Piątek, 19 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Piłka nożna. Błękitni w Stargardzkiej Karcie Rabatowej

Data publikacji: 26 kwietnia 2016 r. 09:37
Ostatnia aktualizacja: 26 kwietnia 2016 r. 09:37
Piłka nożna. Błękitni w Stargardzkiej Karcie Rabatowej
 

Błękitni Stargard zostali partnerem programu Stargardzka Karta Rabatowa (SKR). Jest to kolejny krok włodarzy Błękitnych mający na celu wsparcie lokalnego stargardzkiego biznesu poprzez piłkę nożną.

Oprócz Błękitnych w projekcie są już 63 podmioty gospodarcze ze Stargardu. W siedzibie Klubu dostępne są już karty SKR, upoważniające do rabatów na bilety i karnety na mecze Błękitnych oraz gadżety klubowe oraz do zniżek we wszystkich podmiotach zrzeszonych w projekcie.

Stargardzka Karta Rabatowa to propozycja realizowana przez Stargardzką Agencję Rozwoju Lokalnego, Fundusz Poręczeń Kredytowych, oraz Urząd Miejski w Stargardzie.

Z SKR klienci zakupią z rabatem różnego rodzaju artykuły w wielu sklepach na terenie Stargardu. W Błękitnych za okazaniem SKR każdy kibic otrzyma 5% rabat na zakup biletów i karnetów na mecze w przedsprzedaży prowadzonej w biurze Klubu oraz 10% rabatu na zakupy w sklepie klubowym na wszystkie gadżety Błękitnych.

W najbliższym meczu ligowym Błękitnych w Stargardzie ze Zniczem Pruszków (7 maja g. 15:00) w kasach klubowych będą rozdawane bezpłatnie Stargardzkie Karty Rabatowe. Ponadto spiker zawodów obszernie poinformuje o zaletach i zasadach korzystania z karty.

Błękitni od początku swojej przygody z ligą centralną i Pucharem Polski starają się nawiązywać dobre relacje z lokalnymi firmami. Od ponad dwóch lat z powodzeniem w Błękitnych działa projekt „KLUB 100” w którym obecnie zrzeszonych jest 46 podmiotów gospodarczych i osób fizycznych.

Stargardzka Karta Rabatowa jest kolejnym krokiem w kierunku umocnienia relacji Błękitnych z lokalnymi przedsiębiorcami. Ma również za zadanie promować lokalne firmy, ich usługi i produkty oraz wspierać lokalną przedsiębiorczość.

Na SKR zyskają więc wszyscy współpracujący z Klubem. Zarówno klub poprzez zwiększenie sprzedaży biletów i gadżetów klubowych, a co za tym idzie zwiększenie frekwencji na meczach, każdy kibic, który za okazaniem karty otrzyma w wielu miejscach rabaty oraz wszyscy przedsiębiorcy zrzeszeni w projekcie SKR i „Klubie 100”. ©℗ (par)

Fot. D. Gorajski

REKLAMA
REKLAMA

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA