To szyld i witryny jednego ze sklepów przy al. Niepodległości, czyli formalnie w obszarze szczecińskiego Starego Miasta, objętego pieczą konserwatorską. Jednocześnie to również jaskrawy „przykład nieestetycznej formy w obszarze chronionym". Podręcznikowy - biorąc pod uwagę „Zasady umieszczania i wykonywania reklam na obiektach objętych ochroną konserwatorską - przewodnik" - opublikowany na stronie Miejskiego Konserwatora Zabytków.
Jak zwraca uwagę MKZ w Szczecinie: „Reklama w formie szyldów, banerów, tablic, neonów, sztandarów itd. stanowi istotny element kształtujący estetykę i wygląd współczesnych miast. Poza podstawowym przekazem informacyjno-promocyjnym, często pełni również rolę zbliżoną do funkcji mebla ulicznego, niejako «wyposażając» na nowo elewacje budynków, ulice lub place w elementy dotąd niestosowane, czasem zmieniając ich walory kompozycyjne". A także: „Nośnik reklamowy nie tylko ma za zadanie zachęcić do zakupu, zdobywając potencjalnych klientów, ale także wrasta w pejzaż Szczecina i kształtuje jego wizerunek na wiele lat. Każdy reklamujący powinien mieć na względzie
...