Środa, 27 listopada 2024 r. 
REKLAMA

Mandat umorzono, niesmak pozostał

Data publikacji: 21 grudnia 2021 r. 23:05
Ostatnia aktualizacja: 22 grudnia 2021 r. 12:47
Mandat umorzono, niesmak pozostał
Konsultant firmy zapewniał, że pan Andrzej otrzymał mandat za parkowanie w nieoznaczonym miejscu, czego potwierdzeniem miały być m.in. zdjęcia wykonane przez kontrolera. Tymczasem, jak twierdzi jeden ze świadków zdarzenia i jego aktywna uczestniczka – pani Żaneta, mężczyzna parkował na miejscu dla osób niepełnosprawnych. Fot. Ryszard PAKIESER  

- Pan Andrzej parkował na miejscu wyznaczonym dla osób niepełnosprawnych - zapewnia kobieta, która była świadkiem nieprzyjemnych zdarzeń, jakie spotkały seniora przy sklepie Biedronka w Szczecinie. Klient dyskontu, legitymujący się kartą parkingową dla niepełnosprawnych, dostał mandat za to, że nie pobrał bezpłatnego biletu postoju na parkingu przy sklepie. Zarządzający parkingiem twierdzą, że samochód parkował na miejscy nieoznaczonym.

O sprawie pana Andrzeja pisaliśmy w „Kurierze" 16 grudnia. Mimo widocznej na przedniej szybie karty inwalidzkiej, która uprawnia do bezpłatnego parkowania, prywatna firma zarządzająca parkingiem przy sklepie Biedronka przy al. Piastów 22 nałożyła karę za brak pobranego biletu. W rozmowie z nami konsultant firmy, po wcześniejszym sprawdzeniu szczegółów sprawy, zapewniał, że pan Andrzej otrzymał mandat za parkowanie w nieoznaczonym miejscu, czego potwierdzeniem miały być między innymi zdjęcia wykonane przez kontrolera. Tymczasem, jak twierdzi jeden ze świadków zdarzenia i poniekąd jego aktywna uczestniczka - pani Żaneta, mężczyzna parkował na miejscu

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 79% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 22-12-2021

 

Autor: Agata Jankowska
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

nonsens
2021-12-22 12:30:26
Jakim prawem prywatna firma nakłada mandaty? Pan Andrzej moze się tym mandatem podetrzeć, to nie ma żadnej mocy prawnej.
klient skubany
2021-12-22 12:27:24
Ktoś się powinien zająć spółką APCOA, która zarządza parkinami przy sklepach -działają bez absolutnie żadnej kontroli. Żadnych reklamacji, żadnych wyjaśnień , standardowe głupawe odpowiedzi "nie bo nie". Nie uwzględniają żadnych dokumentów ani świadków. Moja rada; trzymajcie dowody parkowania przynajmniej przez rok wtedy jest przynajmniej jakaś szansa (w sądzie).
Parking
2021-12-22 11:47:03
Niestety, na takich parkingach zawsze trzeba brać bilety :/
Takie tam
2021-12-22 09:53:35
Po co są miejsca wyznaczone? Ten co postawi auto bez karty dostanie 500 zł mandatu w drugą stronę to nie działa. http://youtu.be/AlW5f5pbHZ4
Firma
2021-12-22 09:27:39
zarządzająca parkingami licho przędzie, to chwytają się brzytwy. Parkingów do pilnowania coraz więcej, a zapominalskich coraz mniej. Poza tym dlaczego , na każdym z tych parkingów, jest tylko jeden automat biletowy i zawsze przy wejściu do sklepu, przez co trzeba gonić po bilet, z powrotem do samochodu i znów do sklepu. Bo to są dziady i nie stać ich na 2 biletomaty..
we
2021-12-22 00:53:55
Nie robię zakupów tam gdzie są bilety parkingowe do pobrania i tyle.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA