Zablokowane torowisko na ul. Energetyków. Cztery tramwaje na jednym torze
Zablokowane torowisko na ul. Energetyków. Cztery tramwaje na jednym torze
[GALERIA]
(akt. 2)
Data publikacji: 21 kwietnia 2022 r. 15:53
Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2022 r. 13:52
Fot. Mirosław Winconek
Kilka minut po godz. 16 rozpoczęła się akcja ściągania składów przez służby techniczne spółki Tramwaje Szczecińskie. Na odblokowanie przejazdu cierpliwie czekali pasażerowie. Pierwsze składy stojące w kolejce ruszyły o godz. 16.15, ale rozładowanie korka jeszcze troche potrwa.
***
Wcześniejsza informacja
Zablokowane jest torowisko tramwajowe na ul. Energetyków w Szczecinie.
Na wahadle przy nowo powstałym rondzie Portowców po dwa jadące z naprzeciwka składy w czwartek ok. godz. 15.30 wjechały na jeden tor, prawdopodobnie z powodu awarii sygnalizatorów. Nie doszło do zderzenia, ale linia jest nieprzejezdna w obu kierunkach.
O godz. 15.50 w rejonie blokady stało już osiem tramwajów. Pasażerowi wysiedli z nich. Część ruszyła dalej pieszo. Inni czekają na komunikację zastępczą.
(M)
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Do @zapytam
2022-04-22 21:44:29
Tramwaje mają możliwość jazdy do tyłu. Ale jeżeli w tym samym kierunku stał z 8 tramwajów jeden za drugim. To przestawienie ich, aby zrobić miejsce dla tych zjeżdżających z mijanki. Mogło zająć trochę czasu.
Zapytam
2022-04-22 19:59:26
Czy w tramwajach nie ma wstecznego biegu? Chyba są zdolne do jazdy manewrowej?
@Xxx
2022-04-22 12:48:05
Po linii najmniejszego oporu. Tak jest lepiej gramatycznie i fizycznie.
Msand
2022-04-22 11:29:15
pees: Jak już portowcy dali się namówić na nie korkowanie portu swoimi samochodami (dramat z wyjazdem), to ZDiTM zapewnia im bieg z przeszkodami przez plac budowy od Wyszyńskiego (wiecie, rozumiecie: na wiszących kablach - by się powiesili wysiadając na zlikwidowanych przystanku, a tak to nie zamierzają przechodząc pod nimi) tudzież z Parnicy. Po czym po wyjściu z pracy mogą ciągnąc się z buta do najbliższych autobusów bo i tak tramwaje stoją, nie jadą albo wjeżdżają na siebie. Komu dziękować?
Msand
2022-04-22 11:24:11
Węzły drogowe i te "nieznaczne" utrudnienia w ruchu na kolejnych odcinkach w ogóle nie wpływają na ruch ładunków w portowym mieście. One dojeżdżają na czas i wyjeżdżają na czas ... "wiecie, rozumiecie" ... może czas z trybem odszkodowawczym za opóźnienia spedycyjno transportowe zwrócić się do decydentów?
Msand
2022-04-22 11:17:43
Decydenci ZDiTM to wybitne jednostki strategiczno -planistyczne. W ramach "doskonalenia dostępu do portu" poza zapewnieniem pracownikom portu pieszych pochodów z Wyszyńskiego albo Parnicy (wiszące kable nad trakcją to niebezpieczna przeszkoda - dotąd niezabezpieczona na wysokości Energetyków) budują nie tylko ścieżki rowerowe, zamiast poszerzać dostęp dla ładunków, ale także uszlachentiają nawierzchnię, nie wiadomo dla kogo i po co? Pewnie ładunki z portu będą wystrzeliwane z procy.
Nowoczesne miasto
2022-04-22 09:13:05
Szczecin to bardzo nowoczesna miasto XXI wieku gdzie 4 tramwaje nie umieją się minąć
nierób z UW
2022-04-22 07:30:46
Czy wojewoda Bogucki zrobił już sobie zdjęcie z tramwajami?
Wacek
2022-04-21 21:26:53
Nie zapominajcie, że do tej grupy dołącza wybitny strateg od pszczelich rojów niejaki Olgierd z zeteselu. To dopiero będzie będzie ciekawie. Tramwaje będą nawet po wioskach jeździć.
Wesoły Romek
2022-04-21 21:22:13
postawcie tam dwóch ludków z radiotel. i niech sterują tymi tramwajami.
Specjalista od tram.
2022-04-21 21:16:06
Prowadziłem złożone badania na temat ruchu tramwajów. Oznacza to, że jak każdy pracujący, co nie jeździ samochodem, korzystałem z miastowych atrakcji komunikacyjnych. Tramwaje zaczęły się psuć mniej więcej w połowie "pandemii". Kiedy już zaczęły się problemy, nie mogą się skończyć. Moim zdaniem poleganie w tym momencie na tramwajach jest ruletką. Podkreślam, że był moment, od którego zaczęło się to konkretnie sypać.
Kuściba
2022-04-21 20:13:59
Krzystek i jego zaplecze nie potrafią uporządkować komunikacji miejskiej i czystości ulic a marzy im się wielka polityka. Mieskańcy widzą jak stoją tramwaje i pożegnają bez żalu
Dawno, dawno
2022-04-21 19:38:37
temu, na wahadłach w ulicy Malczewskidgo, Ludowej, Dębogórskiej oraz Mickiewicza (lata 80-te u. wieku) ruchem sterowali ludzie w budkach na końcach jednotoru. I takich jaj nie było. Ale już na Wojska Polskiego przed Głębokim była automatyka ze światłami zamiast ludzi i... też tramwaje spotkały się z przeciwnych kierunków na jednym torze. Nie zawsze elektronika zastąpi człowieka z telefonem.
Wirg
2022-04-21 17:40:14
A co do tego ma zditm?zatwierdzono taka organizacje z sygnalizacja,ktos wykonuje prace na tym odcinku wiec niech dba o prawidłowe funkcjonowanie.
Motor
2022-04-21 17:24:31
Jak się panom darmozjadom z zditm nie chce robić bo zimno to w zajezdniach szukają ludzi do ustawiania zwrotnic a ci pseudodyspozytorzy szczególnie z pogodna np niejaki Grzywką na słowo centrala to dostaje rozwolnienia taki tchórz.
Rewolucja
2022-04-21 17:05:20
Dwoma torami nie potrafią zarządzać ale pchają się do wielkiej polityki. Krzystek z Hołownią i Gowinem chcą zmieniać Polskę. Pytacie się gdzie Prezydent miasta? Na brifingu z nieudacznikiem Gowinem a mieszkańcy muszą chodzić na piechotę. Bareja całą gębą czyli dzień pieszego pasażera
Xxx
2022-04-21 16:26:25
Moze wreszcie panowie z zditm beda regulowac ruchem a nie wadliwa sygnalizacja ,ktora sie psuje lub trzyma tramwaj 6min, a nawet 12 ,mimo ze nic z przeciwka nie jedzie...Jak zwykle Szczecińska fuszerka a ukarany zostanie finansowo motorniczy i znowu sprawa zostanie zakończona po najniższej linii oporu...
😁
2022-04-21 16:14:11
Torowa rewolucja pełną gębą. Tylko odpowiedzialnych brak. Jak to podczas rewolucji
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.