poniedziałek, 25 maja 2020.
Strona główna > Wiadomości > Taśma Geblewicza – ciąg dalszy

Taśma Geblewicza – ciąg dalszy (akt. 2)

Taśma Geblewicza – ciąg dalszy
Data publikacji: 2018-10-17 15:40
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-09 12:23
Wywietleń: 4212 356800

Szczecińska telewizja publiczna opublikowała kolejne fragmenty rozmów marszałka województwa zachodniopomorskiego Olgierda Geblewicza, którego w 2013 roku w restauracji Sowa & Przyjaciele nielegalnie nagrali kelnerzy. Marszałek krytykuje w niej... rząd PO. 

OLGIERD GEBLEWICZ: (...) Powiem ci jedną rzecz. Ja im strasznie współczuję. Oni w strasznie chu**wym rządzie pracują. (śmiech)

GŁOS NIEROZPOZNANY: Niestety masz rację ku**a.

OLGIERD GEBLEWICZ: Naprawdę, ja bardzo. Wiadomo, że my (...)

STANISŁAW GAWŁOWSKI: Friendy?

OLGIERD GEBLEWICZ: Friendy. Ale z Elą. Naprawdę bardzo ją lubisz, i ja już nie raz jej to mówiłem. Znaczy, problem polega na jednej rzeczy. Mianowicie na tym, że to są ludzie, którym się coś chce, a natrafiają na taką rzecz, z którą ja bym sobie nie dał rady intelektualnie. Ja bym pierd***ął drzwiami. Znaczy ja bym popracował 3 tygodnie w tym rządzie i bym pierd***ął drzwiami. Bo tam pracuje taka banda debili, w innych resortach...

KRZYSZTOF KWAPISZ: Połowa gości to są idioci.

OLGIERD GEBLEWICZ: To są goście, którzy nic nie rozumieją ani z ekonomii, ani z prawa. Oni z niczego nie...

KRZYSZTOF KWAPISZ: Jak ich ku**a nie potrząśniesz za jakieś... Kupa debili ku**a. Olgierd ma ku**a świętą rację.

Marszałek Olgierd Geblewicz uważa publikowanie tych nagrań za brudną kampanię i PiS-owska nagonkę.

Geblewicz odniósł się do swojej surowej oceny rządu (zwłaszcza ówczesnego ministra finansów, Jacka Rostowskiego) na Twitterze: "Wygląda na to, że zostanę gwiazdą prawicowych trolli dzięki temu wpisowi. Walczyłem o pieniądze na Szpital dla Dzieci w Zdrojach, które utrącili w Min Finansów. Co ciekawe uczynili to ludzie, którzy potem pracowali w Rządzie PiS, więc ocena tych osób aktualna Rządu PiS - gorsza"

W wypowiedzi dla Radia Szczecin marszałek stwierdził, że jego ostre słowa wynikały z tego, że w Ministerstwie Finansów zablokowano wsparcie w wysokości 20 milionów złotych dla szpitala dziecięcego w Zdrojach, o które zabiegał.

(as)

Fot. Ryszard PAKIESER

Komentarze

trohan
Widzę, że nasz "czubek" od pisania tego swego durnowatego PO...nie odpuszcza. Chyba za dużo masz czasu na oddziale? Piszesz, nie obrażasz i lekarze z pielęgniarzami też mają spokój. PS. Kaczor i Mateuszek-para oszustów. :-)
2018-10-18 14:05:44
Piorun... Jarun-a
"Ludzka" z takim Mysleniem i wy-PO-wiedzianymi slowami... ?? A jak PO-oceniasz tych Swoich "Pupili"... co Radzili w latach 1945-2015 ?? A "PO-rownywanie" Marszalka Pilsuckiego do obecnego PO-stkomunistycznego... to delikatnie mowiac - jak Dzien do Nocy !!
2018-10-18 13:32:46
Aneta
A ja mam gdzieś pisowskie plucie za ruble i za 3 dni spokojnie zagłosuję na Pana Marszałka Olgierda Geblewicza
2018-10-18 08:01:30
To wszystko jest bez znaczenia
Prawdziwym wygranym będzie ten, kto zdąży uciec z Polski zanim Polska wyjdzie z Unii. Co bardziej kumaci młodzi już to wiedzą i zwiewają. Dlatego muszą u nas pracować Ukraińcy. Ale oni też zwieją, jak tylko będzie okazja. Starzy też by uciekli, jeśli pamiętają komunę i nie chcą żyć w nowej. Niestety, nie mają już siły na zaczynanie życia od nowa, przed śmiercią.
2018-10-17 22:14:50
Jarun
Wreszcie Olgierd pokazał ludzką twarz. Podoba mi się jego realna ocena rządzących debili. Trzeba było to powiedzieć wprost...jak Piłsudski, a byłbyś wielki.
2018-10-17 20:29:59
Czytelnik
W mojej ocenie wszystkie te dotychczasowe taśmy to przedsmak tego czym nas wyborców uraczą w kampanii parlamentarnej i do PE.Tam należy się spodziewać cięższego kalibru rozmów.To teraz to taka smarkateria gadka do władka przy szklance oranżady.Już oni sobie to wszystko posegregowali o odpowiednim ciężarze gatunkowym i będą te petardy odpalać na wiosnę ;-)
2018-10-17 20:13:20
Pyt. za 10 punktow
A, A, jaki % tych tasm - jest dopiero PO-ujawnianych...?? Gdzie byc moze, to Najwazniejsze i Najistotniejsze... jest juz ewentualnie "PO-wycinane" ??/!!
2018-10-17 18:50:25
A moze wreszcie choc Ktos...
Zafunduje Facetowi - Bilet PO-wrotny do Goleniowa...!
2018-10-17 18:24:00
I do... PO-nizszego :)
I ile jeszcze razy... masz zamiar ten swoj "PO-lityczny Bajer PO-kopiowac" ?? Przeciez tego juz Czytac, ani na to PO-patrzec - Nie idzie !!
2018-10-17 18:18:18
No, No, No...
Nie malo "Piwa... se ten Marszalek juz na-wa-zyl" !!! I uparcie jeszcze "udaje" ze to wszystko - nie tak PO-wiedzial...??? Reasumujac: Brawo SzTV Publiczna, Radio oraz Kurier i tak dalej trzymac...
2018-10-17 18:10:41
Taśma prawdy.
Geblewicz to jednak szuja. Pluje na swoich.
2018-10-17 18:08:09
Pytanie do... POPIS-u
A jak myslisz, gdzie i Ci Bez-partyjni do tej po-ry byli....??? Chyba ze faktycznie dopiero 3 lata temu, czyli po dniu 25.10.2015 roku sie po-rodzili czy Narodzili... i to zalezy jeszcze w jakich Rodzinach ???
2018-10-17 18:00:17
Patologia PO
Oni sami siebie nie lubią.
2018-10-17 17:51:51
To wszystko pierdoły
To są wszystko pierdoły, nic nie znaczące. Dla mnie ważniejsze jest to, że PiS mówi, że niepełnosprawni śmierdzą i ma gdzieś ich problemy, a lekką ręką daje nasze wspólne pieniądze - 50 mln złotych na Kubicę, żeby zatrzeć złe wrażenie po taśmach Morawieckiego. Te 50 mln powinien dać osobiście z własnych pieniędzy Morawiecki, skoro dopiero teraz mu wstyd, że się cieszył, że człowiek uległ wypadkowi.
