osób postronnych. Albo przynajmniej dostanie taką grzywnę zę się ob...
@nie będzie bezkarny
2024-12-18 16:59:37
A właściciel psów bez opieki biegających po wsi ma być bezkarny? Powinien odpowiadać z art. 77 tej samej ustawy. Myśliwy miał prawo i słuszność po swojej stronie. Natomiast właściciel swoją bezmyślnością sprowadził zagrożenie dla zdrowia i życie innych osób i zwierząt. Za taką bezmyślność powinien ponieść karę!
@oko za oko
2024-12-18 16:56:51
"Gdyby to były moje psy" - to na podstawie art 77 kodeksu wykroczeń, dostałbyś grzywnę lub ograniczenie wolności, dodatkowo pokrywał wszelkie szkody w myśl art. 431 Kodeksu cywilnego. Natomiast gdyby te psy zrobiły komuś krzywdę, poszedłbyś do paki nawet na 10 lat. Może byś się wtedy nauczył że posiadanie psa to odpowiedzialność, a za jej brak, płaci się cenę. Myśliwy bardzo dobrze zrobił, zanim te bestie się na kogoś rzuciły. Brawa dla myśliwego a właściciel ma należną nauczkę. Jeszcze grzywna!
Fakty
2024-12-18 16:54:14
Informacja z dzisiaj,44-letni mężczyzna zastał przed wejściem do swojego budynku dużego czarnego psa nieznanej rasy, który uniemożliwiał mu dojście do drzwi. Podczas próby przepędzenia psa, zwierzę go zaatakowało, pogryzło, a następnie uciekło w nieznanym kierunku - informuje podkom. Kamil Kubica, rzecznik prasowy tarnogórskiej komendy. Kilka posesji dalej ten sam pies zaatakował innego mężczyznę. Agresywne zwierzę pogryzło 34-latka m.in. w twarz. Poważnie ranny mężczyzna trafił do szpitala.
@wird
2024-12-18 16:49:39
"Dziś zastrzelił psy" - i dobrze zrobił, zanim te psy zagryzły człowieka lub inne zwierzę. Wyobraź sobie że idziesz ze swoim psem na smyczy a zza rogu wybiegają dwa takie bydlaki - rozszarpały by twojego psa, a być może i ciebie. A widać na zdjęciu że to samiec, więc spina z innym samcem murowana. Myśl!
@skandal
2024-12-18 16:46:35
Nie, to właściciel powinien odpowiadać za nie dopilnowanie niebezpiecznych zwierząt. Mając takie psy on twierdzi jakby nigdy nic "Nie zamknąłem bramy, wyjeżdżając do pracy". Serio? Czy ten człowiek jest osobą dorosłą i poważną? Taki ktoś nie powinien mieć pod opieką żadnych zwierząt. Myśliwi mają nie tylko prawo, ale wręcz obowiązek odstrzału niebezpiecznych bezpańskich psów. Bardzo dobrze zrobił, zanim komuś stała się krzywda od tych bestii bez opieki. Posiadanie psa to odpowiedzialność.
@Polowanie
2024-12-18 16:43:25
"obrona własna przed dwoma małymi psiakami" -Owczarek niemiecki nie jest małym ani łagodnym pieskiem, Cane roso tym bardziej. Choć sam mam psa i psy uwielbiam, tak jakby dwa takie bydlaki biegły w moją stronę chyba bym obfajdał zbroję.
@@@Aneta
2024-12-18 16:36:50
Może rozwiń te swoje przemyślenia? Czyżbyś sugerował że myśliwi/myśliwy strzelałby do ludzi. Mógłbyś to jakoś uzasadnić - może zrób to na swoim poziomie - wtedy więcej osób zrozumie co chcesz przekazać….
@@Aneta
2024-12-18 15:59:37
Życzę spotkania z takim "myśliwym" w lesie. Wtedy zmienisz zdanie...
myśliwy
2024-12-18 15:57:19
do tych co hejtują myśliwego - dokonał odstrzału bezpańskich wałęsających się psów, po upewnieniu się że w pobliżu nie ma opiekuna, zaś psy stwarzają bezpośrednie zagrożenie, oddał dwa celne strzały z kniejówki. Przy okazji proszę zapoznać się z charakterystyką rasy cane corso. Dlatego też psiarze, proszę trochę postudiować przepisy bo jak znowu wypuścicie psa luzem do lasu to może nie wrócić przez waszą głupotę. Jakby pogryzły, psiarz by powiedział, one zawsze takie spokojne lub by uciekł
Myślący racjonalnie
2024-12-18 15:45:53
I dobrze się stało. Właściciel odpowiada za swoje bydle, Ciekawe jakie komentarze by były gdyby psy pogryzły dziecko idące że szkoły. Wtedy wszyscy oburzeni że jak to się mogło stać. Lata po wsi takie bydle i zagraża ludziom. Pilnuje się swoje psy i tyle ! Gratulacje.
Costa
2024-12-18 15:10:34
Mam nadzieję że to bydlę które strzelało trafi za kratki.
lkvsdlvk
2024-12-18 15:09:00
Sam znałem takich ludzi co puszczali po wiosce psa. Pies zaczepiał ludzi, gonił za samochodami. Właściciele mieli to gdzieś, mieli gdzieś też sąsiadów, którzy bali się o dzieci, tacy byli to wielcy państwo. I jeszcze te komentarze oburzonych. Masakra...
;sdsds
2024-12-18 15:01:39
Takie groźne rasy biegają sobie bez nadzoru po polach i lasach? Jak kara dla właściciela?
Piotr
2024-12-18 13:57:43
To kolejny dowód na to że prawa związków łowieckich powinny zostać drastycznie ograniczone. To jest państwo w państwie, robią co chcą. Niedawno taki myśliwy zabił żołnierza na Krzekowie.
Robert
2024-12-18 13:05:59
I bardzo dobrze! Myśliwemu należy się nagroda! Właściciele powinni zostać pociągnięci do odpowiedzialności!!! Dziękujemy Panu myśliwemu za dobrą decyzję!
Radca
2024-12-18 13:05:18
Warto wyjaśnić prawne aspekty tej sprawy. Po piwrwsze właściciel psow podlega karze za brak nadzoru nad psami po drugie prawo pozwala mysliwym na odstrzał bezpańskich psów na terenach leśnych i łowieckich
obiektywnie
2024-12-18 12:58:10
@TZ. @ wird - komentarze osób sfrustrowanych, pogryzie Was lub członka rodziny pies to nie korzystajcie ze słuzby zdrowia, nie dzwońcie do służb
@oko za oko
2024-12-18 12:33:50
A gdyby te psy pogryzły ciebie, twoje dzieci, wnuki to co…. Totalny brak wyobraźni Wyjdź zza tego laptopa i przejdź się po lesie i zobaczymy co zrobisz jak zaatakują cię takie pieski…. Szkoda słów na takich i@#€&ów bez wyobraźni i życiowych doświadczeń
Brawo
2024-12-18 12:26:51
Myśliwy! Dobrze spełniony obowiązek. A właściciel psów niech się nie ośmiesza, bo są granice głupoty i braku odpowiedzialności, które on zdecydowanie przekroczył. Dyscyplinująca rozmowa z prokuratorem dla właściciela psów bardzo wskazana.
nie będzie bezkarny
2024-12-18 12:14:24
Jeżeli okaże się, że psy w istocie nikogo nie atakowały, zabójca podlegać będzie pod art. 35 ust. 1 ustawy o ochronie zwierząt.
@Tubylec
2024-12-18 11:59:44
No widzisz, a zabójcą okazał się myśliwy wyposażony w broń palną. Nigdy nie wiadomo czy z bezbronnym dzieckiem nie postąpi tak samo jak z tymi psami.
oko za oko
2024-12-18 11:51:19
Gdyby to były moje psy, ten myśliwy już też byłby odstrzelony.
Obiektywnie
2024-12-18 11:48:57
Dziki Zachód pod Barlinkiem? właściciel psów już szukał atencji na FB, że jego psy zostały zastrzelone przez myśliwego, wylewając swoje żale. To nie są małe i łagodne psy, potrafią atakować bez powodu. Masz zwierzaki, masz obowiązki. Tym, którzy obwiniają myśliwego, on po prostu zlikwidował realne zagrożenie. A psiarzom? wykonujcie po prostu swoje obowiązki, róbcie tak aby Wasz pies nikomu nie zrobił krzywdy. Szkoda tylko iż przez niefrasobliwość właściciela psów już nie ma.
Tubylec
2024-12-18 11:44:46
Psy to zwierzęta świetnie wyposażone w narzędzia do zabijania, tym bardziej duże psy takich ras, psy wypuściły się w teren a wtedy są zdolne do bardzo agresywnych zachowań, mogą wyrządzić ogromne krzywdy ludziom i innym zwierzętom, tam jest ruchliwa droga, mogły spowodować wypadek, całkowitą odpowiedzialność ponosi za to właściciel psa, i całe szczęście że nie trafiły na bezbronne dziecko, tylko na myśliwego, który miał narzędzia do obrony własnej, musimy potrafić właściwie ustawiać priorytety…
sid
2024-12-18 11:36:02
Myśliwemu odebrać licencję i niech buli wysokie odszkodowanie właścicielowi psów.
Facet z kompleksami
2024-12-18 11:10:30
Jakie kompleksy ma właściciel tego cane corso! Potrzebował cane corso żeby się podbudować, poczuć większy… Generalnie ludzie z kompleksami trzymają psy takich ras aby podbudować swoje ego…
Uppsala
2024-12-18 10:58:33
Wina wlaściciela psów!! A myśliwemu należy się szacunek i podziękowanie za zdrowy rozsądek.
HK
2024-12-18 10:51:29
Kiedyś przejeżdżając rowerem przez wieś owczarek wypuszczony luzem z posesji próbował mnie zaatakowac. Jeżeli te psy biegały samopas bez właściciela popieram myśliwego. Lepiej że te psy zastrzelono niż miałyby zagryźć lub pogryźć jakiegoś człowieka. Ze zdjęć wynika że to duże psy, a jeden to chyba mieszaniec amstaffa !!!
@Aneta
2024-12-18 10:46:01
Życzę spotkania z takimi pieskami w lesie, wtedy zmienisz zdanie…
No i.....
2024-12-18 10:41:32
BARDZO DOBRZE!!!!! Wobec właścicieli psów powinny być skierowane wnioski o ukaranie do sądu w związku z wykroczeniem z art 77KW. Pies bez nadzoru stanowi zagrożenie dla ludzi zwłaszcza dzieci ale jest także szkodnikiem, który poluje na zwierzęta. Koty są jeszcze gorsze i odpowiadają za drastyczny spadek populacji najbardziej pożytecznych dla nas ptaków.
Do obrońców piesków
2024-12-18 10:39:41
Radzę poczytać najpierw o cane corso a potem wypisywać idiotyzmy. Nie bardzo rozumiem komu jest potrzebny pies tej rasy. Druga sprawa to niefrasobliwość właścicieli „…nie zamknąłem bramy….” Mając psa rasy cane corso zapomnieć zamknąć bramę!!! Bzdura… A wszystkim obrońcom biednych piesków życzę spotkania z psami tej rasy bez nadzoru właściciela psòw. Pies bez nadzoru to pies wałęsający i prawo jest po stronie myśliwego…. Jestem psiarzem tytułem wyjasnienia…
TZ.
2024-12-18 10:35:05
Widocznie myśliwy w czasie swoich pijackich wypraw na dzikiego zwierza dawno niczego nie ustrzelił. Dobre i dwa psy. Koty też by się nadały.
Były i poszły
2024-12-18 10:12:32
Te psy po polach biegały często, nie była to ich pierwsza czy druga ucieczka. Jakby pogryzły człowieka co wtedy. W domu mogą być łagodne,ale w obcym miejscu inaczej się mogą zachowywać.
Aneta
2024-12-18 10:03:31
Natychmiast cofnąć takiemu "myśliwemu" pozwolenie na broń. Ten człowiek stanowi zagrożenie dla otoczenia.
Właściciele zwierząt
2024-12-18 09:51:34
które uciekły im z posesji, są w szoku, że w XXI wieku w Polsce - tak rozwiązuje się problemy. Dobrze iż myśliwy miał "flintę", gdyby psy trafiły na dzieci z tornistrem..7-latka została zagryziona przez psy. Nowe szczegóły w sprawie...Dramat podczas zabawy. Pies pogryzł 10-letniego chłopczyka.Kobieta, której pies pogryzł dziecko, ucieka z miejsca zdarzenia .. Rodzice tych dzieci "są w szoku, że w XXI wieku w Polsce - tak rozwiązuje się problemy."
wird
2024-12-18 09:44:42
Chory zwyrodnialec. Dziś zastrzelił psy, jutro zastrzeli dzieci.
Wsciekly
2024-12-18 09:38:10
Nagroda DLA MYSLIWEGO!!’ Dwa wielkie bydlaki z klami - potężne zwierzeta mogace bez problemu zagryzc doroslego lub tuzin dzieci. Dosyc terroru „psiarzy” nad normalnymi ludzmi. Bogu dziekowac za takiego mysliwego. Ostatnio na grzybach trafilem na dwa psy bez smyczy i kagancow- psiarze to najbardziej egoistyczni i aspołeczni członkowie społeczeństwa.
Ryba
2024-12-18 09:34:33
Teraz policja powinna jeszcze wezwać tego bezmozga i przywalić mu po 20 tys od każdego agresywnego psa który biegał po ulicach
Mirek
2024-12-18 09:26:58
Przecież te psy mogły zagryźć dziecko, mogły zagryźć zwierzęta leśne i hodowlane u innych gospodarzy we wsi. Jakby brakowało przykładów na takie zdarzenia ! Co za straszny brak wyobraźni u hodowców psów. Na psy powinno się wydawać pozwolenia, żeby nieroztropni ludzie nie mogli narażać innych. Jesteśmy w szoku jak późno właściciele psów zorientowali się że psy zniknęły i stanowią zagrożenie dla ludzi i zwierząt
Lucjan
2024-12-18 09:24:42
Co za .............. część myśliwych to patole!!!!!
Polowanie
2024-12-18 08:54:39
Kurierze, mógłbyś darować sobie te zdjęcia lub je zamazać, choć z drugiej strony - niech wszyscy wiedzą, do jakiego okrucieństwa są zdolni myśliwi. Dobre sobie, obrona własna przed dwoma małymi psiakami - śmiechu warte ;/
Yarpen Zigrin
2024-12-18 08:51:45
Tiaa, Pan się nie boi ! On nie gryzie ! Chce się tylko bawić ! A nawet jak ugryzie, to spoko, jest szczepiony !
Vogel
2024-12-18 08:46:14
Na pewno nie wiadomo dlaczego doszło do tak ekstremalnej sytuacji ale może to uświadomi właścicielom zwierząt i włączy myślenie. Zwierze jest tylko zwierze i jeśli jest przyjazne dla właściciela to już niekoniecznie dla obcego. Vide przypadki śmiertelnych zagryzień dzieci i dorosłych właśnie w XXI wieku
Lokals
2024-12-18 08:17:50
Psów trzeba pilnować. Nie były to yorki.
skandal
2024-12-18 08:01:19
Myśliwy powinien odpowiadać za morderstwo psów.
Psy uciekly im z pos
2024-12-18 07:54:12
i zaatakowaly czlowieka? Dosyc samowoli wlascicieli psow. Strach przejsc przez jakas wies, bo wszedzie szczekajace luzem biegajace psy.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA