Sobota, 27 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Reklamoza, szyldoza i centrum miasta

Data publikacji: 12 lutego 2020 r. 09:07
Ostatnia aktualizacja: 12 listopada 2020 r. 22:16
Reklamoza, szyldoza i centrum miasta
 

To szyld i witryny jednego ze sklepów przy al. Niepodległości, czyli formalnie w obszarze szczecińskiego Starego Miasta, objętego pieczą konserwatorską. Jednocześnie to również jaskrawy „przykład nieestetycznej formy w obszarze chronionym". Podręcznikowy - biorąc pod uwagę „Zasady umieszczania i wykonywania reklam na obiektach objętych ochroną konserwatorską - przewodnik" - opublikowany na stronie Miejskiego Konserwatora Zabytków.

Jak zwraca uwagę MKZ w Szczecinie: „Reklama w formie szyldów, banerów, tablic, neonów, sztandarów itd. stanowi istotny element kształtujący estetykę i wygląd współczesnych miast. Poza podstawowym przekazem informacyjno-promocyjnym, często pełni również rolę zbliżoną do funkcji mebla ulicznego, niejako «wyposażając» na nowo elewacje budynków, ulice lub place w elementy dotąd niestosowane, czasem zmieniając ich walory kompozycyjne". A także: „Nośnik reklamowy nie tylko ma za zadanie zachęcić do zakupu, zdobywając potencjalnych klientów, ale także wrasta w pejzaż Szczecina i kształtuje jego wizerunek na wiele lat. Każdy reklamujący powinien mieć na względzie

...
Zawartość dostępna dla Czytelników eKuriera
Pozostało jeszcze 69% treści.

Pełna treść artykułu dostępna w
eKurierze
z dnia 12-02-2020

 

Autor: (an)
Fot. Arleta Nakewajko
REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Reklama?
2020-02-12 09:39:02
Sklep zapłacił wam za reklamę... bo to niezła promocja, która udowadnia, że warto tak robić.
;-))
2020-02-12 09:14:51
Zaraz grzmieć będzie pewna "najradna " że "pszeciempiorcuf szkalujo i przesladujo ,biznesy hamujo i parkowac nie ma gdzie " !!!! gorzej jest z lombardami i budami na pl kosciuszki - a były prezydent B.Komorowski podpisał ustawę krajobrazową szkoda tylko ze nikt jej nie przestrzega

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA