Co czeka mieszkańców Świnoujścia po zbudowaniu tunelu?
Co czeka mieszkańców Świnoujścia po zbudowaniu tunelu?
Data publikacji: 19 listopada 2019 r. 15:15
Ostatnia aktualizacja: 12 listopada 2020 r. 22:14
Mieszkańcy Świnoujścia nie byli zachwyceni koncepcją organizacji ruchu w mieście po wybudowaniu tunelu, którą zaprezentowali przedstawiciele krakowskiej firmy oraz urzędnicy. Pomysł jest taki, żeby ograniczyć lub w ogóle wyłączyć ruch aut na niektórych ulicach Świnoujścia, a mieszkańców zachęcać do ruchu pieszego lub rowerowego. - Nie proponujecie rozwiązania żadnego z problemów. Nie idziemy w dobrym kierunku - padały opinie z sali.
Uchronić przed chaosem
W związku z budową tunelu istnieje potrzeba stworzenia nowej wizji organizacji ruchu w Świnoujściu. Chodzi o to, żeby uchronić miasto przed komunikacyjnym chaosem. Według prognoz do kurortu przyjeżdżać będzie jeszcze więcej aut. Miasto płaci więc specjalistom, którzy próbują znaleźć jakieś rozwiązanie wobec nadchodzących problemów…
Wstępną koncepcję organizacji ruchu po wybudowaniu stałej przeprawy przedstawiał Bartłomiej Wiertel z firmy Via Vistula. Miasto za dokument zapłaci ostatecznie ponad 70 tysięcy złotych. Opracowujący koncepcję specjaliści muszą brać pod uwagę strategię rozwoju miasta i wskazania Rafała Łysiaka,
...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 82% treści.
Pełna treść artykułu dostępna w eKurierze z dnia 19-11-2019
A zapyta pan redaktor co z przejazdem rowerem przez tunel tylko auta tam pojadą a rowery do busa?. Wstyd brak pomysłu aby puścić tunelem rowery, w Gdańsku teraz się pukają w głowę ze tego nie zrobili w tunelu pod martwą Wisłą i rowery busem muszą jeździć. W Holandii większość tuneli w miastach na odcinki rowerowe w
Bez obawy
2019-11-20 15:14:42
Ten tunel to będzie gotowy może za 20 lat, wtedy można sobie toczyć rozważania na ten temat
Olaboga
2019-11-20 14:03:59
Zatrudnić Zielińską z POKO N zrobi Przekop i Odra wyschnie po spłynięciu do Bałtyku a Tunel będzie zbędny i można będzie wykonać drugi w Gdańsku
Czyli ze:
2019-11-19 22:39:23
Bez tunelu zle... a z Tunelem jeszcze gorzej... ?/! No to morze przez Morze... lub PO-mostem !/!
Pasażer
2019-11-19 20:15:51
Żaden to problem przemieszczanie się z jednej strony na drugą Świnoujścia. Pływamy po kilkanaście lat, do szkół, do pracy. Wystarczy porównać z odległościami w Warszawie. I nie jest to żaden argument.
Do dexter
2019-11-19 19:43:29
Jak polaczki-debile będą rozpędzali się jak jedna idiotka podczas deszczu parę dni temu w "tunelu" przy Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu, to na pewno będą wypadki. Ale zakładanie ich wystąpienia jest nadużyciem.
Dla ludzi dojeżdżających do pracy na obu brzegach promy nie są atrakcją. Wbijcie to sobie do głowy, niedzielni turyści.
pieszy
2019-11-19 18:52:53
mnie osobiście tunel nie jest do niczego potrzebny. Poza tym promy to wspaniała atrakcja. Będzie jej brakowało. A tunel będzie drogi w utrzymaniu.
Nie ma tunelu - źle
2019-11-19 18:27:49
Będzie tunel - też niedobrze. Dogodzić mieszkańcom tego regionu jest bardzo trudno. A może to tylko brak obiektywizmu u dziennikarza. Ilu mieszkańców było na tym spotkaniu? Czy to nie ta sama krzykliwa grupka, która zawsze jest na nie, a ktoś na siłę próbuje z niej zrobić głos wszystkich mieszkańców?
dexter
2019-11-19 17:59:49
tunel po jednym pasie ruchu w każdą stronę to wyrzucanie kasy do studzienki kanalizacyjnej !!!!! promy będą dalej pływać , korki przed promami będą takie same bo niby atrakcja turystyczna dla Niemców , awaria jednego auta w tunelu zablokuje ruch w tunelu. tunel jeśli ma byś drożny musi mieć po 2 pasy ruchu w obie strony inaczej to … nie napiszę co. jak coś robić to porządnie na kilkadziesiąt lat. kasa wydana na ten bubel to chyba jest większa niż kupno kawy na stacji paliw
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.