Wtorek, 16 lipca 2024 r. 
REKLAMA

Komu przeszkadza niezależna prasa?

Data publikacji: 26 stycznia 2024 r. 10:01
Ostatnia aktualizacja: 24 marca 2024 r. 08:11
Komu przeszkadza niezależna prasa?
Dziennikarze „Gazety Wyborczej” obwieścili swoim czytelnikom, że „Kurier Szczeciński” sprzedał kamienicę, nie zadając sobie trudu sprawdzenia tej informacji u źródła. Fot. Ryszard Pakieser  

„Kurier Szczeciński” spółka z o.o., wydawca wychodzącej od 1945 roku ostatniej w kraju pozostającej w rękach pracowników niezależnej gazety regionalnej, podjął decyzję o wystawieniu na sprzedaż należącej do niego części budynku, w której od wielu lat znajduje się redakcja. To nie tajemnica, ogłoszenie jest od wielu miesięcy widoczne w „Kurierze”, na portalu i w mediach społecznościowych. Temat ten zainteresował nagle dziennikarzy „Gazety Wyborczej”, którzy pod pretekstem opowieści o budynku przypuścili atak na „Kurier Szczeciński”, a przy okazji – ignorując fakty – „unicestwili” działającą przy placu Hołdu Pruskiego jedną z najstarszych księgarni w Szczecinie.

Dwaj autorzy szczecińskiej redakcji „Gazety Wyborczej” (Adam Zadworny i „akr”) pod pretekstem zainteresowania budynkiem przy placu Hołdu Pruskiego 8 w Szczecinie, którego współwłaścicielem jest spółka wydająca „Kurier Szczeciński”, opublikowali (23 stycznia br.) na portalu gazeta.pl tekst, w którym próbowali oczernić i w złym świetle przedstawić najstarszy niezależny regionalny dziennik w Polsce. Tak to należy ocenić, gdyż tekst roi się od błędów, przeinaczeń i fałszywych informacji.

Dziennikarze „Gazety Wyborczej” obwieścili swoim czytelnikom, że „Kurier Szczeciński” sprzedał kamienicę, nie zadając sobie trudu sprawdzenia tej informacji u źródła

Dziennikarze „Wyborczej” wypominają ponadto redaktorowi naczelnemu „Kuriera” apel o wsparcie, który ten oficjalnie, na łamach gazety w czasie załamania na rynku prasy w pandemii Covid-19 skierował do ówczesnego premiera Morawieckiego. Z podobnym apelem do premiera zwróciły się Stowarzyszenie Prasy Lokalnej, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych i Izba Wydawców Prasy (też powinni być wg tych dziennikarzy napiętnowani?). Efektem między innymi naszego apelu była pomoc państwa dla mediów, nie tylko dla „Kuriera”. Ze wsparcia skorzystała także „Gazeta Wyborcza”. Przypominamy autorom tekstu, że nie tylko „Kurier” jako przedsiębiorca apelował w pandemii o wsparcie, ale w kryzysie znalazło się także wiele innych firm – pozbawionych nagle przez obostrzenia covidowe dochodów – które też oczekiwały pomocy.

„Na parterze do niedawna była księgarnia…”

Autorzy tekstu w „Wyborczej” nie pofatygowali się do redakcji, nie wysłali nawet mailem pytań, nie zadzwonili, by sprawdzić informacje u źródła i je skorygować. Pisali z głowy, posiłkując się wyobraźnią? Braki warsztatowe w tekście sprawiają wrażenie, jakby tworzyli historię na nowo. Nie skorzystali nawet z informacji dostępnych w Internecie czy KRS-ie. Stąd błędów jest co niemiara. Począwszy od tytułu, który brzmi – „Jedna z najbardziej charakterystycznych kamienic Szczecina zmienia właściciela, który był tu od 1945 r.”. „Kurier Szczeciński” w 1945 roku nie był właścicielem budynku przy pl. Hołdu Pruskiego 8, a jedynie jednym z lokatorów. Nigdy też nie był właścicielem całej opisywanej „kamienicy”. Błąd jest także w pierwszym zdaniu tekstu, bo redakcja naszego dziennika na pewien czas zmieniła adres i mieściła się przy alei Wojska Polskiego. Nie jest też prawdą, że restauracja działa na parterze. Działa w piwnicy, do której się wchodzi przez parter oczywiście. Dziennikarze „Wyborczej” napisali, że w budynku już nie istnieje księgarnia. To też nie jest prawda. Lubiana przez szczecinian księgarnia „Zamkowa” istnieje!

Błąd za błędem

Nie jest prawdą, że „Kurier” po upadku PRL przekształcił się w spółdzielnię dziennikarską. Przekształcił się w spółdzielnię wydawniczą, której członkami (w odróżnieniu np. od „Głosu Szczecińskiego”) zostali wszyscy pracownicy, nie tylko dziennikarze. Nieprawdziwa jest też informacja, że następnie „Kurier” przekształcił się w spółkę akcyjną. Przekształcił się w spółkę z o.o. W błąd wprowadza także stwierdzenie, że „parter jest w prywatnych rękach”. Parter należy do kilku właścicieli, w tym część do spółki Skarbu Państwa, część do właścicieli lokalu księgarni „Zamkowa”, część do firmy deweloperskiej, część do restauracji, a część do „Kuriera Szczecińskiego”.

Nie jest też prawdą, że wnętrza budynku „nie zmieniły się od czasów przedwojennych”. Pomieszczenia były zmieniane i remontowane.

Nie jest też prawdą, podana przez autorów „Wyborczej” bez żadnego zapytania u źródła informacja, że „Kurier Szczeciński” „sprzedał kamienicę”. Nie sprzedał. Wiadomo jednak, że przy obecnych kosztach (podatki, energia, ogrzewanie…) utrzymanie tak dużej powierzchni przerasta możliwości spółki, której podstawową działalnością jest wydawanie gazety. Dlatego udziałowcy spółki upoważnili zarząd do sprzedaży. W budynku przy placu Hołdu Pruskiego 8 mogą powstać nie tylko biura, ale np. mieszkania, znalazło się nawet także miejsce na parking. Najprawdopodobniej więc spółka już wkrótce nieruchomość sprzeda, bo jest ona dla podmiotu dysponującego kapitałem bardzo atrakcyjna.

Nie jest również prawdą podana przez autorów „Wyborczej” 23 stycznia br. „informacja”, że „Kurier” zalega z płatnościami.

Ostatnia taka gazeta

„Kurier” się nie sprzedał zagranicznym koncernom. Nie raz już oparł się także próbie wrogiego przejęcia. Musiał konkurować z potężnymi właścicielami mediów. Do dziś inne koncerny mediowe odnotowują gigantyczne straty, „Kurier Szczeciński” sp. z o.o. natomiast za 2022 rok miał zysk. Walka z koncernami doprowadziła jednak „Kurier” do trudnej sytuacji finansowej. Jednocześnie, mimo olbrzymich nakładów finansowych ponoszonych przez konkurencję, to ciągle „Kurier” pozostawał najpoczytniejszą gazetą w Szczecinie. Trudno się utrzymać z takiej działalności jak nasza, jesteśmy jedyną regionalną gazetą w Polsce, która przetrwała w tym kształcie. Dziś jednak wciąż komuś to przeszkadza.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że gazeta niezależna, prezentująca różne poglądy, może się „nie podobać”. Wciąż sami decydujemy bowiem o tym, o czym piszemy. Byliśmy już wielokrotnie podmiotem niezadowolenia różnych polityków. Atakowały nas także inne media, a także liczni „anonimowi” hejterzy.

Autorzy „Gazety Wyborczej” chętnie wchodzą w rolę moralistów, pouczających innych, wskazujących błędy. Bez pardonu atakują niektóre redakcje i dziennikarzy. Przyglądając się kolegom z branży, nie zauważyli seksafery i przedmiotowego traktowania kobiet we własnych szeregach (vide redaktor Kącki). Pisząc o kłopotach „Kuriera” nie zauważyli, że kryzys prasy papierowej dotyczy także innych wydawców, również wydawcy „Gazety Wyborczej”, co ostatnio spowodowało konieczność zwolnienia około 200 osób. Powinni doskonale wiedzieć, jak wysokie są koszty druku, papieru, transportu, jak trudno jest im samym zasłużyć na publikację w ogólnopolskiej papierowej „Gazecie” (szczecińskiego codziennego dodatku już od dawna nie ma). Każdy centymetr papieru jest bowiem bardzo drogi.

Napiwki dla dziennikarza

W czasach Internetu wiele osób uważa, że informacja powinna być za darmo. Trudno jest przetrwać prawdziwym wydawcom. Informacje, które podają dziennikarze, są kopiowane, przekazywane dalej. Wydanie papierowe „Kuriera Szczecińskiego” od poniedziałku do piątku kosztuje 3,30 zł, wydanie magazynowe (piątek – niedziela) 4,90 zł. Dla porównania, gałka lodów nad Bałtykiem to ostatnio koszt nawet 9 zł.

Trudno dziś regionalnemu wydawcy uzyskać jakąkolwiek pomoc z funduszy unijnych dla przedsiębiorców, dotację czy nawet oprocentowaną pożyczkę. To jednak osobny, dodajmy – kontrowersyjny, temat, który wymaga odrębnej publikacji.

Wsparcie finansowe zyskał natomiast m.in. zgłoszony przez inny portal projekt „napiwek dla dziennikarza”, gdzie czytelnik, w tym na przykład polityk, może przelać bezpośrednio ze swojego konta pieniądze dziennikarzowi – podobnie jak kelnerowi za usługę – którego tekst mu się spodobał. ©℗

Roman CIEPLIŃSKI

REKLAMA
REKLAMA

Komentarze

Marian
2024-05-20 13:54:09
Nie jest też prawdą, że udziałowcami zostali wszyscy pracownicy
Wyborczyny
2024-03-24 02:53:56
Piszę ku pamięci. Ostatni materiał Stanowskiego ładnie pokazuje czym jest Gazeta Wyborcza. Ich metody są znane od dawna, ale mało kto był fo tej pory na tyle duży by ładnie to przedstawić. Kiedyś się kupowało. Niektórzy uważali, że kupowanie Wyborczej to powód do dumy. Niestety, wygląda na to, że pod przeintelektualizowanym językiem kryje się coś więcej niż chęć szkodzenia innym. Kryje się zwyczajna niekompetencja. Inteligentni dziennikarze nie mają czego szukać w Wyborczej, poza błędami.
Anatol
2024-01-29 07:44:38
Krótki dowcip Kurier Szczeciński niezależny...........
Zak
2024-01-29 06:55:52
Nie dajcie się wkręcić ze Kurier jest niezależny. Czy w Kurierze było cokolwiek o kilkuset tysięcznych protestach Polaków przeciwko rezimowi Tuska? A jak wyjdzie 4 zielonych to jest na 1 stronie.
Proponuję Redakcji
2024-01-28 23:49:49
dokonać krytycznej oceny ścieżki zakupu abonamentu na KS. Czy jest na głównej stronie dostępny "przycisk" zostań abonentem? Czy jest wyjaśniony proces zakupu? Po co mi konto (może potrzebne, ale osobiście mam dość haseł i loginów-przekonajcie mnie!). Piszę, bo nie jest to wszystko przekonujące i łatwo dostępne. Sprawdziłem!
@@ @do wp sorosa
2024-01-28 23:25:30
Jakbym chciał się tak podniecać jak ty na co idą moje pieniądze to chyba bym zwariował...
@ @do wp sorosa
2024-01-28 18:13:47
Zapytaj tych co kupili Pegasusa również za twoje miernoto...:)))
@Freigeist
2024-01-28 16:34:37
Freigeist wypisujesz bzdury w temacie reklamy. Nikt inny jak NADREDAKTOR GW publicznie się wypowiedział - My nie musimy sprzedawać swojej gazety my żyjemy z płatnych ogłoszeń spółek skarbu państwa dużych firm instytucji i ogłoszeń sądowych! W tzw. piku swojej prosperity GW miała grubo ponad 100stron każdego nakładu + dodatki lokalne. Dla przykładu Lokalne działy sportowe liczyły5- 7 dziennikarzy + 2-3 foto!Aktualnie lokalne działy sportowe to 1 pismak Obecnie lokalna GW to strona max2 strony
Wicek
2024-01-28 15:51:24
"Kurier Szczeciński" to dobra Gazeta i zawsze była dobrą Gazetą, czytam chyba od początku lub prawie, gdy był popołudniówką i czekało się pod Kioskiem jak po świeże bułki z Piekarni na Jagiellońskiej. Wyborcza to "Midrasz" Redaktorów żydowskiego pochodzenia bo tylko tacy tam pracują chyba, że jakiś posłanic sie tam zapałętał. A pan Michnik którego Ojciec jako Sekretar Zapadnej Ukraini wołał o przyłączenie Krakowa do Ukrainy nie powinien być w Polsce żadnym Redaktorem jako relikt komuny.
@do wp sorosa
2024-01-28 15:03:44
I co się stało mędrcze z tym Pegasusem? Wyrzucili go? Przekazali na licytację WOŚP? Czy dalej mają i używają?
@Może
2024-01-28 15:00:31
Ty nam lepiej wyjaśnij komu samozwiące się "wolne media" są powolne? Jak masz kłopot ze zrozumieniem mojego pytania to daj znać, napiszę to tak byś mógł zrozumieć wykształciuchu.
@paszkwile GW
2024-01-28 14:52:50
To był proces mycka kontra mycka. Mogło takie orzeczenie zapaść. Inaczej jest gdy dochodzi do procesu goj kontra mycka. Wtedy wybiórcza jest nietykalna.
obiektywny
2024-01-28 14:48:05
Ryży jak narwany koń , zerwał postronki i ... zostawił na wozie rozdziawy, które łamią prawo i niestety daleko nie ujadą . Zerwany koń już nie pociągnie !Wahadło się już wychyliło . Jarosław " rośnie w siłę " , a że nie kłamali , a realizowali to co obiecywali , to Naród szybko się " obudził " i teraz większość wie swoje . Jak w tym kawale z kogutem . Farmer " odstrzeli " głupka co lata za starym kogutem i z przekąsem powie : ponownie pedała kupiłem !Masy ludzkie, to olbrzymia siła. Komuna det !
superwizor
2024-01-28 14:41:45
Tusk już długo przed Bachmannem zapowiadał, a następnie stosował metody, które ten mu zaleca. Wydaje się więc, że wypowiedzi Bachmanna to tylko echa tego, co Tusk już zrobił, ale chyba nie do końca tak jest, on zachęca Tuska do dalszego łamania prawa i przejmowanie siłą wszystkich instytucji, do stosowania wręcz hitlerowskich metod, czyli nawet do całkowitego unicestwienia przeciwników, do ich anihilacji
Niezaleźny KS
2024-01-28 13:13:06
Paradne :)))))))
@Może
2024-01-28 12:49:25
Po polsku piszemy „łamów”. A dlaczego w ogóle mają pytać tych gości ich „łam”, a nie innych gości ich „łam”, czyli Rudawskiego, Grodzkiego, Geblewicza?
do wp sorosa
2024-01-28 12:44:02
Mędrcze , jeżeli teraz jest system totalitarny według ciebie ?? To jak nazwać to co było przez ostatnie 8 lat ?? Pegasus itp?? Nie pogrążaj się chociaż tylko włącz "niezależne myślenie" jeśli potrafisz :))) Jak nie to ZAMILCZ !!!
wp sorosa
2024-01-28 12:11:15
Komuniści z PO chcą wykończyć Kurier. Na razie sondażowo napuścili Wyborczą. Żal mi Kuriera, ale teraz mamy system totalitarny i nie może być niezależnej prasy. Główne tuby propagandowe Tuska , czyli portale wp i onet informują kto nie prawa być na rynku medialnym. Teraz informują kto reklamuje się w TV Republika, czyli ostrzegają te firmy , że Ryży je zniszczy finansowo. Bo wiadomo , że sorosowy portal wp to nieoficjalny organ PO.
Może
2024-01-28 11:41:44
zapytajcie gości swoich łam: Mateckiego, Boguckiego, Szałabawkę? Oni wam wyjaśnią, czym jest "niezależność" w stosunku do "propartyjności". Ot, i cała tajemnica.
@Lwöw
2024-01-28 11:23:27
Ty musisz być z lobby hydraulików przetykaczy - przecież to najlepszy sposób na zapchanie kibla...
Księgarnia
2024-01-28 11:20:00
Chyba autorom artykułu chodzi nie o księgarnię "Zamkową", a tę narożną, w której kupowało się kiedyś płyty i kasety. Jednym ze sprzedawców był prezenter z radia "ABC" - Robert. Ostatnio w tym miejscu funkcjonował salonik "Ruch" - czy tak jest nadal, czy miejsce jest puste?
Lwöw
2024-01-28 10:15:19
Gazeta Wyborcza powinna być dawana gratis do papieru toaletowego.
bebe
2024-01-28 09:56:40
komu(chom) przeszkadza??? niepolskim "jelitom" co to na szparagi mają chętkę ew ruską nahajkę chcą poczuć na tyłku!!
@pr.
2024-01-28 09:53:05
W tym coś jest. Tych naprawdę niezależnych nie lubią, bo każdy chce mieć swoją gazetę, swoją telewizję, swoje radio. Jak jest różnorodnie, będą się dąsać. Raz ci, raz tamci, raz owamci. Wyborcza niedawno nazwała Kurier częściowo pisowskim... Tak... częściowo pisowski, częściowo kodziarski, częściowo peowski, częściowo lewacki. A każda część niezadowolona. Bo by wolała być całością.
popijając kawkę...
2024-01-28 09:46:16
Prawdziwa cnota krytyk się nie boi , a Kurierek się obraził ?? ŁOjoj..., jakoś trza będzie żyć bez ...
badacz niezalezności
2024-01-28 09:16:48
skoro nie mozna powiedzieć że kurier jest pisowski ale też nie mozna powiedzieć że jest PO-Kodowski tzn że jest w pewnym sensie niezależny.Np trzecia droga sama się tak nazwała a została trzecią nogą a hołownia i kamysz to pacynki tuska .O niezależnośc jest dzisiaj trudno , tylko ten co ma pieniądze może być niezalezny. Najbardziej niezaleznymi politykami są dzisiaj jest kukiz i bosak.Każdy z nich ma swoje zasady tylko nie moga znależć gwarantów dla ich realizacji
pr.
2024-01-28 09:03:49
Niezaleznych nikt nie lubi,przeszkadzają wszystkim,a już najbardziej sprzedawczykom.
fin
2024-01-28 08:16:10
Może i jesteście samodzielną gazetą ale ostatnio zmieniliście wajchę na PiS , nawet cenzurujecie wpis na temat IPN w artykule o samochodach dla ipn szczecin. Płaczu nie będzie
@Czytelnik od lat
2024-01-27 22:55:57
Wyborcza napisała stek bzdur, przeczytaj tekst, który komentujesz. A że budynek będzie sprzedany, można czytać prawie codziennie w Kurierze. Wyborcza nie napisała, że gazeta szuka teraz tego co da jeszcze więcej. Gdzie to czytałeś? I dowaliła Kurierowi, że wystąpił do premiera o wsparcie, jak była pandemia i je dostał. Po co to pisali, a pominęli, że sami też dostali wsparcie w pandemii? Czemu nie porozmawiali z nikim z Kuriera, tylko wymyślali różne bzdury?
Wolnościowiec
2024-01-27 22:29:56
Komu przeszkadza? Ano Niemcom i UE. Kupuję "Kurier" od lat i dalej będę to robić.
paszkwile GW
2024-01-27 22:10:35
Nawet z Agorą można wygrać w sądzie. Prezes Warsaw Enterprise Institute (WEI) Tomasz Wróblewski ogłosił właśnie, że po dwóch latach wygrał proces z „Gazetą Wyborczą” o ich paszkwil.
RP
2024-01-27 20:32:43
Lewactwo słabo zarzadza naszym województwem , PKB za 2023 rok przed nami wojew. lubelskie, podkarpackie , wstyd miasto portowe, ogromny potencjał.
Zak
2024-01-27 20:24:08
Będąca twarzą skandalicznego projektu liberalizującego zasady stawiania farm wiatrowych minister klimatu i środowiska Paulina Henning-Kloska wywołała kolejne kontrowersje, tym razem dot. terminala w Świnoujściu. Wedle doniesień dziennikarzy, rządzący przedłużyli możliwość wniesienia sprzeciwu wobec decyzji środowiskowej.
Towarzysze....
2024-01-27 19:11:29
O czym wy tutaj piszecie.......... Przed chwilą podano że Małgosię wywalono z rady nadzorczej.
do Czytelnik od lat
2024-01-27 18:24:42
Dziękuję za tę trafną diagnozę i podsumowanie ...Prawda się sama jak zawsze obroni ...., a "sierotom po PISie" którzy nie godzą się z rzeczywistością pozostał tylko dalsze szczucie i "ZAMĘT PLUS" jaki zaplanował załupieżony niedoszły dyktator naszego kraju
@Plac Solidarności
2024-01-27 17:29:45
Pięknie powiedziane! Szczecin murem za Kurierem i Świnoujście też dołącza do tego muru za Kurierem Szczecińskim!
Do Naczelnego
2024-01-27 17:28:24
Panie Redaktorze i wszyscy dziennikarze Kuriera Szczecińskiego! Sercem jestem z Wami! Trzymajcie się! Zawsze byliście przyzwoitymi ludźmi i przyzwoitymi dziennikarzami!
Kim1
2024-01-27 16:48:34
A czego się spodziewać po GW ??!! To funkcyjna ,na usługach LEWAKow gazeta!! Niczym "Prawda"... i tylko NASZA LEWACKA prawda ....bo kto nie z nami ,ten przeciw Nam😫 😜
Czytelnik od lat
2024-01-27 15:57:22
Wyborcza napisała, że Kurier wystawia na sprzedaż budynek Prawda? Prawda. Umowa przedwstępna została zawarta, a gazeta szuka teraz tego co da jeszcze więcej. Prawa? Prawda. Plamę dali dziennikarze GW, że napisali o nieistniejącej księgarni, ale czy to powód, by pisać, że nie chcą wolnych mediów. W całym tekście nie ma takiego stwierdzenia. Prawda? Prawda. Jest kilka błędów, ale mało istotnych dla sprawy. Budynek jest sprzedany (umowa przedwstępna z właścicielem naprzeciwko mola w Międzydrojach
@Freigeist
2024-01-27 14:49:45
Od czego się mają uczyć? Chyba zgłupiałeś. "Dziennikarz" tego periodyku występuje jako rzecznik prasowy paru instytucji. To jest dopiero upadek dziennikarstwa. Tak się robi pieniądze, ale czy to dziennikarstwo? A fuj! Myślisz, że jako rzecznik chwali, a jako dziennikarz je krytykuje? Żenada. Tylko kasa Misiu, kasa.
Znajdująca
2024-01-27 14:06:38
Znajdująca się blisko granicy z Polską niemiecka rafineria Schwedt nad Odrą chce radykalnie zwiększyć emisję toksyn. To DWUKROTNIE większa emisja niż dotychczas i daleko wyższa niż maksymalne normy dopuszczalne w Polsce . Jak zareaguje obecna minister środowiska Paulina Hennig-Kloska, która o sprawie została poinformowana. W ostatnich dniach wiceminister środowiska Urszula Zielińska zapewniła w Brukseli, że rząd Tuska jest gotów zgodzić się na redukcję gazów cieplarnianych nawet o 90 proc.
Freigeist
2024-01-27 13:57:55
Do meritum. W Kurierze reklama reklama reklame pogania. Czego tu bronic? Gazetka stoczyla sie w ciagu ostatnich 8 lat kompletnie. Chodzi o "Content", a nie o wielka polityke. W Kurierze nie ma czego czytac. Na 8 stron zawartosci, 50% to reklama, 30% to rzeczy o ktorych dzien wczesniej pisaly portale internetowe. Pozostaje najwyzej 20% zawartosci..., ale i to nie najwyzszego lotu. Uczcie sie od wszczecnie.pl... Epoka Kuriera w obecnym ksztalcie nie obroni sie.
xxx
2024-01-27 12:51:16
Popatrzcie na Szczecin , każdy pomysł promowany przez lokalny dodatek gazety za chwilę jest realizowany przez miasto oczywiście projektowany przez ulubionego projektanta gazety. A później wszyscy stoimy w korkach.
@Roman Ciepliński3
2024-01-27 12:36:19
Wiarygodnością dziennikarską GW nigdy nie grzeszyła, wręcz przeciwnie wielokrotnie dawali się wpuszczać w maliny na fikcyjne sensacyjne materiały od "zaniepokojonych czytelników"
@Roman Ciepliński 2
2024-01-27 12:35:05
Z jakich to funduszy korzystali aby budować swoje siedziby, w jednym z wojewódzkich miast posiadali bizancjum w 3 piętrowej kamienicy! Aktualnie w tym mieście ich siedzibą są 4 pomieszczenia na zapleczu parkingowca. W najlepszym okresie posiadali milion nakładu, jednak faktyczna sprzedaż to +- 50%, reszta to OBOWIĄZKOWE prenumeraty od urzędów centralnych po gminne, instytucje czy też duże firmy/koncerny.
@Roman Ciepliński 1
2024-01-27 12:31:41
Szanowny Panie Romanie Ciepliński, czy warto poświęcać tyle czasu GW? Nie ! Jednak w tym przypadku, wyjątkowo, należy. Ba, warto przypomnieć jak to powstawała GW, głównie z jakich funduszy korzystała, jakie to firmy, koncerny, instytucje, sądy i wielu innych MUSIAŁO zamieszczać na łamach GW, oczywiście odpłatnie, swoje ogłoszenia!
@ Ktoś taki
2024-01-27 12:27:05
za diabła nie wiem o co ci chodzi.
👍Kurier
2024-01-27 12:14:52
To że Wyborcza krytykuje redakcję Kuriera, dobrze o Was świadczy.
Reda
2024-01-27 12:08:40
Kurierze uderz się w piersi. Nie kupuję was od lat a magazynu weekendowego od roku bo to jest ŻENADA że wydajecie OSIEM stron i to jest cała gazeta , odjąć reklamy i ogłoszenia to zostaje.... Nie jest to TYLKO moje stanowisko. Byłem świadkiem w Zdrojach jak starszy pan dopominał się w piątek całej waszej/naszej gazety a pani w kiosku tłumaczyła mu że to jest wszystko , cała gazeta. Był w szoku. Po prostu nie ma co czytać. Zresztą gazety jakie znamy odchodzą do lamusa , zostaje tylko wersja on l
Ktoś taki
2024-01-27 11:33:08
W szczecińskiej GW, wielu by chciało robić kariery w centrali, a pozostają im zdjęcia M. na ścianie i woda z kranu na filtrze. Myślę, że każdy idąc do takiej redakcji słynnej postważnej gazety 89 roku, liczył na coś innego i żeby wyrwać premię trzeba pisać rzeczy "potrzebne" bardziej niż o dziurze w ziemi. Zresztą kiedyś jeden z redaktorów wbił się na szczeciński konwent Manga/Anine i napisał paszkwil na ten temat. A to ciekawe, bo konwent raczej był "postępowy" i dziś już byłby chwalony.
Kamil
2024-01-27 11:11:47
Zabierać brudne tłuste łapska od Kuriera Szczecińskiego ! ! !
Nbinarne Czytelnicze
2024-01-27 10:44:46
Jaka jest GW niech świadczy to, że zatrudnia wspomnianego akr juniora. Jego ortografia i interpunkcja w każdym artykule godzi w tych którzy pozwolili mu zdać maturę z j.polskiego.
Marzena
2024-01-27 09:58:39
Politycy PO "sugerują" lokalnym biznesmenom , aby mnie dawać reklam w Kurierze. A jak ktoś się wyłamie to nie zarobi na kontraktach z Urzędu Marszałkowskiego, a teraz także ze spólek Skarbu Państwa. Gazeta Wyborcza wykonuje tylko polecenia. Za sznurki pociąga ktoś inny. Ryży.
Nick
2024-01-27 09:22:30
W moim odczuciu redaktorzy Wyborczej to ludzie o głębokich uprzedzeniach wobec osób myślących inaczej, nietolerancyjni, o zabetonowanych umysłach. Moherowe berety lewicy.
FIGO zakończenie
2024-01-27 07:55:09
W 2015 roku formacja Tuska i komuny przegrała wszystko! 80% ludzi chciało reformy Sądowej Kasty !Tylko miękki Duda i praworządna formacja PIS nie łamała Konstytucji, jak robi to teraz za zgodą komunizmem przeszytej , skorumpowanej UE. Właśnie TA UE obecnie się rozpada ! Pan Bóg w swym zamyśle postawił swoim wiernym pytanie ? Dokąd zmierzasz Katolicka Polsko ? Dla wierzących " ciemna dolina i słynne , ale zła się nie ulęknę Panie !" . Próba wiary jest czymś naturalnym !Przeszedł ją również HIOB !
FIGO
2024-01-27 07:45:05
Teraz w Sejmie wyolbrzymia się ile to PIS nakradł i zdemolował ! Jako działacz SLD potem PO wiem doskonale ile MY zła wyrządziliśmy niszcząc poprzez rozsprzedawanie, upadłości i okradanie tego wszystkiego co Polski Naród bez pomocy UNRY i ciągłym wysysaniu przez ZSRR po wojnie odbudował , wybudował . Robiliśmy bezsensowne prywatyzacje doprowadzając najpierw do ruiny , aby ktoś " chciał" to ukraść za złotówkę ! Nie tak było? Wy wszyscy głupcy , którym się PIS nie podoba ! Co osiągnęło PO+PSL ?!
FIGO
2024-01-27 07:39:06
Historia uczy, że nie należy pobłażać kłamstwom takiego Tuska, czy UB-go TVN-u ! To Oni , nie Kaczyński podzielili ludzi .To Oni , wredna komuna i UB-ekie towarzystwo za wszelką cenę chcą utrzymać , to wszystko co zagarnęli i ukradli Polsce Ludowej . Ja się zgadzam , że Kaczyński i Jego PC mają również udział w podziale łupów po aferze FOZZ . Kaczyński to jednak linia Polskości Narodu Polskiego , a nie sługusy Kacapów jak SLD lub Niemców jak KLD z Tuskiem na czele .Rząd Olszewskiego kto obalił?
FIGO
2024-01-27 07:31:27
co za łajzy atakują mój Kurier. Przyjadę do Szczecina to obsikam frajerów ciepłym moczem . Czego się spodziewać po komunistach ? . Przypomina mi to lata 50-te jak walczyli z Narodem Polskim , który nie chciał kacapskiego wyzwolenia . To będzie ich bój ostatni ! Nie ma co komuchów tolerować , bo to zło wcielone i musi być przez wszystkich z Polski wydalone ! Pada komunistyczna Unia , padnie i komuna. Po wyborach pokazali prawdziwą , mściwą twarz nielicującą z zasadami współistnienia społecznego !
wojna ideologiczna
2024-01-27 07:29:22
POlityczne POmioty POstkomunistów mają to we krwi. Nie płacić podatków. Jeździć bez prawa jazdy. Przejechać staruszkę na pasach samochodem bez ważnych badań technicznych. Pluć i ubliżać policjantom lub żołnierzom. A koledzy w togach z tego samego POstkomunistycznego establishmentu wszystkich uniewinnią.
Marcin
2024-01-26 23:41:48
Ci dwaj panowie z GW już dawno zapomnieli o zasadach rzetelnego, uczciwego dziennikarstwa. Wstyd.
Do @Ja bym
2024-01-26 23:31:36
Waldemar Pawlak mówi Sołowowowi, że publikacje w mediach mają duże znaczenie dla ówczesnego premiera Donalda Tuska. Nieproporcjonalnie duży wpływ mają aktywa stosunkowo nieduże na kształtowanie tych warunków, w których żyjemy. Premier się bardziej przejmuje, że mu zrobią koło pióra w gazecie czy w telewizji niż tym, że na przykład nie przygotuje dobrych regulacji . Myśl
Kuksu
2024-01-26 23:26:26
Już sobie znalazły PiSuary w komentarzach pożywkę i wszystko wytłumaczą nową władzą. Lata słuchania tępej propagandy robią swoje. Łykacie wszystko jak pelikany i dajecie się nakręcać. Ziejecie nienawiścią, ale cóż się dziwić skoro wasz wódz nie okazuje nikomu szacunku, to jak wy sami macie to robić, skoro przez tyle lat dawaliście sobie wciskać różne kity. Wszystko wytłumaczycie błędami oponentów. Sami zaś jesteście tacy kryształowi...
Ewa
2024-01-26 22:28:11
Nie szukałaby politycznych podtekstów. Nierzetelność w stylu Kraśnickiego, kontynuowana od lat. Sensacja, wierszówka i manipulacja faktami, ciagle niestety bez konsekwencji . Dziwię się tylko red. Zadwornemu, że wszedł w taką spółkę.
@Ja bym
2024-01-26 22:19:15
To dlatego Kaczysyn nie umie się odnaleźć w przegranej rzeczywistości haha , ale jak sam zawłaszczał wszystko co się dało to wam nie przeszkadzało i kradł miliardami to ok ?? Miernoty i sieroty po PISie skamlą nikt więcej !!
Kampania
2024-01-26 21:56:28
Kampania wyborcza w 2011 roku . wskazał wyraźnie, że najczęściej ukazywanym w pozytywnym świetle we wszystkich głównych serwisach informacyjnych był Donald Tusk. Prawie jedna czwarta materiałów mu poświęconych miała wydźwięk pozytywny. W pozostałym czasie pokazywano go głównie neutralnie . Także PO była partią najczęściej pokazywaną w przychylny sposób. Głównie przez stacje komercyjne - Polsat i TVN.
Podając
2024-01-26 21:54:11
Podając się za urzędnika kancelarii Donalda Tuska, zadzwonił do prezesa Sądu Okręgowego w Gdańsku Ryszarda Milewskiego. W rozmowie sędzia prosił o instrukcje, czy przyspieszać posiedzenie sądu ws. aresztu Marcina P., prezesa Amber Gold. Paweł Miter jako asystent szefa Kancelarii Premiera Tomasza Arabskiego, ustalił z Ryszardem Milewskim zarówno datę posiedzenia sądu , zażalenia obrońcy Marcina P. Łukasza Daszuty na areszt szefa Amber Gold, jak i umówił spotkanie Ryszarda Milewskiego z premierem
Ministerstwo
2024-01-26 21:52:04
Ministerstwo Spraw Zagranicznych naciskało na szefową „Wiadomości” w TVP, aby wysłała z Lechem Wałęsą do Tunezji innego reportera, ponieważ do wskazanego do wyjazdu resort nie miał zaufania. Chodziło o Piotra Góreckiego, który dla TVP relacjonował m.in. rewolucje w Egipcie i Tunezji. Do Małgorzaty Wyszyńskiej zadzwonił rzecznik MSZ Marcin Bosacki, który wcześniej pracował w „Gazecie Wyborczej”. Rozmowa zakończyła się awanturą i stanowczym oporem Małgorzaty Wyszyńskiej .
Ja bym
2024-01-26 21:47:40
Ja bym powiedział dalej, że można by sobie nawet wyobrazić, że do takiej firmy jak TVN opłaci się dopłacić, żeby mieć taki wpływ na politykę jak TVN. Niemcy sobie kupili , przez inwestycję w Axel Springer - „Fakt”, „Newsweek”, Onet. To są przykłady, gdzie ja mogę jednak powiedzieć, że na Tuska większy wpływ ma artykuł w „Fakcie” niż opinia Konfederacji Pracodawców czy Komisji Trójstronnej. Dzisiaj oddziaływanie mediów, które są pod kontrolą różnych międzynarodowych koncernów, jest dużo większe
@Kwiczol
2024-01-26 21:33:09
A w niedzielę do kościółka i na tace dać pieniążek otrzymany od pis za skreślona karteczkę na karcie do głosowania... To tak ładnie po katolickiemu co ??? I na koniec znak pokoju
Tadek
2024-01-26 21:28:17
nie pierdzielcie tylko prenumerujcie jak ja
Jadzia
2024-01-26 20:39:10
w tym chorym kraju zawsze coś komuś przeszkadza niestety, ale myślę że to bezpośrednio wychodzi od polityków widać to w obecnej sytuacji i to oni zarażają nas swoimi chorymi wizjami i niepowodzeniami życiowymi co przekłada się na nas wszystkich.
yeti
2024-01-26 20:24:48
Apel do Szczecinian- Nie kupujemy gadzinowki Szechtera siedliska potomkow stalinistow i zydokomuny,
Uryna ze Szczecina
2024-01-26 20:10:39
Mnie to wcale nie dziwi. Wybiórcza, czy może Gazownia Wyborcza chyba nigdy nie napisała prawdy w żadnym momencie. To są podobno najmądrzejsi, najinteligentniejsi i najbardziej prawi dziennikarze, którzy jednak z dziennikarstwem nie mają nic wspólnego. Już nigdy nie kupię tego organu, bo nie chcę go brać do ręki. Kurier to moja gazeta i wara tym oszczercom tykać Kuriera.
@GAZOWNIA WYBORCZA
2024-01-26 19:52:11
mało kto oprócz dziadersów kupuje coś w kiosku , dlatego upadły , to samo czeka gazetki lokalne bez względu na orientację polityczną , takie czasy , wasze se ne wrati ...
GAZOWNIA WYBORCZA
2024-01-26 19:41:29
Tam jeszcze nie napisali nigdy słowa prawdy. Michnikówka, to najgorsze co jest do kupienia w kiosku. Nigdy tego do ręki nie wezmę.
@
2024-01-26 19:39:26
Akt2 Ach te dziennikarskie szeregi. Co do przedmiotowego traktowania kobiet przez redaktora Kąckiego, to z tego co wiem od rzeczonych, to i Pan również „źle kochał kobiety” .
@
2024-01-26 19:36:06
Niezależna ? 🙂 Czytając i słuchając rozmów naczelnego z politykami i przedstawicielami władzy ..i z prawa, i z lewa, odnoszę wrażenie, że jest bardzo zależna. Rozmowy są nijakie. Pan redaktor tylko potakuje głową. A, co z dociekliwością dziennikarską i niewygodnymi pytaniami ? Od poprawności aż mdli. PS Pan naczelny na wizję się nie nadaje. Lepiej niech pisze blogi i cioranizuje.
Robert
2024-01-26 19:15:34
Kurier niezależny? Zart? Pompujecie owsiaka jak tylko sie da! A on jest apolityczny? Nie! Ogrom artykułow calujących tuska w.... ! Kurier jest całkowicie polityczny! Tuskowy!
@słowo na papierze
2024-01-26 19:03:42
Większość to prawda? Tzn. ile procent prawdy? 52 proc.? To jest dziennikarstwo? Wyborcza nakłamała nawet swoim czytelnikom, że już nie istnieje znana księgarnia. Jej komentatorzy uwierzyli i ubolewają.Dwóch dziennikarzy pisało, trzeci fotografował. Większość, czyli 2/3 nakłamało, że nie ma księgarni. Mniejszość - fotograf, chyba wie, że jest księgarnia, bo ją uwiecznił na zdjęciu. Ale większość, czyli 2/3 nie obejrzała zdjęcia, które podpisała. A o chęci sprzedaży Kurier informuje sam, w kółko.
słowo na papierze
2024-01-26 18:24:21
Każdą lokalną gazetkę bez względu czy wyborcza czy inna czekają gorsze czasy , bo ludzkość czerpie wiedzę z innych źródeł ...I nie ma się co buldoczyć i zaklinać rzeczywistości , takie czasy ... Nie wiem tylko dlaczego Kurier się tak obruszył , większość doniesień wyborczej o częściowej sprzedaży i przekształceniach to jednak PRAWDA....
co ma do tego tusk ?
2024-01-26 18:18:37
PiS w ciągu pięciu miesięcy od przejęcia władzy, wymieniło 96,9 proc. prezesów strategicznych podmiotów Skarbu Państwa. Ostał się – do czerwca 2021 r. – wyłącznie Zbigniew Jagiełło, ówczesny prezes PKO BP, którego przed odwołaniem miał wielokrotnie ratować bliski kolega – Mateusz Morawiecki.
@Myśl
2024-01-26 17:54:54
Lewacy widzą przechył w prawo, a prawacy - w lewo. Normalsi widzą pluralizm i całe spektrum opinii.
Kup czasem
2024-01-26 17:49:50
WPiSy to dyrdymały. Nikt Kuriera papierowego nie kupił. Pytałem w 7 punktach. Obłuda. Czytacie darmowe wydanie internetowe. Chcesz pomóc kupuj pełne Ekurier. Orlen kioski RUCH i prenumeraty likwiduje. Na pewno Kurierek jest w Społem i na stacjach benzynowych. Kurier, żyje z każdym tronem w pokoju, Niedawno na stronie był wywiad z woj. Boguckim dzisiaj z Rudawskim bo oni dzielą granty. Kurier skręcił w prawo, a Szczecin jest liberalno-lewicowy. I to jest problem redakcji. A GW to tylko gw.
@AndrzejZ@Michał
2024-01-26 17:17:56
Aż miło poczytać tak sympatyczne wypowiedzi!
zecer
2024-01-26 17:15:18
Jak się podpisało umowę przedwstępna sprzedaży, to nie szuka się nowego nabywcy. To nie fair.
Przyjaciel Wojtka
2024-01-26 17:10:40
Wstyd Adsmie i Andrzeju ! To nie jest dziennikarstwo. Pamiętam jak śp. Redaktor Kuriera Wojtek Parada codziennie w trakcie pandemii walczył o przyszłość swojej ukochanej gazety, od wczesnego poranka szukał materiałów potrafił 3 ciekawe artykuły dziennie napisać. Żeby ludzie zamknięci w domach mogli oderwać się od smutnej rzeczywistości i poczytać coś ciekawego. I Wojtek z góry patrzy na Was. Wstyd Panowie z GW. Złamaliście podstawowe kanony pracy dziennikarskiej! Przeproście Kurier!
@Kwiczol
2024-01-26 17:07:22
Lecz się Synu z choroby nienawiści.
NO TO MANIFESTACJA
2024-01-26 16:45:33
Kiedy ,gdzie zbiórka? o której?
Myśl
2024-01-26 16:29:00
Prasa może i niezależna, ale nie bezstronna (kiedyś taka była). Kurier ma przechył na 'mocno prawo', a swoista adoracja lokalnych polityków SP może skutkowała ogłoszeniami poprzedniej władzy np. z Funduszu Sprawiedliwości, ale odstraszała innych reklamodawców, to ograniczyło dochody. Nie wiem, co tam nawypisywał w GW o Kurierze p. Zadworny, ale on też na pewno nie jest bezstronny i często trudno się zgodzić z jego wywodami. Szkoda tej 'odwiecznej' siedziby Kuriera w tak reprezentacyjnym miejscu.
In IT
2024-01-26 16:16:13
W połowie stycznia polska forma informatyczna po otrzymaniu od dziennikarza GW maila zawierającego liczne błędy odpisała, że zgłosili do CERT sprawę potencjalnego przejęcia zasobów gazety przez osoby niepowołane, ponieważ błędy sugerują podszywanie się pod autora tekstu i GW w celu skompromitowania gazety. Zaproponowali również pomoc informatyczną. Najlepsze zaś jest to, że pochwaliła się tym sama redakcja portalu wyborcza.biz
AndrzejZ@Michał
2024-01-26 16:09:45
Moja historia jest podobna. Szczecin bez Kuriera Szczecińskiego ,bez tej wspaniałej lokalnej gazety, gazety która towarzyszy mi od dziecka to niemożliwe.Brawo redakcja Kuriera.
Alicja
2024-01-26 15:57:34
Kiedyś kupowałam Kurier ale niestety od kilku lat to coś nie przypomina gazety, to jest teraz niestety tylko makulatura bez treści, jak dla mnie. Ostatnio kupiłam wydanie weekendowe i...,niestety nic w tej gazecie nie było do poczytania, a szkoda.
Świnoujścianka
2024-01-26 15:53:20
Sercem całym, z całą swoją rodziną jestem z Redakcją Kuriera Szczecińskiego! Od dzisiaj będę jeszcze więcej i systematyczniej kupowała Kurier Szczeciński, aby swoją cegiełkę wspierania WAS, szanowna redakcjo dorzucić!!!
Kwiczol
2024-01-26 15:50:36
Tuskomatolki uderzaja na wszystich frontach,W Szczecinie pojdzie im latwo bo od lat platfusy i postkomunisci dominuja,W Szczecinie mieszka wielu potomkow tych co ''wyzwalali polsze'' nasowieckich tankach w smierdzacych walonkach,,potomkow ubekow,sbekow i trepow LWP,Murem za ""KURIEREM''!
Maria
2024-01-26 15:13:05
To chyba z zazdrości o popularność w Szczecinie i jakość komentarzy. Na tamtej stronie to większość bełkot, nieprzyjemne określenia, wręcz hejt i mało merytorycznych komentarzy. U was komentarze różne, śmieszne, bardziej poważne, mniej poważne ale ze wszystkich opcji. U was jakość się odczuwa szczecińskość i generalnie pozytywne nastawienie do innych, nawet jeśli się z kogoś nabijają albo krytykują ;)
popieramy Apel do KS
2024-01-26 15:04:54
Popieramy Apel do KS, podajcie jak Wam pomóc z prenumeratą
Zak
2024-01-26 14:51:46
Niemcy zwiększają emisję siarki w rafinerii nad Odrą. Płażyński: Wyższa niż polskie normy. Co zrobi minister środowiska Hennig-Kloska?
Wybrcza gazatą władz
2024-01-26 14:41:16
Witajcie w kraju Tuskoczenki
Apel do redakcji KS
2024-01-26 14:35:18
Czy moglibyście opisać najkorzystniejszą z waszego punktu widzenia formę gratyfikacji przez czytelników. Tzn w jaki sposób najwięcej zostaje wam z pieniedzy które mogę wydać, czy jest to np prenumerata zwykła czy prenumerata elektroniczna czy np wciąż najwięcej macie z trafycyjnej, papierowej dystrubucji. Pytam bo nie chcę dawać zarobić pośrednikom ale dać zarobić jak najwięcej wam. Być może będzie to interesujące też dla innych by kierować się w wyborach konsumenckich zasadą "swój do swego".
Kamino
2024-01-26 14:13:55
A ja chcę czy nie chcę zmuszony jestem do płacenia 1,88 na gazetę Panorama 7 bo to mam w czynszu
Plac Solidarności
2024-01-26 14:13:08
Szczecin murem za Kurierem!
wiking
2024-01-26 14:02:41
szmatławiec gazeta wyborcza z dziennikarzyną zadwornym,to gadzinówka michnika!!!!Won!!!
Michał
2024-01-26 13:53:40
W Szczecinie mieszkałem od dziecka , aż do ukończenia studiów. 'Kurier'był zawsze w moim domu rodzinnym i jest do teraz,gdy od wielu lat jestem poza nim.Dopoki żyli Rodzice,bywaliśmy z żoną i dziećmi bardzo często. Teraz omijam Szczecin,bo lewactwo zeszpeciło w moim rodzinnym mieście wszystko,co mogło.Chodząc do "Pobożniaka" zawsze po lekcjach wstępowałem do"Zamkowej",zostawiając tam większość kieszonkowego. Mam wielki album z kompletem wycinków "Szczecińskich miejsc" Janusza Ławrynowicza .Ahoj!
Mara
2024-01-26 13:43:32
Popieram,, CK,, bez logowania i wolność słowa nie obrażając innych bo tych GW nie da się obrazić bo zawsze pada deszcz
Karolkarol
2024-01-26 13:07:26
kto czyta GW , gadzinówkę?
Karol
2024-01-26 13:05:53
Jak Gów.. Wyborcze pisze to jak zwykle paszkwil lb donos . Polak GW nie czyta.
Zwięźle
2024-01-26 12:40:36
Polak Wyborczej nie czyta!
wybiórcza
2024-01-26 12:37:52
Jak nie zgadzasz się z wyborczą to jesteś: prawak, nacjonalista, nazista, rasista, ksenofob, antysemita, homofob i w ogóle idź się powiesić.
ccc
2024-01-26 12:23:56
nie wszystko w Kurierze mi się podoba, z wieloma opiniami się nie zgadzam ale w imię wolności słowa kurierowi kibicuję.
Bogdan
2024-01-26 12:13:57
Niestety Szczecin jest bastionem PO i lewicy. Miasto raczej chyli się ku upadkowi. Brak przemysłu jest bardzo widoczny. To miasto to pracownicy głównie budżetówki. To skąd brać dochody miasta? Niszczy się wszystko co nie podoba się tych formacji. Kultura to już jak na wioskach. Mało teatrów, upadek Free Blues Club, księgarni jak na lekarstwo. teraz za prasę się biorą . Wiodąca ma być Gazeta Wyborcza. A niech sobie zalega z masą wypocin.
Szczecinianin
2024-01-26 12:00:35
Kurier to najbardziej szczecińska z gazet. Najlepsza lokalna gazeta. Pisowcow nie znoszę (złodzieje- dlatego) ale tępego lewactwa z gazety wybiórczej też nie lubię. Niech żyje Kurier Szczeciński!
Felek
2024-01-26 12:00:33
Trudno nie zgodzić się z argumentami red. Cieplińskiego., GW jak zawsze kreuje wirtualną rzeczywistość. Szkoda jednak, że widzimy taką reakcję dopiero wtedy, gdy zaatakowany został Kurier. Kiedy przez lata "dziennikarze" z GW swoimi tekstami niszczyli ludziom życie, przyklejali dyfamacyjne łatki i jawnie wspierali obce interesy w Polsce, to jakoś nie przeszkadzało to kolegom po piórze. A zatem gorzko-słodko.
mario
2024-01-26 11:55:31
Wyborcza to dno! Pamiętam akcje jak szukali czarnoskórego aby udowodnić że marsz niepodległości to marsz rasizmu. A że akurat żadnego nie mieli na stanie to pomalowali jednego ze swoich czarną farbą. Oczywiście nic nie udowodnili, ale artykuł i tak powstał. „Czułem nienawistne spojrzenia”. Łatwe do znalezienia w internecie
Zak
2024-01-26 11:51:52
Bo teraz ma być SttetinerAlgemaine Zeitung. Jedyna słuszna gazeta. Tak zadecydowała KE w ramach przywracania praworządności. Nie po to pomogli Tuskowi żeby teraz były Polskie media.
Brawo
2024-01-26 11:46:21
Popieram ĶURIER SZCZECIŃSKI ,super niezależna gazeta, bardzo dobry i nieskąplikowany kontakt z czytelnikami. TRZYMAM KCIUKI ZA KURIER
Ciekawe
2024-01-26 11:25:16
co po czymś takim stanie się z Wybiórczą po wygranych wyborach ?
AN
2024-01-26 11:17:23
Nie dajcie się nabrać, że to niby tylko GW atakuje Kurier. To całe środowisko lewackie wzięło na celownik niezależną gazetę. Ich liderzy siedzą anonimowo na tylnych siedzeniach, bo to tchórze.
W
2024-01-26 11:16:30
Red Zadworny stal sie recenzentem szczecińskich mediów, dziennikarzy, i innych osób. Gani, ujawnia, osądza każdego kto tylko miał jakikolwiek kontakt z PIS, tworzy nieistniejące związki i relacje, a przecież taki byl rzad, a państwo musiało działać, niezależnie od oceny władzy. Można zrozumiec jego frustrację ze nie został teraz dyrektorem TVP w Szczecinie ale przez lata i tak wyciągnął z niej mnóstwo kasy, inni nie mieli takich jak on układów.
Kurier Szczeciński
2024-01-26 11:16:28
Kurier Szczeciński jedyny obiektywny dziennik, gdzie każdy może wyrazić swoje opinię na każdy temat. A Gazeta Wyborcza nawet za przeczytanie swoich często naiwnych ideologii czy artykułów każe sobie płacić precz z taką gazetą na zawsze.
Kurier jestem z Wami
2024-01-26 11:13:17
Ale teraz to już z pewnością postawią wiatraki na pl. Solidarności.
Akcja dla Kuriera
2024-01-26 11:10:35
Wszystkim, którym zależy na wolności pracy niech kupią dzisiejsze i następne wydania Kuriera ! Brawo Redakcjo. Dziękujemy za ten artykuł . Potrzebujecie pomocy , a My Wam ją damy !
Na znak protestu
2024-01-26 11:07:31
dla reżimu tuskozjebów kupujmy Kurier ! . Coś mi się wydaje , że dzisiejszego nakładu zabraknie . Ja tam w kiosku głośno powiem , aby wszyscy słyszeli wokoło . "Kupuję Kurier na pamiątkę , bo mściwy Hyży Ryj chce Was zamknąć !" Nie damy ryżej mordzie wprowadzać w Polsce zamordyzmu .Pisać i notować w pamięci , kto obecnie liże dupę tuskozjebom ?! Przyda się za pewien czas !
Marzena
2024-01-26 11:07:22
Już od dawna lokalni komuniści z PO, SLD i PSL mówią, że Kurier im "przeszkadza" , bo nie jest ich. Centrum dowodzenia jest w Warszawie. To tam czerwony deep state podejmuje decyzje kogo w Polsce zniszczyć finansowo. Przypuszczam, że niedługo będzie żle z Kurierem i wtedy redakcja musi ogłosić zbiórkę pieniędzy na dalszą działalność gazety. Kurier przetrwa, bo ma więcej przyjaciół niż to się niektórym komuchom wydaje. Tusk przegina i przegra.
gh
2024-01-26 11:05:54
Panowie A. Zadworny i A. Karśnicki (bo to chyba on ukrywa się pod inicjałami "akr" jak zwykle próbują kreować rzeczywistość, a nie rzetelnie ją opisywać. Do kilku faktów (no bo przecież opisujemy rzeczywistość) dodają swoje domysły, całość okraszają demagogią i wierszówka leci.
Kuba
2024-01-26 10:56:40
Zaczynam prenumeratę Kuriera.Precz z Antypolskimi mediami!!!
krzyś
2024-01-26 10:55:59
Gazeta wybiórcza napisała nieprawdę, a to coś nowego 😂. Trzymajcie się tam w tej redakcji!
Ck
2024-01-26 10:54:50
Cieszcie się że jest Kurier. Bo to jedyna gazeta gdzie można komentować bez logowania i podawania swoich danych osobowych.
Gościówa
2024-01-26 10:52:53
"„Kurier” się nie sprzedał zagranicznym koncernom"- bo nie było chętnych, za to sprzedaliście się szczecińskiemu szmaciarzowi. A szczecińska GW zrobiła wam darmową reklamę umieszczając ogłoszenie, więc podziękujcie.
Pisowski reżim
2024-01-26 10:50:19
zniszczył Głos Szczeciński
bieta
2024-01-26 10:47:10
Czego by nie powiedzieć o Kurierze , mam do niego sentyment . Nie zapomnę kolejek po niego pod kioskami Ruchu, gdy się chciało go kupić po powrocie z pracy :).
Edek
2024-01-26 10:46:49
Gazeta Wyborcza - nic nowego
Mat
2024-01-26 10:44:17
Nie kupuję gazety Kuriera. Wolę Gazetę Wyborczą, bo lubię.
Totalitaryzm Tuska
2024-01-26 10:39:02
Komuniści zawsze niszczą niezależne media. Tak było za PZPR i tak jest dzisiaj za PO. Tuska chroni komunistyczny medialny kordon propagandowy na którego czele są portale wp i onet , TVN , Gazeta Wyborcza i inni. Umawiają się i atakują razem, bo tylko oni mają mieć rację, a innych trzeba zniszczyć, oczywiście finansowo. Teraz grożą reklamodawcom Telewizji Republika i obawiam się, że tak samo zniszczą Kurier. Tusk z Niemcami wprowadził system totalitarny.
1,2,3
2024-01-26 10:37:02
Kurierze trzymaj się . Co Was nie zniszczy to Was wzmocni ! Jak znam życie , za chwilę będziecie mieli większe wsparcie od społeczeństwa , niż się Wam wydaje. Wprawdzie Szczecin , to środowisko komuchów i tuskodupków , ale ludzi dobrej woli jest jeszcze wiele w społeczeństwie . Murem za Kurierem !
Bolek
2024-01-26 10:35:13
Propagandowa antypolska gazeta znowu na fali. Z propagandy GW ludzie już się śmieją, jak niegdyś z Czerwonego Sztandaru.
Czytelnik
2024-01-26 10:33:23
nie kupowałem Kuriera , ale teraz będę . Macie moje wsparcie . Precz z komuną i tuskowredotami !
przeszkadza
2024-01-26 10:33:22
folksdojczom i targowicy. Bardzo.
komuna wraca
2024-01-26 10:31:10
niezależny ?! O nie ! Ma być poprawny politycznie ! Chwalić i śpiewać Tuskowi sto lat , a jak nie to żelazna miotła Was wymiecie . Kurierze odwagi , za niedługo na tej żelaznej miotle Tusk odleci w siną dal jak " niechcący " uruchomi rozrusznik . W sumie już bardzo , bardzo blisko jest do jego " naciśnięcia " . Ten idiota na niczym się nie zna i nic mu się nie udaje . Już " wsadził " na minę swoich podwładnych .Im dalej w las ,tym więcej drzew , a tam coraz gęściej i się na szyi coś zaciska!
Opis
2024-01-26 10:30:53
Komu? Tym, którzy nie lubią, gdy opisuje się ich postępowanie, bo prawda boli najbardziej.
autumnlover
2024-01-26 10:27:36
Pod pretekstem? W GWS autorzy mają bardzo dobry zwyczaj opisywania historii miejsc przy okazji pisania o aktualnych wydarzeniach związanych z tymi miejscami. Mam wyliczyć przykłady? A to co wskazał jeden z komentujących to prawda - kupując e-prenumeratę Kuriera nie wiem tak naprawdę co otrzymuję w ramach tej usługi. Warto to doprecyzować.
S
2024-01-26 10:24:33
Dobrze, że państwa redakcja to wyjaśniła mieszkańcom, Kurier Szczeciński stanowi pewnego rodzaju tradycję polskich gazet na Pomorzu Zachodnim, jest potrzebny, to ,,marka,,.Co do wspomnianej gazety to niestety ,,typowa,, i częsta ich narracja pełna nieścisłości i niesprawdzonych informacji u źródła, nie tylko w tym temacie niestety...nie przygotowani to wypowiadania się od tematów portowych po architekturę itp.
Kurier
2024-01-26 10:14:33
Brawo.Celna argumentacja obalajaca kłamie tezy Gazety jak oni kłamią!
Ojacie!
2024-01-26 10:11:48
Co tam Zadworny. Gdyby tak Was opisali Czuchnowski i Kublik...

Dodaj komentarz

HEJT STOP
0 / 500


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA