niedziela, 29 marca 2020.
Strona główna > Wiadomości > Media społecznościowe a wizerunek firmy

Media społecznościowe a wizerunek firmy

Media społecznościowe a wizerunek firmy
Data publikacji: 2019-05-30 18:06
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-09 12:41
Wywietleń: 1703 394067

Facebook, Twitter czy Instagram to przykłady popularnych portali internetowych zaliczanych do tzw. mediów społecznościowych. Coraz częściej korzystają z nich firmy, urzędy i instytucje w celu budowy zaufania społecznego i dbałości o wizerunek. Jak to robić umiejętnie, mówili w czwartek (30 maja) teoretycy i praktycy na konferencji szkoleniowej z cyklu Security Forum Szczecin.

– Media społecznościowe dają całkowicie nowe możliwości – podkreślił poseł Leszek Dobrzyński, otwierając konferencję. – Gdy ich nie było, firmy, ludzie, w tym politycy, żeby wpłynąć na opinię społeczną, żeby ugruntować jakąś swoją pozycję, markę, wizerunek, musieli działać za pomocą mediów typu radio, telewizja, prasa. Tutaj ten dystans nagle się skrócił, a każdy człowiek uzyskał bezpośredni dostęp do tego, który staje się nadawcą, czy to do polityka, czy to do firmy, do osoby prywatnej czy do ministra, premiera. Każdy może w zasadzie dzisiaj wysłać wiadomość czy wkleić jakąś informację i stać się bezpośrednim uczestnikiem życia politycznego, gospodarczego, medialnego na poziomie takim, o którym niegdyś można było sobie tylko pomarzyć.

O budowaniu zaufania do biznesu oraz strategicznej komunikacji w przedsiębiorstwie infrastruktury krytycznej mówiła Anna Tarocińska, członek zarządu Grupy Azoty Zakładów Chemicznych Police. Z kolei szczeciński radny Dariusz Matecki opowiedział, jak media społecznościowe wykorzystuje Ministerstwo Sprawiedliwości. Ich coraz większą rolę przybliżył dr hab. Piotr Chrobak z Uniwersytetu Szczecińskiego.

Prelegenci poruszyli też aspekty prawne dotyczące tego, jak sobie radzić w sytuacji, gdy dojdzie do naruszenia dóbr osobistych.

Konferencję zorganizował think tank Nobilis Media w szczecińskim Hotelu Park.

(ek)

Fot. Ryszard Pakieser

Media społecznościowe a wizerunek firmy Media społecznościowe a wizerunek firmy Media społecznościowe a wizerunek firmy Media społecznościowe a wizerunek firmy

Komentarze

@Takie czasy
50 proc. z tego, co dzięki tym mediom społecznościowym "wiemy" to kłamstwo, a 40 proc. to zwykłe pierdy, na których czytanie szkoda czasu. Niestety.
2019-05-31 12:23:48
www
Niektóre osoby zaczynają od kawy, inne od biegania, a jeszcze inne od przejrzenia profilu na portalu społecznościowym. Telefon nosi się przy sobie, internet jest powszechny, więc i forma przekazu się zmienia - od gazety, poprzez telewizję, aż do dzisiejszej odmiany, czyli mediów społecznościowych, które zastępują oba poprzednie. Ktoś się chwali, że dziś zjadł kotleta na obiad, ktoś inny, że przejechał 20 km, a jeszcze inny nowym tatuaże. Chyba to nie ulegnie zmianie.
2019-05-31 06:55:35
I kij
Ale mną wstrząsnęła ta info.
2019-05-30 22:20:10
Takie czasy
Wyobraźmy sobie, że media społecznościowe nagle znikają. O nie, to jest nie do pomyślenia :) Nie ma szybszego przekazu, nie ma bardziej osobistego oddziaływania i nie ma tak szybkiego obiegu informacji jaki dają media społecznościowe. Coś się dzieje - my o tym wiemy. Coś się dzieje - my wiemy o tym nawet w czasie rzeczywistym.
2019-05-30 18:43:34

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
3
na godz. 12:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
CZYTAJ WIĘCEJ

Filmy

Koronawirus w Szczecinie

Sonda

Czy wprowadzone przez rząd nowe zasady bezpieczeństwa skutecznie ograniczą rozprzestrzenianie się epidemii koronawirusa w Polsce?

 

W Kurierze Szczecińskim
Pierwsza strona
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do eKuriera
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie