Trwa budowa nowego mostu nad cieśniną Dziwna w Wolinie w ramach budowy odcinka drogi ekspresowej S3 Dargobądz – Troszyn. Wykonywane są obecnie podpory estakady dojazdowej od strony wyspy Wolin. Nowy most dla drugiej jezdni S3 będzie wyglądał tak, jak ten już istniejący. Odcinek Dargobądz – Troszyn ma długość ok. 16 km. Wartość całkowita kontraktu wynosi ponad 550 mln zł. To inwestycja szczecińskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Stanowi część realizacji większego fragmentu ekspresowej S3: Troszyn – Świnoujście. Wartość kontraktu na budowę odcinka Świnoujście – Dargobądz to blisko 690 mln zł.
(ek)
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Max
2022-09-10 09:36:47
Hehe zachodnia obwodnica niepotrzebna. Co za dzban takie rzeczy wypisuje??!! Zero wiedzy o transporcie i mieście.
Eryk
2022-09-09 23:16:58
Pisać, że zachodnia obwodnica nie jest potrzebna Szczecinowi może tylko totalny ignorant albo ktoś kto nienawidzi naszego pięknego miasta.
NIE TYTKA!!
2022-09-09 18:58:13
Palantem jestem ha ha ha!!! kim ty jesteś??? od szczujni czy z innej opcji takiej jak Cejrowski który chciał Szczecin oddać Niemcom??? Bo takich bzdur dawno nie czytałem!!! Lecz się z nienawiści, bo jeszcze kogoś pobijesz że nie myśli tal jak ty!!
@Tytka
2022-09-09 15:30:52
Głupszej argumentacji dawno nie czytałem. Jak mają się rozwijać zachodnie i północne dzielnice Szczecina bez dostępu do drogi ekspresowej? Nadal wszystko ma jechać ku słońcu lub kwietnia a potem Krzywego Ryja ? W jaki sposób mieszkańcy północnych i zachodnich dzielnic mają dostać się do beznadziejnie położonego lotniska? Co jeśli nie droga ekspresowa odblokuje tereny inwestycyjne na zachód od Szczecina? Pomyśl zanim wysmarujesz kolejne głupoty!
kenzo
2022-09-09 15:28:54
biadolenie jakie mamy władzę w mieście to już wiemy ale na pewno nie wiemy ile jeszcze czasu będziemy oczekiwali na obwodnicę oraz tunel ,zakłady się rozbudowują i nikt nie mówi ile na dobę będzie przejeżdżać tirów z zakładów wróble cwierkają jak ruszy polipropylen orz dodatkowo nawozy to liczmy że będzie tego 400tirów na dobę to dopiero będzie luz na drodzę już nie wspomnę o wypadkach to zawsze należy wkalkulować . I o dziwo nikt tym się interesuje .żadnych informacji.
Tytka
2022-09-09 12:34:23
Zachodnia Obwodnica Szczecina jest potrzebna litewskim kierowcom by szybciej wozili towar na Zachód.
Szczecinowi jest ona niepotrzebna, dojaz do Polic od wschodu plus usprawnienie transportu kolejowego i morskiego wystarczy.
obiecanki-pisanki
2022-09-09 12:04:24
Co z obiecaną Zachodnią Obwodnicą Szczecina, po której już powinniśmy jeździć? Ile kilometrów już wybudowano?
Wojtek
2022-09-09 10:06:37
Znając dotychczasowe dokonania szczecińskiej GDDKiA to zapewne "już" w 2030 uda się tę niesłychanie skomplikowaną inwestycję przeprowadzić, chyba że padnie wyłoniony wykonawca lub okaże się że teren podmokły. Wtedy drobne przesunięcie o kolejnych 7 lat.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.