Spory przestrach może budzić wśród pasażerów widok torowiska tramwajowego w ul. Energetyków. Ok. 1,5 roku temu na nowej inwestycji wykryto liczne pęknięcia. Obecnie w 4 miejscach szyny zabezpieczone są... drewnianymi belkami, kołkami i gwoździami. Nasuwa się pytanie, dlaczego na nowej inwestycji tak często dochodzi do awarii?
- Prace prowadzone obecnie na ul. Energetyków wynikają z zaplanowanych działań i są dalszym etapem usuwania usterek w zakresie całej inwestycji - uspokaja Szymon Wasilewski, rzecznik spółki Tramwaje Szczecińskie. - Wykonawca jest obecnie na etapie wycinania wadliwych, wcześniej zabezpieczonych spawów i zastąpienia ich nowymi, wolnymi od wad odcinkami szyn. To nie są nowe uszkodzenia. Prace odbywają się w ramach gwarancji.
I tyle. Nie wiadomo jednak, ile takich miejsc pozostało jeszcze do naprawy. Nie wiadomo także, dlaczego prace rozpoczęły się dopiero teraz, choć o pęknięciach szyn, które prowizorycznie zabezpieczono, wiadomo było przynajmniej od 1,5 roku...
No sorki,czy naprawdę wioska z tramwajami musi robić za wieś zabitą deskami?
Wiecie dlaczego Szczecin@Ciecin jest pośmiewiskiem? Współcześni mieszkańcy, zwani tubylcami tobołkowymi robią wszystko aby czynić z siebie pajaców współczesności.
Współczesny Szczecin@Ciecin "polszczyzna" rzecz święta obciach rzecz obowiązkowa!
U ujścia Odry zadupie aż trzeszczy !
spaw
2017-09-13 15:20:49
Wiadomość o czterech miejscach zabezpieczonych dechami już nieaktualne...od dzisiaj mnożymy razy dwa!!!
AjA
2017-09-13 12:04:47
A ja myślałem że takie rzeczy to tylko w PRLu były a tu taka piękna inwencja twórcza. ... jak puzzle 😂
Gt
2017-09-13 11:20:12
Odnośnie firmy która robiła ten odcinek to Strabag a nie Energopol.Za czym coś napiszesz to sprawdź to dokładnie.
SOCHA
2017-09-13 10:47:28
po proszę zgodnie z umową nałożyć karę na wykonawcę , kompromitacja
SromotnikBezwstydny
2017-09-13 10:23:10
Nowe tory tramwajowe zabezpieczone gwożdziami....
Tymczasem ów wykonawca ENERGOPOL Sz-n wystartował do budowy drugiej nitki obwodnicy Kobylanki, Zieleniewa i Morzyczyna jako drugiej nitki S-10. Ich oferta :48 mln PLN.
na szczęście GDDKAiA poznała się na tych "fachowcach i pokazała im figę! Natomiast magistrackie spółki forują tego nieroba.Ciekaw jestem, kto ma akcje tej S.A.??
:)
2017-09-13 08:48:16
@dlaczego- w Olsztynie maja ten sam problem, moze te same tory z austrii heh albo ta sama firma hah.
:)))
2017-09-13 08:47:38
Za to juz dawno powinno poleciec kierownictwo zditm tak by bylo w normalnej prywatnej firmie czy korporacji ale nie w spolce panstwowej, to jest jakis absurd, te tory beda do wymiany za pare lat a ta firma wczesniej zrobila ten sam bubel na potulickiej, oni powinni miec zakaz udzialu w jakichkolwiek przetargach ,dowalic takie kary zeby sie nie wyplacili i zakonczyli ta pseudo dzialalnosc budowalna.
deg
2017-09-13 08:44:55
Wypieprzcie w koncu tego Krzystka bo to juz nudne.
pytam
2017-09-13 08:36:35
A co na to wiecznie zadowolony z siebie prezio Krzystek?????
poznaniak
2017-09-13 08:11:28
Śmiech na całą Polskę :D
Dlaczego
2017-09-13 08:01:13
Dlaczego na nowej inwestycji tak często dochodzi do awarii? - może dlatego, że to Szczecin, a może dlatego, że wygrywają najtańsze oferty, a może dlatego, że wykonawcy nie posiadają odpowiedniego doświadczenia, a może dlatego, że ktoś musiał zarobić, a może dlatego, że w Szczecinie nie ma nadzoru nad inwestycjami, a może dlatego, że tory były złe i pociąg był zły...
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.