Szczecinowi przybędą przynajmniej 2 tramwaje z częściowo obniżoną podłogą. Podobnie jak przy poprzednim zamówieniu przyjadą do Szczecina w częściach i zostaną zmontowane w warsztatach przy ul. Klonowica. Być może wagonów będzie więcej, ale dodatkowe zamówienie uzależnione jest od tego, czy "Tramwaje Szczecińskie" otrzymają finansowe wsparcie.
- Do przetargu stanęła tylko jedna firma, poznański "Modertrans" - informuje Szymon Wasilewski, rzecznik prasowy spółki "Tramwaje Szczecińskie". - Jej oferta opiewa na 9 748 112,26 zł za dwie sztuki. Termin dostawy części do pierwszego tramwaju to 90 dni od podpisania umowy. Obecnie analizowana jest złożona dokumentacja.
Jeśli umowa zostanie podpisana, do Szczecina trafią kolejne Moderusy Beta - takie wagony kursują już po naszych torach od października 2014 i stycznia 2015 r. oba także przyjechały w częściach i pod okiem przedstawicieli producenta składane w warsztatach przy ul. Klonowica.
Po podpisaniu umowy producent będzie się musiał wywiązać z dostawy nowych nadwozi, elementów, podzespołów, wyposażenia, części mechanicznych i elektrycznych niezbędnych do montażu przez zamawiającego pod nadzorem wykonawcy dwóch sztuk przegubowych, wieloczłonowych, częściowo niskopodłogowych tramwajów oraz dostawa niezbędnego specjalistycznego wyposażenia obsługowo-naprawczego. Postępowanie zawiera również opcję w postaci możliwości zwiększenia zamówienia o kolejne dwa pojazdy.
Wszystkie elementy w ramach zamówienia podstawowego muszą zostać dostarczone do końca września 2018 r., natomiast opcja zostanie zrealizowana, jeśli spółka uzyska dodatkowe dofinansowanie do końca 2021 r.
Tekst i fot. ToT
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Sebuś
2019-07-16 18:47:37
Lepsze to niż te zasrane taterki.
Maruda
2017-11-03 02:28:26
Bla bla bla bla bla
Szczecin
2017-11-02 23:35:41
Porażka stare PRL truposze najlepiej by po moescie jeździło jeszcze z 5 rodzajów bedzie jak w cyrku
@ "Jarun"
2017-11-02 22:12:35
Dobrze się czujesz?
tramwaj
2017-11-02 21:09:20
nie płacisz za bilet nie masz lepszych tramwai.
jeździsz na gapę nie żądaj lepszego taboru.
Badziew
2017-11-02 12:22:52
Te bety to tramwaje technologicznie lata 70 głośnie i wogóle beznadziejne , Szczecin cofa się do PRLu
shyjd
2017-11-02 12:02:39
Generalnie ktoś mocno oszukuje Poznan za 10 milionów to miał 3 sztuki ale już zrobione a nie do złożenia a odnośnie że na linie 6 by się przydał prawda to ale mało prawdopodobne aby zajezdnia golęcin je dostała zapewne dostanie je Pogodno które nie obsługuje tej linii ...
;-)
2017-11-02 12:00:46
@Miś na Miarę -Najpierw remonty torowisk w centrum a potem można na nie puszczac więcej swingow, inaczej to nie ma sensu,najblizsze duże remonty to lata 2018-2020 nie wcześniej
Miś na Miarę
2017-11-02 11:47:45
Ale te stare rzęchy są wycofywane. Krzystek na złomowiskach je zbiera i maluje na "floating kolory"? Śmierdzi przekrętem na kilometr. Pewnie pieniądze idą jak na prawdziwy pełnowartościowy tramwaj z Pesy a tu złom.
prawdziwek
2017-11-02 11:35:27
biedamiasto=biedatramwaje
yoran
2017-11-02 10:32:21
Przecież to jest konstrukcja z lat 50..
;-)
2017-11-02 10:09:48
Akurat na linie typu 6 moga sie przydac bo tam remont to moze bedzie za 5 lat albo dluzej :) oczywiscie to sa tramy bez klimy, wybor jest taki jak miedzy nowa maszyna do pisania a komputerem w tym przypadku swing
Obs.ryver
2017-11-02 09:13:00
Szyny w coraz drobniejszych kawałkach...Tramwaje w częściach...Mosty w ruinie...nowych brak....
Jest dobrze?
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.