- To najmniejsze logo, jakie kiedykolwiek umieściliśmy na naszym sklepie - sieć Lidl Polska odniosła się do dyskusji na temat szyldu, jaki zawisł na elewacji budynku Posejdona w Szczecinie. - Projekt logotypu był uwzględniony w pozwoleniu na budowę i został zaakceptowany.
Przypomnijmy. Szczeciński Ruch Miejski i Rowerowy Szczecin uważają, że kolorowy szyld dyskontu szpeci to miejsce i trzeba go zmienić na mniej krzykliwy, dopasowany do obiektu. Miejscy aktywiści zainicjowali na Facebooku akcję "Szczecinianie piszą do Lidla" namawiając, by interweniować w tej sprawie. Temat wywołał dyskusję wśród mieszkańców miasta - jedni uważają podobnie, inni wytykają, że w bliskim sąsiedztwie od dawna są znacznie bardziej rażące i pstrokate szyldy i logo. Poza tym zwracają uwagę, że to nie koniec, a początek logotypów, jakie znajdą się na Posejdonie. Właśnie otworzyła się tam drogeria Super Pharm, swoje znaki umieszczać będą inni najemcy.
Tymczasem my mamy stanowisko Lidla. Sieć odpowiada, że zmieniła logo, zanim je umieściła na Posejdonie.
- Chcielibyśmy poinformować, iż sieć sprzedaży Lidl Polska liczy w tej chwili około 700 sklepów, ulokowanych na terenie całego kraju, obsługiwanych przez 11 Centrów Dystrybucyjnych - informuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska. - Otwieramy kilkadziesiąt sklepów rocznie i takie tempo ekspansji planujemy utrzymać, rozwijając się w sposób organiczny. Na początku marca 2020 r. zamierzamy otworzyć nowy sklep Lidl Polska w wynajmowanej przez nas przestrzeni w budynku Posejdon w Szczecinie. Otwierając nasze sklepy, dostosowujemy wygląd budynków do sąsiadującego z nimi otoczenia. Tak jest również w tym przypadku - nasza witryna sklepowa zostanie wyklejona nośnikami w monochromatycznych barwach. Nasze logo zamieszczone na elewacji budynku Posejdon również jest niestandardowym rozwiązaniem - jest to najmniejsze logo, jakie kiedykolwiek umieściliśmy na naszym sklepie. Zamieszczony na Posejdonie logotyp jest dwa razy mniejszy od stosowanego przez nas logo. Ponadto projekt logotypu był uwzględniony w pozwoleniu na budowę i został zaakceptowany.
(gan)
Fot. Anna Gniazdowska
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
chester
2020-02-16 01:23:01
Nie kłóćcie się, bo Wam zamienią na Biedronkę.
Rowerowy
2020-02-15 18:28:49
Szczecin powinien zmienić nazwę na partia niezadowolonych baranów.
Jade"W"Gości
2020-02-15 18:05:17
Ja to widzę tak; likwidacja obecnego loga, a umieszczenie nie dużej ale widocznej ikonki sklepu na chodniku, tak przed sklepem. Jeżeli ładnie dopasować wielkość lidla, to będzie to bardzo widoczne, dla pieszych jak i kierowców. Jeżeli jest ktoś zainteresowany taką zmianą, to proszę o kontakt, a omówię więcej szczegółów
Rowerosie
2020-02-15 16:11:05
Akceptujecie porażkę zawartą w odpowiedzi Head of Corporate Communications?
@@@dexter
2020-02-15 15:59:54
Zauważ, że piszesz też osobie, bo tak, jak zostało napisane niżej, nie każdy pieszy jest kierowcą, za to każdy kierowca jest pieszym. Dotyczy to również ciebie.
@@dexter
2020-02-15 14:43:21
niestety, kultura ruchu wśród większości pieszych jest na poziomie stada krów i wynika to z ignorowania praw fizyki.
beee
2020-02-15 12:13:24
Niech Rowerowy Szczecin skupi się na pedałowaniu
Krotko
2020-02-15 11:40:38
Rowerowy Szczecin i SENS pokazuja jak nisko upadaja mezczyzni majacy slabe relacje intymne z kobietami.
Obs
2020-02-15 11:00:06
Ekoterorysci w akcji...probuja wymusic $$$ na sieci sklepow....?! przeszkadza im logo wielkosci kòlka od roweru na elewacji budynku wielkosci boiska pilkarskiego....czemu nie przejda sie Al.Niepodleglosci, Wyzwolenia czy na Pl. Rodla. Niech na tych od prawdziwych szkaradzienstw zaczna wymuszac estetyczny wyglad witryn, neonow czy bijacych w oczy ekranow... Banda cwaniakòw....'
jim
2020-02-15 10:45:01
Co z tego ze male ale wyglada wiesniaczo.
@dexter
2020-02-15 10:05:37
Nie każdy pieszy jest kierowcą, za to każdy kierowca jest pieszym. Strzeliłeś sobie w kolano, dzbanie.
Idol
2020-02-15 09:43:08
Sklepy otwierają A pracownicy zarabiają tyle co chłam już nie mówiąc o umowach na 3/4 etatu. Dramat
@dexter
2020-02-15 03:14:55
cyt. : "i te piesze bydło też ". Stosując uogólnienia łatwo wpaść w pułapkę. Być może używając tego zwrotu napisałeś o własnej matce, ojcu albo chłopaku :)
"suweren"
2020-02-15 02:22:48
Dzięki komuchom i liberałom polski handel dostał się w szwabskie i francuskie łapy i teraz pani Head of Corporate Communications Lidl Polska mówi wam: cmoknijcie się! Nawet się nie trudzi, żeby w Polsce używać języka polskiego.
dexter
2020-02-15 01:11:17
maciuś gibczyński z rowerowego szczecina niech najpierw zacznie uczyć tę jego rowerową hołotę zasad zawartych w Prawie o Ruchu Drogowym. i te piesze bydło też
beee
2020-02-14 21:34:13
A co to jest Rowerowy Szczecin? Jeżdżą na tych swoich rowerkach bez siodełek to im się w ...... poprzewracało
henk
2020-02-14 20:58:48
jajka z farba chyba pomoga rozwiazac sytuacje
rowerowe lewaki
2020-02-14 20:21:25
Ten Rowerowy Szczecin coraz bardziej odbija w lewo. Tu nie pasuje logo, tam nie pasuje rower miejski, tu nie pasują samochody. Zaraz będzie petycja o zakazie sprzedaży mięsa i produktów odzwierzęcych. Ciekawe że o logo na budynku poczty polskiej tak nie walczą.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.