Trzysta tysięcy klientów odwiedziło przez tydzień po uruchomieniu nowej części rozbudowane Centrum Handlowe Galaxy w Szczecinie. – W ciągu tygodnia osiągnęliśmy wyniki, które centra o ugruntowanej pozycji na rynku osiągają w miesiąc – mówi Mariusz Machnicki, dyrektor tego obiektu.
15 listopada, po osiemnastu miesiącach prac, spółka EPP otworzyła drugą część CH Galaxy. Na otwarcie przyszły tłumy, a w weekend sklepy tego centrum przeżywały prawdziwe oblężenie.
– To był dla nas szczególny tydzień, w którego trakcie udowodniliśmy, że szczecinianie oczekiwali tej rozbudowy. Liczba klientów, ich zaufanie, wzrost obrotów najemców pokazują, że Galaxy cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców Szczecina i regionu – ocenia Mariusz Machnicki. – W ciągu tygodnia osiągnęliśmy wyniki, które centra o ugruntowanej pozycji na rynku osiągają w miesiąc. 300 tysięcy klientów przez pierwszy tydzień, a w sam weekend ponad 120 tysięcy – liczby te tylko potwierdzają, że zbudowaliśmy nowoczesną przestrzeń handlową, która jest atrakcyjna dla klientów i samych najemców.
W jaki sposób zliczono odwiedzających Galaxy?
– We wszystkich wejściach do naszego centrum mamy specjalne czujniki-kamery liczące wchodzących i wychodzących – mówi M. Machnicki. – Program oblicza i podaje gotowe dane. Bardzo nas to cieszy, takie zaskoczenia lubimy. W weekend chwilami parkingi były wypełnione do ostatniego miejsca.
Galaxy spodziewa się też dużego ruchu w ten weekend. Najemcy szykują specjalne oferty na Black Friday, trwają też wydarzenia towarzyszące otwarciu Centrum. W sobotę odbędzie się tam spotkanie z Ewą Chodakowską i jej teamem Be Active.
(gan)
Fot. Dariusz Gorajski
REKLAMA
REKLAMA
Komentarze
Kit
2017-11-25 18:35:53
Trudno się połapać, gdzie, co.
Ewa wzywa 07
2017-11-25 15:42:35
Do "miejski łazęga" Bardzo trafnie opisane te niby wyprzedaże.Dno i kilo kitu!!!
Obiektywny
2017-11-24 22:27:06
Czyli Galaxy robi się za małe, trzeba wybudować Galaxy II.
Miejski łazęga
2017-11-24 21:06:56
Byłem i szczerze piszę-zawiodłem się na tych pseudo promocjach.Widać że naszym handlowcom daleko jeszcze do"zachodu" To co Oni uważają za"promocję" tak naprawdę należy uznać-towarem obniżonej wartości ze względu na;przemijającą porę roku,ze względu na kiepską jakość towaru,ze względu na nikłe zainteresowanie w przeszłości.Na zachodzie promocje lub obniżki dotyczą towarów topowych i markowych a nie"handlowych śmieci" Jedynie na co zwróciłem uwagę to "Daglasik" zrozumiał lub wie na czym polega promocja lub obniżka bo wiele markowych kosmetyków rzeczywiście ma obniżkę.Skromną bo skromną jak na i tak b.wysokie ceny,ale różnicę widać.Reasumując-zrobiono tylko medialny szum wokół Galaxy tylko po to by ściągnąć mieszkańców.Jednak to wszystko,bo za tym nic konkretnego dalej nie idzie.Wyprzedaż towarów będzie teraz trwała do stycznia i za chwilę się okaże,że to co było dzisiaj wyprzedażą,niedługo będzie mega wyprzedażą bo handlowcy w końcu "staroci" przed Nowym Rokiem będą chcieli się pozbyć.
Sanhedrin
2017-11-24 19:13:42
Wiadomo, że Jarun to "wyrocznia" jak z Matrixa, ciało opiniotwórcze miasta ;-) tzw. głos ludu -vox populi vox Dei, albo Trybun. Starożytności się zachciało?
k
2017-11-24 16:26:01
ZAKUPY I OGLĄDACTWO W GALERIACH - OPIUM DLA MAS ?
MarianKoniuszko
2017-11-24 14:17:17
Byłem i widziałem , bryndza dla plebsu
HogoFogo
2017-11-24 13:32:03
Brak wzmianki, że to artykuł sponsorowany.
Jarun
2017-11-24 12:48:40
To jest fejk-nius (fałszywa wiadomość, reklama, naciąganie, tania sensacja). Ciekawość nie oznacza zachwytu i podwojenia zysku. Galaxy w przeciwieństwie do Kaskady miało klimat, a tworzył to "plac centralny" pod kopułą z fontanną i miejscami do posiedzenia. Dobudowanie bliźniaczego zespołu hal targowych zaburzyło ład architektoniczny i przejrzystość. Rękaw łączący oba kompleksy - to porażka w sensie planowania i handlowym, przypomina rękaw lotniska albo dworca. Tak to pazerność gubi chciwców z Galaxy. Wszystko można zepsuć i to właśnie zrobili. Oszpecili też elewację, która "wali po oczach" szklistością, czyli nijakością.
Propaganda jak zawsze
2017-11-24 11:36:41
Centrum handlowe w Radomiu na otwarciu miało niespełna 200 tysięcy klientów.
Jest już zamknięte, jakby kto pytał.
W innym artykule Państwo z Galaxy płakali ze szczęścia, że odwiedziło ich 75% mieszkańców. Te swoje 300 tysięcy policzyli jako unikalnych odwiedzających zamieszkałych wyłącznie w Szczecinie.
Ciekawe, co na to dalsza propaganda marketingowców z koziej d.., bo dziś "Czarny Piątek".
Jestem szczęśliwy, że Szczecińskie przedsięwzięcia aspirują do skali ogólnopolskiej i światowej, ale wstyd mi, że w taki sposób.
Zgadzam się na przechowywanie moich danych osobowych na urządzeniu, z którego korzystam w formie tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych (w tym na profilowanie i w celach analitycznych) przez Kurier Szczeciński sp. z o.o. Więcej w naszej Polityce Prywatności.