Od poniedziałku (16 marca) do odwołania ograniczony jest dostęp do sal obsługi klienta w NFZ w Szczecinie i Koszalinie. Na miejscu obsługiwane będą tylko sprawy niezbędne i pilne. Wszystkie pozostałe – korespondencyjnie – za pomocą tradycyjnej poczty i przez Internet. Punkt Obsługi w Pyrzycach zostaje zamknięty do odwołania
Na stronie internetowej Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ dostępne są wszystkie potrzebne formularze oraz adresy mailowe i do tradycyjnej korespondencji. Osoby, które przyjdą do siedziby w Szczecinie i Koszalinie otrzymają ulotkę z wykazem spraw i możliwością ich załatwiania korespondencyjnie, a także wydruki potrzebnych formularzy.
Zawieszone zostaną do odwołania takie usługi, jak potwierdzanie profilu zaufanego (PZ) dla klientów indywidualnych oraz przyjmowanie korespondencji w salach obsługi klientów.
Przyjmowane są tylko pojedyncze osoby, które będą mogły umieścić swoje dokumenty w odpowiedniej skrzynce i pobrać ulotkę na temat sposobu kontaktowania się z ZOW NFZ.
Realizowane będą tylko pilne zlecenia na wyroby medyczne.
Przy wejściu do sal obsługi w Szczecinie i Koszalinie są wystawione regały z gotowymi i opisanymi wydrukami formularzy – każdy może je pobrać.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej wojewódzkiego oddziału NFZ.
Unikanie bezpośredniego kontaktu służy ograniczeniu rozprzestrzeniania się koronawirusa.
(ip)
Fot. Robert Wojciechowski (arch.)