Spontaniczna aktywność fanów profilu Polferries na Facebooku zainspirowała właściciela marki – Polską Żeglugę Bałtycką – do nagrodzenia najbardziej zaangażowanych. Armator ogłosił konkurs na uszycie jak największej liczby maseczek dla kołobrzeskiego hospicjum. Nagrodą będzie rejs do Szwecji.
Zewsząd docierają informacje na temat konieczności stosowania działań prewencyjnych związanych z epidemią COVID-19. Sytuacja przerosła wszystkich – rządy, pracodawców, służby zdrowia. Nic więc dziwnego, że wszyscy o tym mówią. Niektórzy także działają.
– Społeczność Polferries na Facebooku liczy 26 tysięcy fanów – mówi Piotr Redmerski, prezes Polskiej Żeglugi Bałtyckiej – przewoźnika promowego, który ma siedzibę w Kołobrzegu. – Rozmawiamy na profilu na różne tematy. Zwykle – w normalnych czasach – o podróżach, o pasjach. Są z nami ludzie, których łączą podobne pragnienia i styl życia. Oczywiście ostatnio sporo o bezpieczeństwie w obliczu „zarazy”. Podczas dialogu z fanami zauważyliśmy, że spontanicznie włączają się oni do akcji szycia maseczek. Chcemy im podziękować za to zaangażowanie. To miłe i pozytywnie nastrajające.
W dowód uznania i podziękowania dla inicjatywy fanów profilu, Polferries prowadzi konkurs „Szyjemy maseczki”. Główną nagrodą jest voucher na rejs do Szwecji dla czterech osób, z kabiną, do wykorzystania w bezpiecznym terminie. Takie doładowanie po tygodniach obowiązkowego „zamknięcia” w domach to, poza relaksem w otwartej przestrzeni, także budowanie większej odporności wynikającej z możliwości wdychania pochodzącego z morza jodu.
Jak wygrać rejs? Do piątku (24 kwietnia), do godziny 14 można zadeklarować w komentarzu pod postem konkursowym liczbę domowym sposobem uszytych maseczek, które internauci zechcą przekazać dla pracowników i pacjentów hospicjum w Kołobrzegu. Wygra osoba, która zadeklaruje przekazanie największej liczby maseczek.
Szczegóły konkursu znajdują się na stronie: https://www.facebook.com/Polferries/
(ek)
Fot Elżbieta Kubowska