środa, 02 grudnia 2020r.

Jedna oferta na dwukierunkowe tramwaje dla Szczecina

Data publikacji: 2020-07-31 15:32
Ostatnia aktualizacja: 2020-08-03 12:33
Jedna oferta na dwukierunkowe tramwaje dla Szczecina
 

Firma Modertrans Poznań jako jedyna złożyła swoja ofertę w przetargu na dostawę elementów do nowych tramwajów dla Szczecina. Tym razem będą to pojazdy dwukierunkowe, które mają być uzupełnieniem już posiadanych tramwajów, szczególnie podczas remontów lub przy ograniczonej możliwości utworzenia pętli.

Przedmiotem podpisanej z wykonawcą umowy ma być dostawa nowych nadwozi, elementów, podzespołów, wyposażenia, części mechanicznych i elektrycznych niezbędnych do montażu tramwajów dwukierunkowych. Mają one być przegubowe, wieloczłonowe, częściowo niskopodłogowego. Tramwaje będą złożone w Szczecinie przez pracowników spółki.

Elementy do dwóch tramwajów wraz z dostawą niezbędnego specjalistycznego wyposażenia obsługowo-naprawczego to nie koniec tej transakcji. Zamawiający daje sobie bowiem możliwość wykorzystania prawa opcji polegającego na zamówieniu i dostawie dodatkowych nowych elementów niezbędnych do montażu kolejnych dwóch pojazdów.

Umowa podzielona zostanie na dwa etapy. W pierwszym z nich wykonawca ma 180 dni na dostawę kompletu do montażu pierwszego tramwaju, w drugim łącznie 240 dni od dnia podpisania umowy na dostarczanie elementów do kolejnego. Samo składanie tramwajów ma zając około dwóch miesięcy.

Na to zadanie spółka przeznaczyła 12 300 000 zł, firma Modertrans Poznań w swojej ofercie podała kwotę 12 588 300 zł. Obecnie trwa weryfikacja dokumentów i możliwości finansowych spółki.

(k)

Fot. Mirosław Winconek (arch.)

 

 

Komentarze

Kasper1996 aus Stettin
2020-08-03 12:13:41
@Kk: Mam nadzieję, że TS kupi używane wagony 11G z Amsterdamu z 1989 roku produkcji belgijskiej oraz kupi prawdziwe wagony Moderus Gamma ze skrętnymi wózkami.
Obiektywnie
2020-07-31 23:26:41
Czy piszący tutaj podróżują czasem po innych miastach wojewódzkich? Ja tak i za tabor w Szczecinie się nie wstydzę. Raczej bym stwierdził, że jest jednym z najniższą średnią wieku pojazdów w kraju.
rychło w czas
2020-07-31 21:57:43
po już rozgrzebanych różnych liniach a braku innych bardziej potrzebnych.
Filutek
2020-07-31 20:23:45
To jest szukanie na siłę roboty dla pracowników dawnych Centralnych Warsztatów sp.z o.o. A obecnie w strukturze Tramwai Szczecińskich. Ekonomii w tym żadnej.
Miś
2020-07-31 19:15:34
Gdzie jest ten tramwajowy lumpex, w ktorym nasze umiłowane waaaadze kupują za grosze te "złombi" by po niewielkim liftingu kazać się cieszyć mieszkancom z tych odmalowanych szrotów.
spełnienie marzeń
2020-07-31 18:29:08
wielu komentujących na tym forum, zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce - pewnie tak jak ekonomia leninowska...
Pytanko
2020-07-31 17:47:49
Samochody tez zamawiają w częściach i sami składają?
@Kk
2020-07-31 16:53:01
To żeś sobie pobełkotał bez interpunkcji. I jeszcze to "w popszek". "Miszczostwo" świata.
Kk
2020-07-31 15:48:40
Teraz będą jeździć w popszek jak złoża to pracownicy TS a gdzie te bety co w czesniej złożone zamiast jeździć to stoją na Zajezdni bo ciągle jakieś awarie to jest śmieszne kupić i nie używać bo ciągle się psują to tylko w Szczecinie takie cuda w innych miastach jak zamawiają to w całości i nie ma z nimi problemu

Dodaj komentarz

HEJT STOP


Tylko teraz -50% na prenumertę eKuriera. KUP TERAZ