Od wtorku (6 października) reklamacje w sprawach dotyczących opłat za postój w Strefie Płatnego Parkowania przyjmowane będą wyłącznie w formie pisemnej.
Spółka Nieruchomości i Opłaty Lokalne informuje, że reklamacje można składać na stronie spp.szczecin.pl. W zakładce „Reklamacje” znajduje się stosowny formularz, który umożliwia złożenie reklamacji wraz z ewentualnymi załącznikami. Taki sam tryb został wprowadzony w stosunku do opłat za postój na płatnym parkingu niestrzeżonym i parkingach dla mieszkańców zlokalizowanych na i przy Placu Orła Białego. Odpowiedni formularz reklamacyjny jest na stronie ppn.szczecin.pl.
Reklamacje można ponadto składać w biurze SPP przy al. Wojska Polskiego 105, gdzie zostały przygotowane specjalne formularze oraz urna do ich przyjmowania.
Dotychczas reklamacje były przyjmowane pisemnie, ale także przez pracowników NiOL w biurze SPP. Zmiana trybu jest spowodowana wzrostem zagrożenia epidemicznego w Szczecinie.
(ip)
Fot. Marek Klasa (arch.)