2018-10-17 17:48:33
PO i PiS
Dopóki istnieje spór PO-PiS to będziemy świadkami takich żenujących scenek. Rozwiązanie jest proste: pozbyć PiS i PO z każdej władzy. Na początek w wyborach samorządowych. W miastach wybrać miastowych (ruchy miejskie, bezpartyjnych), nieuwikłanych w partyjne konflikty. Do Sejmików i wyżej wybrać innych niż 2 największe ugrupowania. Takich, którzy uciągną po wyborach do Sejmu wagon z napisem Polska.
2018-10-17 16:59:52
Po co
Sympatie i antypatie już rozdzielone. Pozostaje iść i głosować
2018-10-17 16:49:58
gebels
geblewicz przecież prawdę tam mówisz.
2018-10-17 16:18:04
Do-Cent
Trudno się nie zgodzić z taką oceną ówczesnego rządu ☺
2018-10-17 16:17:45
Fakt
Publikacja kolejnych taśm w takim momencie tylko potwierdza, że jest to wyborcza gra.
2018-10-17 16:07:04
;)
Ładnie to tak żeby katolik na katolika donosił? czy to zgodnie z ich sumieniem? a nie przeciez strata za poprzedni rok to prawie 3 mln zl wiec ktos musi to teraz zaplacic, o tasmach premiera w mediach rzadowych CISZA,glosujcie poki mozecie za 1-2 lata nie bedzie juz wyboru, bedzie tylko obecna ekipa ,kupis i narodowcy, nie bedzie wolnych mediow, gazet, bedzie cenzura, jak na Wegrzech i w Turcji, tego chcecie? wlaczcie sobie rzadowa tv na caly dzien ,kto nie zwariuje ten jest dobry. EN KRAJ URATUJĄ KOBIETY ! Kochane dziewczyny : WIELKI APEL do was o udział w wyborach 21 październik 2018-niedziela ,niektóre komentarze pokazują jak pewne partię polityczne widzą rolę kobiet-nie jako wolne które mogą mieĆ wybór a jako zniewolone,z zakazami, z nakazami-jak na bliskim wschodzie np: w Arabii Saudyjskiej ,w Rosji gdzie jest dyktatura kobiety także są podobnie traktowane czy Turcji.Oni są tacy sami jak radykalny islam tylko inaczej się nazywają i głoszą poglądy skrajnie prawicowe rodem ze średniowiecza .Jeżeli nie chcecie być traktowane jak przedmioty w was siła ,pokażcie ją,tylko tak możecie coś jeszcze zmienić lub nie dopuścić do jeszcze gorszych zmian.GŁOSUJCIE ALBO ZROBI TO ZA WAS JAKIŚ DRES CZY INNY PSYCHIATRYK,NIE POZWÓLCIE IM ZMIENIĆ WASZEGO I NASZEGO ŻYCIA,WOLNOŚCI,DEMOKRACJI,BYCIA W UNII EUROPEJSKIEJ I NATO,JESZCZE NIE JEST ZA PÓŹNO .PO 2019 TAKIEGO WYBORU NIE BEDZIE, NIE BEDZIE TEGO PORTALU, NIE BĘDZIE WOLNYCH MEDIÓW,GAZET, BĘDZIE CENZURA JAK NA WĘGRZECH W TURCJI CZY ROSJI ,BEDZIE TYLKO KONCESJONOWANA "OPOZYCJA" W POSTACI KUPISÓW,KORWINISTÓW CZY NARODOWCÓW.TAKIEGO KRAJU CHCECIE DLA SIEBIE I WASZYCH DZIECI?ZA 500 SREBRNIKÓW WOLNOŚCI HONORU I SZACUNKU SIĘ U OBYWATELI NIE KUPUJE !
2018-10-17 16:00:59

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
9
na godz. 03:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Wiadomości Szczecin

 
CZYTAJ WIĘCEJ

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
CZYTAJ WIĘCEJ

Filmy

Spacerowy protest na Uznamie

Z dostawą do domu

Pizzeria z rodu Gryfa

Sonda

Czy wybierasz się do restauracji lub kawiarni?

 

W Kurierze Szczecińskim
Pierwsza strona
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do eKuriera
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie