Spółki Remontowa Shipbuilding z Gdańska oraz Partner Stocznia z Polic złożyły oferty w przetargu Urzędu Morskiego w Szczecinie dotyczącym zakupu pogłębiarki dla utrzymania torów podejściowych do Świnoujścia i toru Świnoujście-Szczecin. Zadanie jest jednym z trzech elementów rządowego programu wieloletniego pn. „Budowa i rozbudowa infrastruktury dostępowej do portu w Świnoujściu w latach 2023-2029".
To drugie postępowanie przetargowe w tej sprawie. W pierwszym zgłosiła się tylko jedna stocznia z Turcji, ale ostatecznie jej oferta okazała się nieważna. W drugim przetargu okazało się, że wpłynęły dwie oferty. Złożyły je polskie stocznie, które mają już doświadczenie w budowie tego rodzaju specjalistycznych jednostek.
Remontowa Shipbuilding zaproponowała kwotę nieco ponad 347 mln zł, natomiast Partner Stocznia - przeszło 279 mln zł.
- Obydwie oferty mieszczą się w kwocie środków, które na
...