ZDiTM wprowadza możliwość przesunięcia ważności biletów okresowych
ZDiTM wprowadza możliwość przesunięcia ważności biletów okresowych
Data publikacji: 30 marca 2020 r. 18:26
Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2020 r. 18:17
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów wprowadzamy przesunięcie terminu ważności biletów okresowych - mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik prasowy Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. - Wystarczy wypełnić odpowiedni wniosek i wysłać go e-mailem do ZDiTM - dodaje Pieczyńska.
Rozwiązanie, które wprowadza ZDiTM dotyczy pasażerów, którzy z uwagi na epidemię koronawirusa nie korzystają z komunikacji miejskiej, a posiadają ważne bilety okresowe.
Co należy zrobić? Wystarczy pobrać odpowiedni formularz ze strony www.zditm.szczecin.pl i odesłać go na adres bilet@zditm.szczecin.pl.
Zasady skorzystania z przedłużonego terminu ważności zawieszonego biletu okresowego:
Wypełnione formularze można składać wyłącznie drogą elektroniczną.
Należy pobrać formularz na stronie zditm.szczecin.pl i odesłać na adres bilet@zditm.szczecin.pl.
Możliwość dotyczy biletów okresowych 3,4,5,-miesięcznych.
Decyduje termin zakupu biletu, nie później niż 11 marca 2020r.
Zawieszony termin ważności biletu musi być dłuższy niż połowa okresu ważności biletu.
Termin zawieszenia biletu liczony będzie od dnia wpłynięcia formularza lub od dnia wskazanego w dokumencie, ale nie wcześniej niż data jego wypłynięcia.
W przypadku uczniów i studentów zawieszenie biletu będzie liczone od 12 marca 2020r.
Bilet można zawiesić tylko raz.
Zawieszony bilet będzie można wykorzystać w późniejszym terminie, ale nie później niż do końca 2020r.
UWAGA! Przedłużenia okresu ważności zawieszonego biletu będzie można dokonać przy zakupie nowego biletu okresowego. W przypadku zakupu biletów elektronicznych (smartfon, SKA) należy o tym fakcie poinformować ZDiTM na wskazany powyżej adres mailowy. W przypadku klientów korzystających z biletów okresowych papierowych należy zgłosić się osobiście do Biura Obsługi Klienta – Kasa Główna, ul. Klonowica 5 Szczecin.
ZDiTM poinformował również, że nie wyklucza wydłużenia terminu zawieszenie biletu okresowego. Spółka - czytamy w komunikacie - będzie podejmować decyzje na bieżąco, adekwatnie do sytuacji.
Pełen regulamin przedłużenia biletu okresowego dostępny jest na stronie www.zditm.szczecin.pl.
(ip)
Fot. Ryszard Pakieser (archiwum)
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Bilet z 12 marca
2020-04-11 18:16:30
Nawiązując do powyższego komentarza. Dlaczego warunkiem jest zakup biletu do 11.03. Bilet kupiony 12 marca, dlaczego nie mogę go zawiesić? Czy redakcja może zapytać rzecznika MZK co z biletami kupionymi po 11.03? Mija miesiąc od zakupu biletu i nie mogę z niego korzystać, a MZK odmawia zawieszenia biletu.
ker
2020-03-31 21:47:01
Pobrałem obydwa formularze, ale są bardzo niezrozumiałe. Jeden dotyczy wyłącznie uczniów/studentów (?). A drugi to już kompletnie nie wiem o co chodzi ... Jakie nowe bilety? Te których jeszcze nie mam? A ten co od 12 marca siedzę w domu i nie korzystam to jaki jest ???
MR
2020-03-31 10:40:10
Czyli jak ktoś ma np sieciówkę na 3 miesiące ważną do maja to jak zgłosi ten wniosek to mu przedłuża do czerwca ale teraz w marcu i kwietniu nie moze juz jezdzic? i wtedy w kweitniu w razie kontroli karta SKA bedzie zawieszona ?bardzo skomplikowane.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.