Środa, 24 kwietnia 2024 r. 
REKLAMA

Najszersza plaża czeka na turystów! Świnoujście zaczęło promocję

Data publikacji: 29 maja 2020 r. 17:16
Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2020 r. 21:02
Najszersza plaża czeka na turystów! Świnoujście zaczęło promocję
 

„Świnoujście - Wyspy Możliwości”, pod tym hasłem rusza tegoroczna kampania promocyjna jedynego w Polsce miasta położonego na 44 wyspach. Na najszerszej plaży w Polsce, obok falochronu zachodniego, ze Stawą Młyny w tle uczestnicy akcji opowiedzieli o tym jak będą wyglądały działania promocyjne.  

- Działanie będą skierowane zarówno na rodzimy rynek, jak i kraje ościenne. Liczne atrakcje turystyczne, wyjątkowy mikroklimat, najszersza w Polsce plaża czy baza noclegowa nadal tutaj są i czekają na tegorocznych turystów, którzy wybiorą Świnoujście jako kierunek swoich wakacji. Najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo i komfort naszych gości. Dostosowaliśmy nasze obiekty do turystyki w nowych czasach. Jesteśmy gotowi na przyjęcie gości - mówią przedstawiciele branży turystycznej ze Świnoujścia.

Świnoujście - najmodniejsza destynacja 2020 

Głównym założeniem jest stworzenie najmodniejszej destynacji w 2020 roku oraz zwiększenie ruchu turystycznego w Świnoujściu. Szeroko zasięgowa, celowa kampania realizowana będzie między innymi poprzez budowanie rozpoznawalności marki za pomocą kampanii online (Google oraz Facebook), digital marketingu, public relations, content marketingu, komunikacji w mediach społecznościowych, radiu, ale i reklamy w przestrzeni miejskiej, poprzez billboardy, które pojawią się w najbliższym czasie w największych miastach w Polsce.

W kampanii nie zabraknie współpracy z mediami lokalnymi czy największymi serwisami turystycznymi. Agregatem treści i miejscem, do którego kierowani będą spragnieni wiedzy turyści, będzie dedykowana strona turystyczna Świnoujścia - visit.swinoujscie.pl, funkcjonująca w języku polskim, angielskim, niemieckim i czeskim.

Kluczem do sukcesu jest także współdziałanie z lokalną branżą turystyczną, która w maju wzięła udział w intensywnych szkoleniach z zakresu brandingu, mediów społecznościowych, kampanii promocyjnych online czy do sprzedaży usług. Wszystko po to, by jak najmocniej wykorzystać potencjał branży i w ramach synergii działań prowadzić efektywną kampanię, która pomoże z sukcesem realizować założone cele.

Znak turystyczny

Na potrzeby kampanii przygotowany został także specjalny znak turystyczny, komunikujący markę Świnoujścia na zewnątrz. Nawiązano w nim do tożsamości miasta i jego historii poprzez wykorzystanie jednego z najważniejszych symboli Świnoujścia - Stawy Młyny, pokazanego jednak w nowej, bardziej eleganckiej i aktualnej formie. Dzięki temu zabiegowi marka Świnoujście pozycjonowana jest w rejestrze premium.

- Nadbałtycki kurort będzie pokazany przez pryzmat jakości oraz wysokich standardów, które widoczne są na ulicach naszego miasta. Chcemy zatem nie tylko poszerzyć grupę docelową marki i oddać klimat kurortu, ale także budować tak ważne dzisiaj skojarzenia z bezpieczeństwem. Najszersza w Polsce plaża również daje nam takie możliwości - dodaje Wioleta Samitowska z Urzędu Miasta Świnoujście.

Dodatkową atrakcją podczas briefingu na plaży była możliwość zajrzenia do wnętrza symbolu Świnoujścia, Stawy Młyny, która niedawno - przypomnijmy - przeszła gruntowny remont. Popularny „Wiatrak” został udostępniony dla dziennikarzy i przedstawicieli branży dzięki uprzejmości Wojciecha Zdanowicza, dyrektora Urzędu Morskiego.

Tekst i fot. BaT

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

do Miejski łazęga
2020-05-30 20:55:27
jestem łazęgą plażowym i proszę, naprawdę proszę nie siać paniki. Najlepiej, ci co mają pełne galoty to zalecam: worek na głowę, zabić szczelnie gwoździami okna i drzwi, a watą wypełnić dziurki od klucza. Panie i Panowie, dzisiaj nad morzem, w obiektach, na plaży, w mieście pt. Świnoujście było tyle ludzi, że te wszystkie zaklinania są niepotrzebne. Naród jest doskonale ogarnięty. Hejciarze i ludzie z klaustrofobią zalecam, aby zdecydowanie siedzieli w domu.
Miejski łazęga
2020-05-30 10:29:19
Jeżeli plaże będą nieprzyjazne wypoczynkowi i turystom-Ci powinni takie miejscowości omijać szerokim łukiem.Nie należy propagować i akceptować głupoty i chorym bezmyślnym pomysłom.Ja na pewno na takie plażę nie pojadę.
do Konrada
2020-05-30 10:25:46
A jak byłoby za mało to jeszcze zawsze można wypoczywać i opalać się na plaży na prawobrzeżu, w sąsiedztwie gazoportu. Nie ma wówczas przejazdu promem. Plaża zaprasza szczególnie tych jednodniowych turystów, na rejestracjach województwa zachodniopomorskiego, gdzie szkoda każdej godziny na czekanie na przeprawę promową. Jest tutaj zarówno plaża strzeżona 200 m, jak i plaża niestrzeżona, ciągnąca się aż do Międzyzdrojów. Jest cudna
do Konrada
2020-05-30 08:29:48
Podobne dzielenie plaży to chcą w Międzyzdrojach w ramach tzw. promocji. W Świnoujściu takich niemądrych pomysłów nie mają. W Świnoujściu jest po prostu najszersza w Polsce plaża i każdy znajdzie tutaj miejsce dla siebie w odpowiedniej odległości.
Konrad
2020-05-30 05:18:12
Poco te propagandowe wydatki na sektory,turyści sami je wyznaczą parawanami.
Na pewno się uda
2020-05-29 19:58:27
Doświadczyłam stan wojenny, strajkując jednocześnie na szczecińskiej uczelni. Nasi cudowni wykładowcy byli internowani. Nie było zajęć etc. Uważam, że nasze pokolenie wyszło emocjonalnie zwycięsko z tego STANU. Dlatego też na 1000% Świnoujście będzie miało Sukces. Za samą swoją urodę już ma 500%, trochę liftingu, nowy makijaż i takie tam zabiegi kosmetyczne, human relations i public relations i rozpoczynamy SEZON przez duże S. Przez takie samo S jak SUKCES. Powodzenia świnoujścianie!!!
To się nie ma prawa udać
2020-05-29 18:38:10
Tak długo jak długo będą zamknięte dla ruchu turystycznego granice,oraz tak długo jak długo nie będzie jasnych precyzyjnych ustaleń w kwestii korzystania z plaż w takich kurortach-tak długo żaden racjonalnie i ekonomicznie myślący turysta w takiej sytuacji nie zaryzykuje.W sieci pojawiają się tak absurdalne by nie powiedzieć głupie zapowiedzi sugerujące reżim plażowania,że trudno inaczej to nazwać jak paranoja połączona z obłędem.Bo jeżeli planuje się ograniczenie osób plażujących,planuje się wydzielanie czasu na plażowanie,planuje się liczenie osób wchodzących,planuje się mierzenie temperatury,planuje się opalanie w maseczkach itd itd-to czy taką formę można zaliczyć do wypoczynku,rekreacji czy raczej do terroru psychicznego. Dorosły ma problem by psychicznie to znieść i pilnować się by zwyczajnie nie zwariować a co dopiero dzieci.One nie potrafią zrozumieć tej farsy i zmienionej nagle rzeczywistości i tego wszystkiego co wokół nich się dzieje począwszy od poruszania się w przestrzeni publicznej a kończąc na reżimie sanitarnym w przedszkolu,szkole.Wakacje wszystko wskazuje na to,że będą dla nich kolejnym wstrząsem z którego długo nie wyjdą i żyły z tym będą już do końca życia jak pokolenie,które przeżyło wojnę jak pokolenie które doświadczyło Stan Wojenny za czasów komunistycznej władzy w PRL-u.

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA