W związku z rozwojem firmy, Sollers Consulting otwiera nowe biura w pięciu miastach Polski. Firma doradcza z branży IT dostrzega rosnące zapotrzebowanie na wsparcie biznesowe i informatyczne w sektorze finansowym. Możliwość pracy zdalnej i hybrydowej, a także wspólna przestrzeń biurowa to pierwsze kroki do otwarcia nowych biur.
Sollers Consulting wzmacnia swoją obecność w Polsce i otwiera biura we Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Łodzi i Białymstoku. W tych lokalizacjach zatrudnionych jest obecnie 20 specjalistów, którzy korzystają z biur współdzielonych i pracy zdalnej. Rekrutacja na nowe stanowiska trwa, a wkrótce w tych miastach firma planuje otworzyć nowoczesne przestrzenie na wzór tych już istniejących. Obecnie Sollers zatrudnia 625 ekspertów biznesowych i IT w Warszawie, Lublinie, Poznaniu i Gdańsku. Pracownicy w nowych lokalizacjach przeniosą się do docelowych biur Sollers, gdy tylko ich zespoły dostatecznie się rozrosną.
– Wrocław, Szczecin, Kraków, Łodź i Białystok są znane ze swoich szkół wyższych i jesteśmy przekonani, że nowi pracownicy wniosą dużo wiedzy i doświadczenia do naszej organizacji – mówi Marcin Pluta, partner zarządzający i współzałożyciel Sollers Consulting. – Wykorzystanie przestrzeni co-workingowych to dopiero początek, w miarę wzrostu firmy w danych lokalizacjach planujemy otwarcie docelowych biur Sollers. Dotychczas nasze siedziby w Warszawie, Lublinie, Poznaniu i Gdańsku rozwijają się bardzo dynamicznie. Jesteśmy przekonani, że oferowane możliwości rozwoju oraz ciekawe projekty, które realizujemy w Polsce i za granicą będą atrakcyjne dla lokalnych talentów.
Firma doradztwa biznesowego i informatycznego dostrzega rosnące zapotrzebowanie na wsparcie w zakresie transformacji cyfrowej, w miarę jak instytucje finansowe modernizują rozwiązania IT, rozwijają usługi cyfrowe i inwestują w nowe technologie. Założona w 2000 roku firma zatrudnia ponad 700 specjalistów w siedmiu biurach w Polsce i za granicą. W ramach inicjatywy rozwoju Sollers rekrutuje także zespół w Barcelonie, aby zbudować swoją obecność w Hiszpanii.
– W naszych projektach opieramy się na budowaniu silnych zespołów złożonych z ekspertów Sollers i pracowników naszych klientów – zaznacza M. Pluta. – Znaleźliśmy skuteczne sposoby na tworzenie takich zespołów w modelu pracy zdalnej. Powrót do biur będzie następował stopniowo, w oparciu o model hybrydowy, jednak z naszego punktu widzenia budowanie społeczności i bezpośredniej interakcji ma wyjątkową wartość. Otwieramy nowe biura, aby być bliżej pracowników. Wspieramy to również wieloma inicjatywami z zakresu budowania zespołu.
Jak dodaje Andrzej Łach, partner Sollers Consulting, obecnie ok. 90 procent pracowników firmy pracuje zdalnie lub w trybie hybrydowym.
– Dysponujemy infrastrukturą i rozwiązaniami umożliwiającymi efektywną współpracę z dowolnego miejsca, w ramach projektów realizowanych dla klientów zarówno w Polsce, w Europie, jak i poza nią – wyjaśnia. – Zależy nam na dobrym samopoczuciu naszych zespołów, kształtując przyszłość miejsca i sposobu pracy naszych pracowników. Naszym celem jest zmaksymalizowanie korzyści płynących z hybrydowego modelu pracy.
W ostatnich latach Sollers rozwijał się dynamicznie i spodziewa się, że ten wzrost będzie kontynuowany. Ubezpieczyciele i banki przekształcają swoje modele biznesowe, co wywołuje duże zapotrzebowanie na ekspertów w zakresie wdrażania nowych rozwiązań IT i wykorzystywania zaawansowanych technologii. Sollers rozwinął zespołową kulturę współpracy pomiędzy biznesem i IT, opartą na modelach Agile i DevOps.
(ek)