Ze starej pętli tramwajów u zbiegu ulic Budziszyńskiej i Smolańskiej zniknął już parterowy pawilon zaplecza z pomieszczeniami kasy biletowej i poczekalnią, a w jego miejscu szykowany jest grunt pod nowy pas dojścia do położonego na skraju usypanej skarpy nowego peronu.
Z użytku wyłączony został jednocześnie dotychczasowy fragment toru do nawrotu z przystankiem, na którym zatrzymywały się zwykle składy linii 3 i 6, wycofane stamtąd - przypomnijmy - na czas przebudowy. Tam rozpoczęła się właśnie rozbiórka pociętych palnikami na kawałki szyn. A w nowej części rozbudowywanej teraz pętli trwa spawanie szyn odcinków torów i ich mocowanie na betonowych podkładach wzdłuż aż pięciu w sumie peronów.
Jak do tej pory ustawionych została również część nowych słupów trakcji. Kontynuowane są tam nadto prace w pasie odcinka wyjazdowego z przyszłej pętli w kierunku równocześnie przebudowywanych ulic Smolańskiej i łączącej się z nią ul. Chmielewskiego. ©℗
(M)