piątek, 14 sierpnia 2020.
Strona główna > Na Luzie > Gimnastyka dla siedzących przy biurku

Gimnastyka dla siedzących przy biurku [FILM]

Gimnastyka dla siedzących przy biurku
Data publikacji: 2018-09-10 13:27
Ostatnia aktualizacja: 2018-09-12 13:51
Wywietleń: 1352 349095

Zdecydowana większość z nas źle siedzi przy biurku w pracy. Konsekwencje tego mogą być poważne: bóle szyi i nadgarstków. Na szczęście można zmniejszyć ryzyko pojawienia się bólu dzięki odpowiednim ćwiczeniom.

– Źle w biurze siedzi około 90-95 procent pracowników – mówi fizjoterapeuta Jakub Nowosad. Jednak – jak dodaje – większym problemem jest to, że ludzie siedzą za długo, niż to, że siedzą nieprawidłowo. Bóle wynikające ze złej postawy dotyczą głównie rąk i ramion, ale najczęściej boli szyja. Zbyt długie siedzenie, to problemy z mięśniami, a także krążeniem. Mogą pojawić się nie tylko mrowienia, ale także bóle głowy.

Można temu zaradzić wstając co godzinę. Można też wykonać ćwiczenia, m.in. stawać kilkakrotnie na palcach, zrobić parę przysiadów lub rozluźnić mięśnie szyi poprzez przechylanie głowy od jednego ramienia do drugiego.

Film: PAP

Komentarze

Boss
- jak ja mam się dobrać do takiej baby? Tak czy siak oskarży mnie o molestowanie. gdzie tu sprawiedliwość?
2018-09-12 13:49:43
Dress code
Ładnie się pani ubiera do biura ;)
2018-09-10 13:59:24

Dodaj komentarz

logo hejt stop
Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
17
na godz. 06:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Filmy

Rozbiórka Domu Marynarza

Nekrologi

Sonda

Czy zaszczepisz się przeciwko koronawirusowi, gdy będzie taka możliwość?

W Kurierze Szczecińskim
Pierwsza strona
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do eKuriera
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie