wtorek, 18 grudnia 2018.
Strona główna > Wiadomości > Informacje warte prawie 400 milionów

Informacje warte prawie 400 milionów

Informacje warte prawie 400 milionów
Data publikacji: 2016-05-06 07:04
Ostatnia aktualizacja: 2018-07-12 12:04
Wywietleń: 1102 132305

Gdyby Szczecin chciał zapłacić za reklamy w mediach równowartość materiałów, które redakcje opublikowały same w pierwszym kwartale 2016 roku musiałby wydać ponad 375 milionów. To tak zwany ekwiwalent reklamowy wyliczony przez autorów raportu „Stolice Regionów". Z tego samego zestawienia wynika, że stolica Zachodniopomorskiego znajduje się w środku stawki jeśli chodzi o zainteresowanie prasy, radia, telewizji i producentów treści internetowych.

Od początku roku do końca marca na temat stolic województw opublikowano w sumie prawie 2 mln informacji. Wartość promocji miast w mediach wyrażona ekwiwalentem reklamowym wyniosła 10,3 mld złotych tak  wynika z cyklicznego raportu "Stolice Regionów" przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Szczecin z tej kwoty uszczknął 375 289 479 złotych. Ekwiwalent to kwota, którą teoretycznie trzeba by wydać, by w danych mediach ukazały się informacje o danym podmiocie. 

Podobnie jak we wszystkich innych zestawieniach Warszawa jest ligą samą dla siebie. Na jej temat przez pierwsze 3 miesiące br. opublikowano ponad 450 tysięcy materiałów we wszystkich rodzajach mediów. Gdyby przeliczyć to na reklamy kwota byłaby kosmiczna - 2,9 miliarda złotych. Drugi na liście Kraków miał w tym samym czasie nieco ponad 200 tysięcy publikacji, które znów teoretycznie kosztowałyby 1,2 mld złotych.

W wypadku Szczecina najwięcej publikacji w tym okresie było w internecie - 56,4 tysiąca. W prasie ukazało się 12, 7 tys. artykułów, radio wyemitowało 5,3 tys. informacji, a telewizja 2,8 tysiąca. Jeśli chodzi o informacje na temat Szczecina w tradycyjnej prasie bezwzględnym liderem jest „Kurier Szczeciński". W internecie i na falach radiowych dominuje Radio Szczecin, jeśli chodzi o telewizję - TVP3 Szczecin.

 (ArR)

Fot. Robert WOJCIECHOWSKI (arch.)

Źródło infografiki: „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Komentarze

114
Nikt wam nie kaze pisac o miescie, piszcie o dupie maryni w afryce, moze ktos to kupi
2016-05-06 10:45:39
Media
Czy to nie jest jawne dopominanie się, przez gazety, opłat za publikację artykułów? :)
2016-05-06 08:18:50

Dodaj komentarz

Akceptuję regulamin. Link do regulaminu
Pogoda
1
na godz. 21:00
Zobacz prognozę na trzy dni

Przez granice

Dodatek specjalny do „Kuriera Szczecińskiego”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
CZYTAJ WIĘCEJ

Über die Grenzen

Sonderbeilage der Zeitung „Kurier Szczeciński”
wienbe logo Oderpartnerschaft logo
LESEN SIE MEHR

Filmy

Kawa w roli głównej
Jesień w Szczecinie
Marsz Niepodległości 2018
Poprzedni Następny

Nekrologi

Sonda

Ile planujesz wydać w tym roku na prezenty świąteczne?

 

W Kurierze Szczecińskim
Kup najnowsze lub archiwalne wydanie Kuriera Szczecińskiego w wersji elektronicznej.
Przejdź do sklepu
Zamieść ogłoszenie w Kurierze Szczecińskim oraz w wersji elektronicznej.
Daj Ogłoszenie
Cyfrowy