środa, 26 września 2018.
Strona główna > Wiadomości > Próbują „na Biedronkę”?

Próbują „na Biedronkę”?

Próbują „na Biedronkę”?
Data publikacji: 2018-02-12 13:17
Ostatnia aktualizacja: 2018-07-12 12:34
Wywietleń: 5404 313764

Czyżby szykowała się kolejna fala oszustw z wykorzystaniem wizerunku sieci sklepów Biedronka? Dostaliśmy wiadomość od Czytelniczki, która niedawno otrzymała niepokojący telefon.

Zadzwoniła do niej osoba podszywająca się pod konsultanta Jeronimo Martins Polska SA (do której należy sieć sklepów Biedronka). Zapytała, czy nasza Czytelniczka posiada kartę Biedronki. Gdy usłyszała odpowiedź twierdzącą, poinformowała: – wygrała pani bon podarunkowy na kwotę 50 złotych.

I tu pojawił się haczyk. „Konsultant” dodał, że nagroda może zostać zrealizowana tylko na zasadach określonych przez organizatora konkursu. Paczka z artykułami chemicznymi o wartości 180 złotych zostanie przesłana, ale ponieważ odbiorca posiada kartę Biedronki, zapłaci tylko 130 złotych przy odbiorze. 

Klientka nie zgodziła się na taką propozycję, podejrzewając, że w paczce może być towar o znacznie niższej wartości, a nawet paczka może być pusta.

Wiosną ub.r. Jeronimo Martins Polska SA wydał komunikat dotyczący konkursów internetowych i handlu obnośnego. Co prawda nie dotyczy on handlu wysyłkowego, jednak i tak uczula na oszustwa.

„Sieć Biedronka realizuje sprzedaż wyłącznie na terenie swoich placówek, tj. nie prowadzi handlu obnośnego” – czytamy w komunikacie. – „Oznacza to, że osoby świadczące handel obnośny, a powołujące się na Biedronkę, nie są przedstawicielami naszej sieci oraz nie realizują sprzedaży na zlecenie lub w uzgodnieniu z Jeronimo Martins Polska S.A.”.

Nasza czytelniczka zwróciła uwagę, że przy zakładaniu karty Biedronki podała numer komórkowy, a podejrzany konsultant zadzwonił na numer stacjonarny.

W internecie opinie na temat numeru, z którego zostało wykonane połączenie, są negatywne. Stopień bezpieczeństwa numeru oceniany jest jako „niezaufany” (www.ktodzwonił.net).

„Nękają i kłamliwie wmawiają, że kilka miesięcy wcześniej uzupełniona została ankieta konkursowa w sieci sklepów należącej do Jeronimo Martins, po czym próbują wmówić wygraną na promocję na zakup produktów piorących” – czytamy w sieci. Treść pozostałych opinii jest w podobnym tonie. ©℗

(KaNa)

Komentarze

biedra
Jasne, jak powiedzą, że dają świeżaki za darmo, to się znajdą naiwniacy.
2018-02-13 06:48:25
Bi
Pewnie jakieś chciał durnie się znajdą.
2018-02-12 14:24:20

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
8
na godz. 06:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
LESEN SIE MEHR

Filmy

Filharmonia w nowej odsłonie
Przeszedł Marsz Równości
Marynarz ponownie z koszulką
Poprzedni Następny

Nekrologi

Sonda

Z którego miejskiego kąpieliska w Szczecinie najczęściej korzystaliście w tym roku?

 

W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy