Wtorek, 05 listopada 2024 r. 
REKLAMA

Nowa aplikacja Portal Pasażera

Data publikacji: 08 września 2019 r. 17:28
Ostatnia aktualizacja: 08 września 2019 r. 21:04
Nowa aplikacja Portal Pasażera
 

Nową aplikację mobilną z rozkładem jazdy pociągów - Portal Pasażera - udostępniły PKP Polskie Linie Kolejowe SA. Zastąpi ona aplikację Rozkład Kolejowy. 

- Pasażerowie otrzymali więcej możliwości w planowaniu podróży koleją - mówi Magdalena Janus z zespołu prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe SA. - Dzięki aplikacji Portal Pasażera można ustalić przejazd według własnych kryteriów, m.in. daty, godziny, przewoźnika, czasu na przesiadkę. Poinformuje ona również o peronie i torze, z którego odjedzie pociąg. Można wybrać opcje połączenia bezpośredniego lub z przesiadkami, a także zapoznać się z oferowanymi w pociągu usługami, np. przedział biznesowy, wagon barowy czy przewóz rowerów. Pasażerowie mają również możliwość podglądu trasy pociągu w czasie rzeczywistym. Każdy użytkownik może śledzić aktualne położenie pociągu i ewentualne zmiany w podróży.

Wybraną relację pociągu można rozwinąć i sprawdzić czas przyjazdu do poszczególnych stacji na trasie. Dostępna jest opcja wygodnego planowania powrotu. Użytkownik może także zapisywać ulubione trasy oraz stacje, z których często korzysta, lub skonfigurować „szybkie połączenia”, które będą stale widoczne na ekranie wyszukiwarki.

- Dzięki współpracy z niektórymi przewoźnikami, użytkownik może skorzystać z opcji Kup bilet, która w formie przekierowania do ich systemów sprzedażowych ułatwia zakup biletów drogą elektroniczną - dodaje przedstawicielka PKP PLK SA.

Twórcy aplikacji dołożyli starań, aby działała możliwie dobrze w połączeniu z technologią VoiceOver na platformie iOS i TalkBack na platformie Android. Na życzenie testujących użytkowników dodano możliwość powiększania czcionki. Takie rozwiązanie jest przydatne dla osób słabowidzących lub przy słabym oświetleniu.

Aplikacja działa na systemach operacyjnych Android oraz iOS. Narzędzie jest spójne z układem graficznym wersji internetowej Portalu Pasażera.

(mag)

Fot. PKP PLK

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

kosznar
2019-09-08 20:53:12
Zniszczyli i zablokowali znakomitą aplikację "Mój pociąg" a teraz po 2 latach się chwalą.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA