Od poniedziałku (9 listopada) do odwołania, z powodu sytuacji epidemicznej, wstrzymana zostaje bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie ZUS w Wałczu - informuje Karol Jagielski, regionalny rzecznik ZUS województwa zachodniopomorskiego.
Wnioski i dokumenty można złożyć do specjalnej skrzynki – bez osobistego kontaktu z pracownikiem.
Urząd zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyty. Więcej o e-wizytach na stronie internetowej ZUS.
- Jesteśmy również dostępni przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) i telefonicznie - dodaje rzecznik.
Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00, w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem telefonu 22 11 22 111 jest natomiast specjalna infolinia na temat Polskiego Bonu Turystycznego.
(ip)
Fot. Anna Gniazdowska