Jeszcze tylko pięć dni pozostało na wytypowanie najbardziej innowacyjnej firmy Szczecina i Pomorza Zachodniego. "To już ostatnia szansa na udział w otwartej grywalizacji i zainwestowanie fikcyjnej waluty na „Giełdzie Biznesu” - zachęcają organizatorzy.
Głosowanie odbywa się w ramach konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu”, który jest częścią kampanii „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”. Szczegóły konkursu i opis grywalizacji na: biznes.wzp.pl
- Głosowanie pozwala poznać nasze zachodniopomorskie firmy, które już niedługo mogą stać się uznanymi markami - uważa Olgierd Geblewicz, marszałek województwa. - To kopalnia inspiracji do prowadzenia biznesu, ale i świetna przygoda.
Na głosujących czekają nagrody. Można wygrać jeden z 15 tabletów Apple iPad Wi-Fi. Na kilka dni przed jego zakończeniem czas na kolejny ranking. Przypomnijmy, że o każdy głos walczy 15 firm-laureatów – po 5 mikro, małych i średnich – w tym aż 7 startupów!
Po 14 dniach głosowania są zmiany na czele rankingu. W kategorii mikroprzedsiębiorstwa prowadzi producent w pełni naturalnych kosmetyków - Clochee. W kategorii małe przedsiębiorstwa bez zmian – na czele przebojowi filmowcy, czyli Greenbox Europe. Natomiast w kategorii średnich firm na szczycie jest dostawca usług technicznych o polsko-duńskim DNA, czyli BIC Electric.
Trzy podmioty, których akcje będą najwyżej notowane na „Giełdzie Biznesu”, znajdą się w gronie zwycięzców i otrzymają statuetki „Bandery sukcesu” oraz bony o wartości 6 tys. złotych. Pozostali laureaci dostaną bony o mniejszej wartości.
Do tej pory ponad 3760 osób doceniło innowacyjność 15 laureatów konkursu i wzięło udział w głosowaniu. Rywalizację firm na profilu Pomorza Zachodniego na Facebooku śledzi już ponad 55 tys. obserwatorów. Więcej o tych podmiotach można się dowiedzieć na: biznes.wzp.pl/gielda albo na Youtube: youtube.com/PomZachodnie
- Mam nadzieję, że w tym ostatnim tygodniu jeszcze więcej osób zaangażuje się w głosowanie i będzie miało okazję poznać biznesowy potencjał Pomorza Zachodniego – zachęca marszałek Geblewicz.
Kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu” oraz konkurs dla przedsiębiorców „Twój biznes pod banderą sukcesu” realizowane są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014–2020.
(kl)
Na zdjęciu: Ubiegłoroczny finał konkursu odbył się hali Netto Arena w Szczecinie.
Fot. Marek Klasa