Na przystanku "Stocznia Szczecińska" przy ul. Firlika 43 w Szczecinie doszło 23 września br. do potrącenia przez tramwaj kobiety. Policja prosi świadków tego tragicznego w skutkach wypadku o kontakt.
Funkcjonariusze z Komisariatu Policji Niebuszewo prowadzą czynności w śledztwie prowadzonym pod nadzorem prokuratury w sprawie śmiertelnego potrącenia przez tramwaj kobiety. Do zdarzenia doszło 23 września br. przy ul. Firlika 43, na przystanku tramwajowym „Stocznia Szczecińska”. Na skutek doznanych obrażeń ciała kobieta następnego dnia zmarła w szpitalu.
Świadkowie tego zdarzenia lub osoby, którym znane są istotne dla sprawy okoliczności, proszeni są o kontakt z policjantami z Komisariatu Niebuszewo w Szczecinie, al. Jana Pawła II 37, pokój 231, bądź pod numerem tel. 91 82-14-644, albo 91 82-19-102.
(ip)
Fot. policja
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
pedałowy ćwierć inteligent
2019-11-20 22:02:40
Uspokoić ruch tramwajów. Wprowadzić tramwajom ograniczenie prędkości do 10 km/h. Następnie co roku likwidować jedną linię. Stwórzmy dla Szczecina program "jedna linia rocznie mniej"
Polak
2019-11-20 18:24:13
Dokładnie tramwaje zapier....ą jak metro przez centrum miasta powodując hałas i zagrożenie . Można zmniejszyc predkości w ścisłym centrum . Bedzie na pewno ciszej
Romeczek
2019-11-20 17:55:05
Postep widac golym okiem. Wczoraj opublikowali zdjecie podejrzanego w niebieskich gaciach z lipca, a dzisiaj szukaja swiadka z wrzesnia
Do Inspecji Pracy
2019-11-20 15:32:44
Dużo tych nieszczęśliwych zdarzeń w tym ostatnim czasie. To się nie dzieje bez powodu. Skąś jest presja, że trzeba zdążyć, że trzeba szybko. Przemęczenie i stres. Brak snu, wypoczynku to opóźniony czas reakcji. Nawet jeśli pozornie przyczyna wydaje się być inna (a to brak przejścia, a to zasłabnięcie, a to zły cykl świateł) to umiejętność jazdy, to także unikanie takich sytuacji. Jeśli jest ich coraz wiecej, to warto się temu problemowi przyjrzeć od środka. Może pracownicy są zastraszeni i boją się powiedzieć więcej niż mogą?
Sens & Rowerowy Szczecin
2019-11-20 12:11:57
Ruch tramwajowy w Szczecinie powinien być uspokojony. Niestety pęknięte i krzywe tory są natychmiast spawane/wymieniane przez co szaleńcy za potencjometrem tramwaju biją rekordy prędkości w miastach. Miasta zaś są dla ludzi i ruch w nich powinien odbywać się za pomocą roweru lub własnych nóg. Tak robią postępowe miasta jak Kopenhaga, Amsterdam czy Zielona Góra w której nikt nawet nie wpadł na pomysł budowania szyn dla tramwaju.
gosc
2019-11-20 10:29:26
Nic dziwnego jak tam nie ma nawet barierek odgradzajacych tory od chodnika czy jezdni, sa tylko stare slupki i łancuchy ktorych wiele brakuje
Keit
2019-11-20 08:42:02
A kamery w tramwaju nie ma?
....
2019-11-20 08:38:20
A tam żadnych kamer nie ma ? A dwa jak tramwaj to pewnie pełno ludzi było tylko teraz nikt nic nie powie.
-
2019-11-20 08:07:45
Przecież przy Firlika 43 nie ma żadnego przejścia dla pieszych. Najbliższe jest dopiero 70 lat dalej przy pętli, a następne przy E. Plater.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.