Remont miał usprawnić pracę zwodzonego przęsła, ale wciąż ulega ono awariom.
Po ubiegłorocznym remoncie zwodzonego przęsła mostu kolejowego w szczecińskich Podjuchach miało ono działać sprawniej. Nadal jednak dochodzi do awarii, które utrudniają żeglugę. Problem mógłby rozwiązać nowy, wyższy most, o co apelują użytkownicy dróg wodnych. Czy doczekają się tej inwestycji?
Zabytkowy most nad Regalicą użytkownicy rzeki nazywają zakałą. Podnoszone przęsło często się zacina, uniemożliwiając żeglugę. Stałe części umieszczone są nisko nad wodą i wiele jednostek nie mieści się pod nimi. Przymusowe postoje przed mostem pchaczy i barek z towarem opóźniały wykonanie kontraktów i narażały przedsiębiorców na dodatkowe koszty.
Więcej w czwartkowym Kurierze Szczecińskim i e-wydaniu z 28 stycznia 2016 r.
Na zdj.:Remont miał usprawnić pracę zwodzonego przęsła, ale wciąż ulega ono awariom.
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
fin
2016-01-29 09:53:00
przez ten most statki pasażerskie też ograniczają pływanie do Szczecina!!!! i po co te naprawy??
SromotnikBezwstydny
2016-01-28 14:25:16
Kolejna robota sp..artolona!
Tysiace... w błoto.
Nadzieja ,że może FRYGA jeszcze da się skleić, bo szybki tramwaj to hulajnogą można wyprzedzić i to bezpiecznie!
Kolejny pronem
2016-01-28 13:39:37
Most poniemiecki. Nasze firmy niech go lepiej nie dotykają, bo jak czegoś nie sp...... to już na pewno nie naprawią. Najlepszy przykład: torowisko na Gdańskiej i dalej. Zlecić Niemcom, posłuży jeszcze długo. Nie poprawiajcie czegoś o czym nie macie blago pojęcia
ein,zwei, polizei
2016-01-28 13:02:39
Przecież na kolej i transport niesamochodowy niby ma być łatwiej o środki w tej perspektywie unijnej. Tu jak "w mordę strzelił" mamy poprawę dostępności do portu i komunikacji pasażerskiej, do tego w planach SKM. Nie ma co.. lobby mamy od nas zarabiaste. PLK się zastanawia, ale bez ciśnienia. Może Krzystek za zaoszczędzone pieniądze ze składek za przynależnośc do zrzeszeń miast chce wspomóc PLK? Jaki jest sens robienia SKM, skoro rozdupcony most może kilka razy w miesiącu zakłucać całkowicie przebiegi i rozkład? MOże któryś redachtór się pochyli nad problemem, bo byłby z tego całkiem spory cykl artykułów bez większego nakładu pracy, ale zato wyjątkowo treściwy i pożyteczny dla opinii publicznej miasta zachodnioipomorskiego Szczecina:)
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.