Nowy rozdział w historii szczecińskiej komunikacji tramwajowej
Nowy rozdział w historii szczecińskiej komunikacji tramwajowej
[GALERIA]
Data publikacji: 18 grudnia 2021 r. 16:11
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2021 r. 08:02
Pasażerowie mogą już korzystać z nowego odcinka trasy w ul. Szafera i pętli za Netto Arena. Fot. Mirosław Winconek
Sobota to historyczny dzień w historii szczecińskiej komunikacji tramwajowej. Od rana pasażerowie mogą korzystać z nowego odcinka trasy w ul. Szafera i pętli za Netto Arena.
W związku z wprowadzeniem kolejnego etapu tzw. "Torowej rewolucji" wprowadzono zmiany w kursowaniu wielu linii. Nowością jest skierowanie tramwajów do wspomnianej nowej pętli.
Tramwaje linii 1 kursują od dziś z os. Zawadzkiego przez ul. Szafera, al. Wojska Polskiego, Piastów i Powstańców Wielkopolskich do Pomorzan. Po kilku miesiącach przywrócono kursowanie linii 3. Teraz kursuje z osiedla Zawadzkiego przez ul. Szafera i Arkońską do ronda Giedroycia, gdzie tramwaje są zawracane.
ToT
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
@gg
2021-12-20 09:12:34
Zapomniałeś kto rządził Szczecinem w latach 2010-2018 ?! Podziękuj pisowcom za nieróbstwo.
Brawo Krzystek
2021-12-20 09:02:01
Dzięki Torowej Rewolucji mamy coraz więcej nowoczesnych torowisk tramwajowych w naszym mieście.
Gggg
2021-12-19 06:46:55
Rozwalili kokunikację miejską w Szczecinie. Jak dojechać z niebuszewa na Bramę Portową, Kolumba i Pomorzany?
MIREK @ToT
2021-12-18 20:38:43
Może podrążyć temat kiedy przetarg Szafera-Krzekowo. Odpowiedź mile widziana.
@gg @xxx
2021-12-18 20:31:47
gg xxx zastanówcie się dobrze co napisaliście. Jeden głupek a drugi nie myślący.
Gość
2021-12-18 19:18:46
A jak dostać się komunikacją miejską z rejonu dworca Niebuszewo na Bramę Portową?
Za ile lat powrócą tramwaje?
Na ul. Asnyka prace miały być zakończone 15.10.2021 i co?
gg extra
2021-12-18 18:06:54
Jak byś czytał wcześniej to byś wiedział i nie pisał DEBILNYCH głupot szczujnio!!! Dopiero wróciłeś ze wschodniej flanki??? A tam ciemnogród panuje!!! Palnij się w ten pusty Pacynkowy łeb, to może zrozumiesz czemu dopiero teraz skończono - ZA UNIJNĄ kasę ( co najmniej 80% w niektórych projektach!!) to co zrobiono!!! ale widać że najwygodniej siąść pacanowi do PC-eta i pisać głupoty, oskarżenia .... a w tym króluje Pacynka i kolesie ze szczujni!!
xxx
2021-12-18 17:54:21
3 pętle w obrębie 1 kilometra, w tym petla na arkonskiej przebudowywana dwa razy. Jeżeli wiadomo było że będzie duży węzeł na szafera to trzeba było 3 trójkę dać na Głębokie do czasu wybudowania szafera a pętle na Arkonskiej zlikwidować. Tylko wszystko robi się bez pomyślunku.
gg
2021-12-18 17:19:37
Nie posikajcie się tam, 40% miasta rosyeb.., a w się podniecacie kilometrowym odcinkiem szyn, jakby do nas XXII wiek zawitał już. Miasto jest zarządzane przez bandę tłumoków, którzy przez większość aktualnej perspektywy unijnej nei zrobili nic, i nagle sraczka na sam koniec i się tłumaczą, że musza teraz bo się kończy perspektywa, Co oni robili przez pozostałe lata, i kto kuźwa zarządza wyłączanie połowuy miasta z obiegu w jednym momencie?
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.