Okres Bożego Narodzenia to czas, kiedy warto rozejrzeć się wokół i pomóc tym, którym świętowanie uniemożliwiają przeciwności losu czy brak zdrowia. Pewna wrocławska firma wraz ze swoimi klientami już drugi rok z rzędu pomaga najbardziej potrzebującym w ramach akcji TIM Mikołajów. Wsparcie finansowe trafiło m.in. do Szczecińskiego Klubu Sportowego „Husaria”.
Przedsiębiorstwo stało się ogólnopolskim liderem dystrybucji i pionierem e-commerce B2B w branży elektrotechnicznej. Biura spółki ulokowane są w siedemnastu miastach w całej Polsce – między innymi w Szczecinie.
Właśnie dlatego wśród beneficjentów akcji znalazł się Szczeciński Klub Sportowy „Husaria”.
– Już po raz drugi z rzędu przeprowadziliśmy akcję świąteczną, w ramach której zrezygnowaliśmy z zakupu prezentów świątecznych dla klientów, a w zamian przekazaliśmy przeznaczone na ten cel środki lokalnym fundacjom i instytucjom – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Naszym obowiązkiem jest wspieranie lokalnych społeczności, w których działamy, a także wyznaczanie trendów w branży w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Te przesłanki zawarte są w naszej strategii odpowiedzialnego biznesu – tłumaczy K. Folta.
W efekcie pula środków o łącznej wartości ponad 350 000 złotych trafiła do lokalnych instytucji i fundacji. Na każdy z siedemnastu regionów przypadła darowizna w kwocie 21 000 zł, podczas gdy w ubiegłym roku było to 13 000 zł. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji 35 producentów produktów, które firma ma w swojej ofercie. W wyborze beneficjentów aktywnie uczestniczyli klienci, którzy w ankiecie online z dużym zaangażowaniem wskazywali ich zdaniem najbardziej potrzebujące instytucje ze swojej okolicy.
Szczeciński Klub Sportowy „Husaria”, klub sportowy dla dzieci i młodzieży, który w szczególności kładzie nacisk na rozwój ogólny młodego człowieka oraz jego hartu ducha. W ramach klubu działa szkoła karate oraz szkoła nurkowania. Darowizna od sponsora zostanie wykorzystana na cele statutowe organizacji.
(r.)