Wrocławska firma Publicon zajmie się kampanią promocyjną Świnoujścia. To znany na rynku pijarowym zespół, który wcześniej zajmował się promocją m.in.: Wrocławia, Karpacza, Szczyrku czy kampanii piwowarskiej.
To będzie pierwsza taka kampania w historii Świnoujścia. Zakłada ona promocję w mediach miasta jako kurortu ekskluzywnego, niedrogiego dla polskiego turysty i przede wszystkim bezpiecznego. Twórcy kampanii cel ten chcą osiągnąć, wykorzystując różnego rodzaju metody, w tym m.in. filmy i grafiki w mediach społecznościowych, relacje influencerów, wirtualne eventy, np. loterie z nagrodami, czy spoty reklamowe z udziałem znanych kabareciarzy.
- Komunikaty w internecie, prasie i telewizji mają przypomnieć o tym, że to właśnie w Świnoujściu jest najszersza nad Bałtykiem plaża, wyjątkowe atrakcje, a świnoujski archipelag to wyspy wielu możliwości: wiele kilometrów ścieżek rowerowych, najcieplejszy Bałtyk, najwięcej dni słonecznych w roku. Kampania ma także usystematyzować i pokazać nowe standardy bezpieczeństwa dla szeroko pojętej branży turystycznej, które będą komunikowane na
...