Wyłania się już z placu przebudowy ul. Władysława Szafera w Szczecinie pierwsze z czterech rond, jakie powstaną wzdłuż jej całej długości w wyniku modernizacji i przekształcenia w arterię dwujezdniową z wydzielonym torowiskiem tramwajowym. Mowa o rondzie Szczecińskich Olimpijczyków, gdzie w nowym śladzie będzie się ono łączyć z ul. Tadeusza Zawadzkiego. Układanie i spawanie szyn na odcinku od nowego przystanku tuż przy rondzie im. Jana Olszewskiego do osiedla trwa od ponad dwóch tygodni. Kolejne odcinki szyn czekają na montaż.
Do tego zadania - tak jak wcześniej na urządzonym już nowym odcinku trasy przebudowanej ul. Arkońskiej od pętli Las Arkoński do al. Wojska Polskiego - Eurovia Polska SA zatrudniła jako podwykonawcę sprawdzoną już i doświadczoną w tego rodzaju specjalistycznych robotach firmę Stanled ze Stargardu. Po zespawaniu przy użyciu metody termitowej okładane są specjalną warstwą profilowanej otuliny z gumy. W roli podwykonawców na placu przebudowy są także budowlańcy ze spółek ZIB Niedośpiał, PU-T KML czy firmy Tech-Kan.
Równocześnie od ponad miesiąca trwają prace
...