Tory postojowe dla tramwajów na pętli Basen Górniczy, Studzienki okazałe, ale deszczówki nie są w stanie odebrać, Bajora na nowych jezdniach pętli Basen Górniczy, Rynnowy gadżet pod wiatami, czyli zastoiska wody co krok, nawet przy schodach prowadzących na kładkę oraz Szczeciński tramwaj wodny odjeżdża z przystanku Port Centralny na żądanie.
Fot. Mirosław WINCONEK
Basen, znaczy dużo wody. Szczeciński Basen Górniczy z pętlą tramwajowo-autobusową po kapitalnej przebudowie spełnia te kryteria idealnie. Nie tylko zresztą on, ale również odcinki nowego tramwajowego szlaku z Międzyodrza do centrum miasta. Deszcz w naszym klimacie w realiach szczecińskich najnowszych inwestycji komunikacyjnych jest bezlitosny. Okazuje się bezlitosny dla inwestora, autorów dokumentacji projektowej, nadzoru inwestorskiego i generalnego wykonawcy dzieła. Ostatni tydzień obnażył znów w pełni obraz niedoróbek.
Pisaliśmy o tym jeszcze przed oddaniem do użytku torowisk w połowie sierpnia 2015 roku. Krajobraz się nie zmienia, choć minęło już pół roku. Dzieło to - przypomnijmy - kosztowało prawie 80 mln zł, nie licząc kilkumiesięcznego poślizgu.
Więcej w poniedziałkowym Kurierze szczecińskim i e-wydaniu z 15 lutego 2016 roku.
Na zdjęciu:Tory postojowe dla tramwajów na pętli Basen Górniczy, Studzienki okazałe, ale deszczówki nie są w stanie odebrać, Bajora na nowych jezdniach pętli Basen Górniczy, Rynnowy gadżet pod wiatami, czyli zastoiska wody co krok, nawet przy schodach prowadzących na kładkę oraz Szczeciński tramwaj wodny odjeżdża z przystanku Port Centralny na żądanie.
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
ziomek
2016-02-17 16:17:18
PATOLOGIA
Oj tam, oj tam.
2016-02-16 09:42:41
Oj tam, oj tam.
henryka szczecin
2016-02-15 21:23:09
Co tak się dziwicie moi drodzy? przecież jak popatrzyć na mapy,to Szczecin
położony jest nad dużym akwenem wodnym.W związku z tym mamy prawo mieć
tzw:TRAMWAJ WODNY,zwany Szczecińskim.Życzę Panu Kądziołce aby w ramach
awansu przejechał się tym tramwajem.Pozdrawiam.
Gżdyl
2016-02-15 16:34:48
A za Miejskiego Łowczego to też komunalny prezydent odpowiada.
Jo
2016-02-15 14:43:36
Na wielu tych opisywanych odcinkach muszą być wykonane uzupełnienia projektowe, by usunąć te usterki. No. na Alei Niepodległości na scieżce rowerowej wykonano spadki nawierzchni zgodnie z projektem, lecz nie było zaprojektowanej tam studzienki deszczowej, by woda mogła spływać - stad kałuża. Podobne spadki są na jezdni, lecz tam jest odpływ deszczówki...
@ wodny Szczecin
2016-02-15 14:10:44
Wodna ścieżka przy al. Niepodległości służy do skimboardingu a przy ujemnych temperaturach do krótkodystansowego łyżwiarstwa szybkiego.
gaga
2016-02-15 13:20:03
Nowy zastępca prezydenta miasta problem rozwiąże na pewno.
Przecież, zgodnie z informacją Kuriera pracował w Tramwajach Szczecińskich i ta praca miała coś wspólnego z inwestycjami .
Piotr
2016-02-15 12:29:39
Może dlatego Pan wiceprezydent Kądziołka zrezygnował z pełnienia funkcji wiceprezydenta ds. komunalnych i komunikacyjnych żeby w papierach nie mieć wpisanych takich bubli, które nadzorował. Lada dzień powinny być podane do opinii publicznej ekspertyzy próbek torowisk. Wydaje mi się, że niektórzy już znają odpowiedź co jest nie tak i dlatego odchodzą.
To torowisko powinno pójść całe do wymiany na koszt Energopolu, a osoby nadzorujące tą "inwestycję" powinny odpowiedzieć z imienia i nazwiska za podpisanie się pod takim bublem i mieć dożywotni zakaz sprawowania funkcji publicznych. Można powiedzieć że utopiono 80 mln złotych.
A jest jeszcze sprawa z tablicami elektronicznymi z rozkładami jazdy oraz biletomatami (54 mln złotych) tu też są niezłe cyrki i też za to odpowiadał p. Kądziołka.
wodny Szczecin
2016-02-15 12:15:11
Skoro może być szczeciński rower wodny (ścieżka przy dawnej księgarni Ossolineum), to dlaczego nie może być wodny tramwaj.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.